Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoepelen

<<

Anoniem8

Bericht 04 Sep 2013 20:09

Hoepelen

Ik heb deze week een fitness hoepel besteld in de hoop mijn buik weer wat strakker te hoepelen. Ik heb al begrepen dat je er in het begin flinke blauwe plekken van kan krijgen. Heeft hier iemand ervaring? Hoe bouw je het op en heeft het effect?
<<

Anoniem 48

Bericht 04 Sep 2013 20:56

Re: Hoepelen

Ik wil nog steeds maar ja heb er ff geen geld voor, het is trouwens echt super voor je buikspieren. Zou met max 5 min per dag beginnen en dat langzaam uitbouwen.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 04 Sep 2013 21:22

Re: Hoepelen

Fitness hoepel? Ik heb even gegoogled, waarom zitten er van 'grip' dingen op? Een hoepel moet toch juist glad te zijn om te geleiden?
Afbeelding
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 04 Sep 2013 21:47

Re: Hoepelen

Ik heb een tijdje gehoepeld maar hij ligt nu alweer een tijdje te verstoffen, hopelijk helpt dit topic me om het weer op te pakken. Je moet idd echt heel rustig beginnen, anders heb je zeker blauwe plekken. Ik vond geloof ik 2 minuten maximaal de eerste dagen al niet fijn, maar na een weekje kon ik al 5 minuten en daarna ging het steeds beter, ook het hoepelen zelf ging makkelijker. Probeer ook af te wisselen met welke kant je omdraait, krijg je in ieder geval symmetrische blauwe plekken haha.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 05 Sep 2013 10:55

Re: Hoepelen

Haha als kind kon ik dit heel goed 8-) . Maar blauwe plekken kan ik me niet herinneren eigenlijk. Komt dat doordat fitness hoepels niet glad zijn aan de binnenkant?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 05 Sep 2013 10:59

Re: Hoepelen

Ja fitness hoepels zijn vaak niet glad maar juist met bobbels of noppen om je buikspieren extra te trainen. De hoepels zijn ook groter en met name zwaarder als de hoepels waar kinderen mee spelen.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 05 Sep 2013 15:13

Re: Hoepelen

Dus van bobbels en noppen train je extra voor je buikspieren? Ben ik heel dom als ik daar geen verband in zie?
Afbeelding
<<

Anoniem4

Bericht 05 Sep 2013 15:17

Re: Hoepelen

Ik wil ook zo'n ding voor de dagen dat ik niet naar de sportschool ga.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 05 Sep 2013 15:29

Re: Hoepelen

Ik heb er een te koop ;) ik was er goed blauw van ja, maar ik word dan ook wel snel blauw hoor.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 05 Sep 2013 15:43

Re: Hoepelen

Zwilling schreef:Dus van bobbels en noppen train je extra voor je buikspieren? Ben ik heel dom als ik daar geen verband in zie?

Zal ook wel te maken hebben om het voor mensen die willen afvallen aantrekkelijker te lijken (in de trant van "door de bobbels wordt het vet vanzelf weggemasseerd" of iets dergelijks)
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 05 Sep 2013 15:51

Re: Hoepelen

Ik heb er 1 gewoon van de speelgoedwinkel (met water er in) en die werkt volgens mij net zo goed. Toch maar weer eens oppakken, hij ligt nu al tijden te verstoffen onder bed. :P
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 05 Sep 2013 15:55

Re: Hoepelen

Ik roep ook al een hele tijd dat ik wil gaan hoepelen. Nu het dadelijk toch geen weer meer is voor een bikini en de blauwe plekken dus niet meer zichtbaar zijn, toch maar eens serieus naar gaan kijken
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem8

Bericht 05 Sep 2013 16:14

Re: Hoepelen

Ik heb er een zonder hobbels, van 1,4 kilo.

Heb het vandaag geprobeerd, 4 minuten links en 4 minuten rechts. Ik ben benieuwd of ik blauw word, kan het me bijna niet viorstellen met deze hoepel eigenlijk.
<<

Anoniem29

Bericht 05 Sep 2013 16:23

Re: Hoepelen

Ik denk dat die hobbels de buikspieren harder stimuleren.

Als iemand je in je buik slaat bij wijze van, dan span je je buikspieren ook harder aan omdat je geen pijn aan je ingewanden wil krijgen.
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 05 Sep 2013 17:04

Re: Hoepelen

Ik heb er ook een, en inderdaad flinke blauwe plekken de eerste keren. Maar na een tijdje doet het geen pijn meer en is het een erg fijne manier van bewegen vond ik. Heb het alleen niet lang genoeg volgehouden om resultaat te zien/voelen.
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Sep 2013 17:42

Re: Hoepelen

Ik heb ook al tijden zo'n dingen met noppen aan de binnenkant staan. In het begin vrij fanatiek gedaan en ik was echt bont en blauw joh, niet normaal! Maar na een tijdje doet het geen zeer meer en krijg je geen blauwe plekken meer. Ik wil steeds weer beginnen, maar tot nu toe kan ik me er niet toe zetten. Volgens mij is het wel echt goed voor je romp, ik had ook minder snel rugpijn toen ik het veel deed. Zie nu alleen weer tegen die pijn op in het begin.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 48

Bericht 05 Sep 2013 18:59

Re: Hoepelen

Bliss schreef:Ik heb ook al tijden zo'n dingen met noppen aan de binnenkant staan. In het begin vrij fanatiek gedaan en ik was echt bont en blauw joh, niet normaal! Maar na een tijdje doet het geen zeer meer en krijg je geen blauwe plekken meer. Ik wil steeds weer beginnen, maar tot nu toe kan ik me er niet toe zetten. Volgens mij is het wel echt goed voor je romp, ik had ook minder snel rugpijn toen ik het veel deed. Zie nu alleen weer tegen die pijn op in het begin.



Dat je minder last van je rug hebt is best logisch, de spieren die je traint zijn heel belangrijk voor je rompstabiliteit. Dus hup hup weer aan de hoepel ;) je hoeft voorlopig toch niet in bikini ;)
<<

Anoniem4

Bericht 05 Sep 2013 19:24

Re: Hoepelen

Ik wacht denk ik nog maar even. Moet in oktober nog in bikini.
<<

Anoniem103

Bericht 06 Sep 2013 12:04

Re: Hoepelen

Maakt het nog uit welke hoepel je koopt of welk merk? Of zijn ze gewoon allemaal even goed.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 06 Sep 2013 12:23

Re: Hoepelen

Lacey schreef:Ik wacht denk ik nog maar even. Moet in oktober nog in bikini.


Dan moet je toch juist nu beginnen? :cheering: Blauwe plekken zijn na een week wel weg hoor
<<

Anoniem4

Bericht 06 Sep 2013 19:22

Re: Hoepelen

iloverocknroll1984 schreef:
Lacey schreef:Ik wacht denk ik nog maar even. Moet in oktober nog in bikini.


Dan moet je toch juist nu beginnen? :cheering: Blauwe plekken zijn na een week wel weg hoor

Mmm, van de week toch maar eens kijken dan. Zal maandag mijn personal trainer vragen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Sep 2013 17:10

Re: Hoepelen

Minx schreef:
Bliss schreef:Ik heb ook al tijden zo'n dingen met noppen aan de binnenkant staan. In het begin vrij fanatiek gedaan en ik was echt bont en blauw joh, niet normaal! Maar na een tijdje doet het geen zeer meer en krijg je geen blauwe plekken meer. Ik wil steeds weer beginnen, maar tot nu toe kan ik me er niet toe zetten. Volgens mij is het wel echt goed voor je romp, ik had ook minder snel rugpijn toen ik het veel deed. Zie nu alleen weer tegen die pijn op in het begin.



Dat je minder last van je rug hebt is best logisch, de spieren die je traint zijn heel belangrijk voor je rompstabiliteit. Dus hup hup weer aan de hoepel ;) je hoeft voorlopig toch niet in bikini ;)


Ben gisteren weer begonnen met hoepelen en net weer ff vijf minuten gedaan (en zo nog een keer de andere kant op), mn middel voelt wel helemaal beurs aan al, maar ik moet maar ff doorbijten!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem8

Bericht 09 Sep 2013 17:42

Re: Hoepelen

Ik ben ook druk bezig. Inmiddels doe ik 9 minuten per kant. Zonder blauwe plekken, met spierpijn dat wel. Ik vind het erg leuk en ik doe het op mijn werk, dus een fijne onderbreking van achter de computer zitten.
<<

Anoniem130

Bericht 09 Sep 2013 17:45

Re: Hoepelen

Hmm. Ik wil ook al tijden gaan hoepelen. Maar waar haal ik zo'n hoepel als ik hem niet online wil bestellen? Welke hoepel heb jij Bliss?
<<

Anoniem8

Bericht 09 Sep 2013 18:21

Re: Hoepelen

Ik heb hem van sportbay.nl
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers