Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 02 Jan 2014 20:59

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Nog niet echt voor baby, maar ik vind de slabbers super fijn ( 2st in een pak, soort van badstof achtig spul) en zijn lekker groot
En ik koop er haarspeldjes
J. 07-11-2012
<<

Anoniem72

Bericht 02 Jan 2014 21:29

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem72 op 10 Dec 2014 18:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 02 Jan 2014 21:42

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Alleen luierzakjes, verder niets
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 02 Jan 2014 21:43

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Olivia schreef:Het enige wat ik van de action heb zijn een paar pyjama's. Er zit totaal geen rek in en de broekjes zijn in verhouding veel te groot. Dat was dus een eenmalige actie.


Dat maakt toch niks uit? J heeft ook te grote of te kleine of flubber pyjama's aan.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem72

Bericht 02 Jan 2014 22:01

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Kwak schreef:
Olivia schreef:Het enige wat ik van de action heb zijn een paar pyjama's. Er zit totaal geen rek in en de broekjes zijn in verhouding veel te groot. Dat was dus een eenmalige actie.


Dat maakt toch niks uit? J heeft ook te grote of te kleine of flubber pyjama's aan.


Ondanks dat het maar een pyjama is, koop ik ook wel wat goede pyjama's van fijne stof. En niet van die flubberdingen of dat hij pyjama's aan heeft die te groot/te klein zijn. Hoewel de broekjes van de pyjama's die hij nu heeft ook wat aan de lange kant zijn, maar die vouw ik dan even om.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 02 Jan 2014 22:26

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Alleen luierzakjes.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem26

Bericht 02 Jan 2014 22:42

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Muppetje schreef:Helemaal niets :laughcry:


Ik ook niks.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 02 Jan 2014 22:45

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Lith schreef:
Kwak schreef:
Olivia schreef:Het enige wat ik van de action heb zijn een paar pyjama's. Er zit totaal geen rek in en de broekjes zijn in verhouding veel te groot. Dat was dus een eenmalige actie.


Dat maakt toch niks uit? J heeft ook te grote of te kleine of flubber pyjama's aan.


Ondanks dat het maar een pyjama is, koop ik ook wel wat goede pyjama's van fijne stof. En niet van die flubberdingen of dat hij pyjama's aan heeft die te groot/te klein zijn. Hoewel de broekjes van de pyjama's die hij nu heeft ook wat aan de lange kant zijn, maar die vouw ik dan even om.


O, dat boeit me niks. Ik slaap ook niet voor de mooi ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem20

Bericht 02 Jan 2014 22:55

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Hier ook niet echt charmante pyjama's voor de kinderen :) Ze dragen zelden setjes. Dan is de mouw van zoon 1 in de melk gedompeld en de broek nog schoon...en juist de broek van zoon 2 nat door een te volle luier terwijl het shirt net schoon aangetrokken is.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jan 2014 22:58

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Hier hebben alle pyjama's net te korte of juist veel te lange pijpen. Niemand die het ziet hoor.

OT, ik koop daar geen baby spullen. Luierzakjes gebruik ik niet en billendoekjes kopen we bij de Lidl.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem16

Bericht 02 Jan 2014 23:02

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Pyjama's idd grote ramp, goedkoop maar in dit geval echt rommel.

Voor de rest koop ik er vooral veel te veel zooi die ik niet echt nodig heb haha. En tot overmaat van ramp is er vorige week een Action geopend niet ver van waar ik woon..( er zitten natuurlijk meer Actions maar niet op 5 min fietsafstand..nu dus wel)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 02 Jan 2014 23:02

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Billendoekjes, ook die in de gele verpakking. Soms ook wel eens een pyjama of vestje en tot nu toe altijd bevallen. Slofjes.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem20

Bericht 02 Jan 2014 23:03

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Ik koop er trouwens ook weleens van die plastic olvarit fruitdingen. Voor de oudste een keer ter afwisseling (eet doorgaans alleen saaie magere yoghurt als toetje) en ook handig voor een dagje weg. En vorig jaar hadden ze allerlei Zonnatura knijpfruitdingen (met en zonder zuivel). Daar heb ik er toen ook flink wat van meegenomen,
<<

Anoniem 82

Bericht 02 Jan 2014 23:41

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Ik heb er inmiddels al veel vandaan. De billendoekjes (de veel genoemde gele verpakking), snoetenpoetsers (oranje verpakking), luierzakjes, tandpasta, badproducten, tandenborstel en soms iets van kleding, ondergoed, rompertjes of slabben. Ligt er net aan wat ik nodig heb en of ze wat leuks hebben. Qua verzorgingsproducten haal ik in elk geval de billendoekjesbox en snoetenpoetsers standaard daar, andere dingen is maar net hoe het uitkomt.
<<

Anoniem 42

Bericht 02 Jan 2014 23:56

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

De knijpfruitjesvan Zonnatura heb ik toen ook groots ingeslagen, volgens mij zijn ze pas sinds een maand of twee op.

Verder koop ik er ook de gele billendoekjes. Eigenlijk vind ik ze overgeparfumeerd, ik krijg er zelfs last van aan mijn handen als ik veel luiers moet verschonen. Maar mijn dochters hebben er aan hun billen geen last van en de middelste vindt ze zo lekker ruiken :).

Mijn oudste dochter wil er altijd Barbie-doucheschuim meenemen, dus daar hebben we nu ook tig flessen van staan.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 03 Jan 2014 04:44

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

De gele billendoekjes want tegen ieder ander soort kan onze zoon niet (gelijk rode billen en uitslag), luierzakjes en eventueel leuke dingen: knuffeltjes, pyjama's, badeendjes en ander speelgoed...
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 03 Jan 2014 09:13

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Wij gebruiken al vanaf het begin de billendoekjes (ook de gele verpakking)
Ik gebruik de kleine billendoek verpakking voor in de verzorgtas.
Snoetepoetsers haal ik daar en voor als we een weekend weg gaan haal ik de natte washandjes.

Rompers en pyama's vind ik er niet fijn. Die zijn zo uit model. Badjasje hebben we er wel vandaan, zit lekker warm en dat voor 3 euro. Ook hebben we er sokjes vandaan.
<<

Anoniem124

Bericht 03 Jan 2014 09:47

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Niks, ik zie er eigenlijk alleen maar rotzooi liggen. Alleen de billendoekjes heb ik geloof ik wel eens gehad maar de speeltjes staan geloof ik bol van de verboden chemische stoffen evenals de kleertjes en sokjes. En niet eens mooi.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Jan 2014 11:23

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Als ik er toevallig ben neem ik wel eens doekjes mee. Laatst ook babyolie gekocht, dat was om kneedzand mee te maken. Volgens mij is het niet echt anders dan in andere winkels en zijn het gewoon restpartijen, je hebt geen Action huismerk of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 21 Jan 2014 12:13

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Ff een vraagje over die billendoekjes in gele verpakking. Ik heb ze vorige week meegenomen, om eens te proberen, maar ik irriteer me mateloos. Als ik een doekje heb gepakt, kan ik daarna weer gaan graaien voor de volgende... Ze blijven niet plakken aan elkaar.. Is dit normaal, of heb ik een verkeerd pak?
07.12.2011
11.12.2014
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 21 Jan 2014 12:29

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Ik heb dat ook, daarom vind ik ze ook echt niet fijn
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem16

Bericht 21 Jan 2014 12:31

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Ik heb nu ook billendoekjes gekocht daar Huggies soft skin, wil je er eentje pakken ruk je ze er allemaal uit. Gebruik ze nu maar als toetenpoetsers dat kon ook stond er achterop.

Ik koop er wel eens badschuim maar vooral veel te veel rommel voor in huis..... boekjes voor de kinderen etc.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Jan 2014 12:46

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Ik koop er alleen luierzakjes.
2012 & 2016
<<

Anoniem123

Bericht 21 Jan 2014 20:26

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Mickey schreef:Ff een vraagje over die billendoekjes in gele verpakking. Ik heb ze vorige week meegenomen, om eens te proberen, maar ik irriteer me mateloos. Als ik een doekje heb gepakt, kan ik daarna weer gaan graaien voor de volgende... Ze blijven niet plakken aan elkaar.. Is dit normaal, of heb ik een verkeerd pak?


Ik haal er van te voren een stuk of 5 doekjes uit en die schud ik dan even uit. Dan doe ik pas luier af.
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 22 Jan 2014 15:32

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

ik koop er billendoekjes huggies en de gele verpakking allebei erg goedkoop daar
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers