Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tablet

<<

Anoniem160

Bericht 04 Sep 2013 20:15

Tablet

Ik wil een tablet kopen (absoluut géén iPad, die vind ik vreselijk) en ik ben benieuwd naar wat jullie voor tablet hebben en welke jullie aan zouden raden?
<<

Anoniem12

Bericht 04 Sep 2013 20:17

Re: Tablet

Dan zou ik een Samsung Galaxy Tab kiezen.
<<

Patsy

Bericht 04 Sep 2013 20:37

Re: Tablet

Ik heb de samsung galaxy tab 2 en ben er zeer tevreden over.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 04 Sep 2013 20:38

Re: Tablet

Aan mij heb je dan niks, ik heb een iPad2
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem160

Bericht 04 Sep 2013 20:39

Re: Tablet

Bedankt voor jullie reactie, ik had er toevallig vanmiddag al naar zitten kijken. Er zijn wel een aantal verschillende zie ik, maakt dat nog verschil?
<<

Anoniem7

Bericht 04 Sep 2013 20:39

Re: Tablet

Waarom vind je een iPad vreselijk?
<<

Anoniem160

Bericht 04 Sep 2013 20:39

Re: Tablet

Middleme schreef:Aan mij heb je dan niks, ik heb een iPad2


Je kan me proberen te overtuigen? :D
<<

Anoniem160

Bericht 04 Sep 2013 20:42

Re: Tablet

Maple schreef:Waarom vind je een iPad vreselijk?


Vooral het merk, denk ik. Net als een iPhone, ik was blij dat ik die weer mocht inruilen voor een andere telefoon. Oh en Apple trekt me totaal niet en aangezien dat onvermijdelijk is met een iPad wil ik die dus niet.
<<

Koekiemonster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:29

Bericht 04 Sep 2013 20:48

Re: Tablet

Ik had altijd n gewone simpele tablet maar sinds begin dit jaar een ipad4 en ik wil niets anders meer. Deze is gewoon zoveel sneller als wat ik had (nu was dat ook geen dure ) en veel mooier beeld. Wel nadeel is dat er meer apps zijn die je moet betalen en dat alle Apple accessoires zo duur zijn
<<

Anoniem7

Bericht 04 Sep 2013 20:49

Re: Tablet

In principe merk ik weinig van dat Apple met m'n iPad. Ik heb mijn iPad nu 8 maanden en heb hem nog nooit op iTunes aangesloten. Muziek draai ik er nooit op en áls ik het draai is het via Spotify of via de Nederland.fm-app. Boeken kun je gewoon via de mail direct op je iPad zetten. Alleen films zul je moeten converteren, maar volgens mij gaat dat ook vrij eenvoudig. Ik heb een Samsung gehad, nu een iPad, ik vind Samsung echt niets. En hoewel ik Apple als telefoonmerk inmiddels wel gezien heb... Mijn volgende tablet wordt weer een iPad ;)
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 04 Sep 2013 20:58

Re: Tablet

Samsung Galaxy Tab 10.1, een heel fijn dingetje! Ik wilde ook absoluut geen IPad :)
Was er trouwens zo tevreden over dat ik daarna ook een Samsung telefoon aangeschaft heb.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Sep 2013 08:40

Re: Tablet

Hier nog iemand met de samsung galaxy tab 2. Een paar maanden geleden gekocht en nog steeds heel tevreden. En voor een prima prijs! Ga iig niet voor zo'n cheapy ding vankruidvat ofzo, dat werkt totaal niet.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Sep 2013 08:41

Re: Tablet

Ik las trouwens ook dat de galaxy note 10.1 gepresenteerd is! De adviesprijs daarvan wordt wel 599 euro...
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 08:53

Re: Tablet

Ik heb trouwens wel een iPad, de retina. Ik had echt altijd haat aan Apple, maar ik zou nooit weer een andere tablet kiezen. Als ik nu op de Galaxy Tab van m`n moeder zit is het toch wel een heel verschil.
<<

Anoniem309

Bericht 05 Sep 2013 16:35

Re: Tablet

ik heb een samsung galaxy note en ben daar erg tevreden over. 1 tip die ik je wel kan geven is dat je geen windows 8 als bestuuringsprogramma moet hebben. sommige tablets hebben dat en dat is echt onmogelijk om mee te werken. kennissen van mij zijn daar dus mee de mist in gegaan en willen van die tablet af, zo erg dat het is.
<<

Anoniem160

Bericht 06 Sep 2013 09:53

Re: Tablet

Bedankt voor jullie reacties, ik ga me eens verdiepen in de verschillende types en de prijzen natuurlijk.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers