Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Jan 2014 11:09

En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Wij zijn op wintersport in Oostenrijk en hebben gisteren overdag op de piste doorgebracht. Daarna de sauna ingeweest en een powernapje gedaan. Na een heerlijk diner in het hotel hebben we gezellig met z'n allen in de hotelbar wat gedronken en spelletjes gedaan. Even voor twaalven stonden we buiten om naar het vuurwerk te kijken. Spectaculair zo tussen de bergen. Daarna nog een drankje gedaan en rond half twee gaan slapen.
Geen spectaculaire, maar wel een hele gezellige jaarwisseling.

Voldeed jullie avond aan jullie verwachtingen?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 01 Jan 2014 11:14

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Dat klinkt inderdaad gezellig Lady.
Wij zijn bij mijn ouders geweest waar familie en vrienden waren. We hebben lekker gegeten en gedronken en spelletjes gedaan. Lag rond 2 u in bed. Ook niet spectaculair maar wel gezellig. Maak het nooit heel laat met oud en nieuw want heb de 1e altijd het huis vol zitten met verjaardagsvisite.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem38

Bericht 01 Jan 2014 11:16

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Ik was alleen thuis. Dat was wel eenzaam. Gelukkig had ik de katten die gezellig bij me kwamen liggen.
<<

Anoniem156

Bericht 01 Jan 2014 11:16

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Ik had eigenlijk geen verwachtingen, had eerst echt 0 zin om naar een feestje te gaan. Uiteindelijk toch gegaan en ik heb een topavond gehad!
Eerst even gekletst met iedereen, daarna naar buiten om te toasten en vuurwerk af te steken, en daarna naar binnen om te dansen. 1 van de jongens was aan het draaien, iedereen lekker gek aan het doen. Ja, ik ben blij dat ik toch ben gegaan!

Lady, jouw O&N klinkt ook erg goed!

Jip, hoe komt het dat je alleen thuis was?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Jan 2014 11:17

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Wat jammer Jip. Waar was je vriend?

Poubelle, mooi dat je feestje zo geslaagd was. Dat is meestal zo wanneer je er van te voren geen zin in hebt. :)
Laatst gewijzigd door Lady op 01 Jan 2014 11:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem17

Bericht 01 Jan 2014 11:17

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Klinkt gezellig Lady en Bisq! Wij hebben eerst bij mijn ouders gegeten en spelletjes gedaan. Rond een uur of 10 zijn we naar een vriendin gegaan en hebben we met z'n drietjes het nieuwe jaar ingeluid met sterretjes en vuurwerk. Rond drie uur waren we thuis en zijn we gaan slapen.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 01 Jan 2014 11:18

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Wat vervelend Jip dat jouw oud en nieuw eenzaam was.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 01 Jan 2014 11:18

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Wij zijn bij vrienden geweest en hebben spelletjes gedaan en lekkere hapjes gegeten. Rond kwart voor 2 waren we weer thuis. Hier dus ook niet een spectaculaire maar wel een gezellige avond.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 01 Jan 2014 11:20

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Elliot, hoe was het met jullie vriendin? Extra heftige tijden zeker de afgelopen weken? Lief dat jullie samen zijn geweest vannacht.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem38

Bericht 01 Jan 2014 11:21

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Hij wilde graag naar zijn ouders en ik wilde samen thuis blijven. Hij is toen toch gegaan...
<<

Anoniem156

Bericht 01 Jan 2014 11:22

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

He wat jammer zeg! Kon je niet naar vrienden of familie zodat je iig niet alleen thuis zat?
<<

Anoniem38

Bericht 01 Jan 2014 11:24

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Ik heb niet echt veel vrienden en mijn ouders waren zelf ook weg. Maar goed...het is weer geweest en vandaag een nieuwe dag. Die ook alleen begint: hij gaat naar de film met zijn vader, werd vanmorgen gemeld. :nopompom:
<<

Anoniem17

Bericht 01 Jan 2014 11:26

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Bisq schreef:Elliot, hoe was het met jullie vriendin? Extra heftige tijden zeker de afgelopen weken? Lief dat jullie samen zijn geweest vannacht.

Heel heftig inderdaad. Ze is heel stoer en slaat zich er goed doorheen, niets dan respect voor haar. Ik merkte wel dat ze het moeilijk vond gister, normaal vierden wij oud en nieuw altijd met z'n viertjes en nu dus met z'n drietjes. Het was wel een beetje ongemakkelijk om 0:00 uur, ik wilde niet voor haar neus m'n vriend zoenen omdat ik dat zo rot voor haar vond. Dat hebben we dus een beetje omzeild, naar verder was het wel gezellig.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 01 Jan 2014 11:29

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Heftig Elliot. Blijf het zeggen maar wat zijn jullie geweldige vrienden!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jan 2014 11:36

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Jip83 schreef:Ik heb niet echt veel vrienden en mijn ouders waren zelf ook weg. Maar goed...het is weer geweest en vandaag een nieuwe dag. Die ook alleen begint: hij gaat naar de film met zijn vader, werd vanmorgen gemeld. :nopompom:


Jip, wat een gekke acties onderneemt je vriend. Heb je wel tegen hem gezegd wat je ervan vindt? Niet leuk :( (Ik weet niet of jij het biechtje bent, maar misschien moet hij ook weten hoe serieus het al is?) Wellicht beseft hij zich dat niet goed genoeg??

Edit: oh zie net in het biechttopic dat jij het inderdaad bent. Dan blijf ik bij bovenstaande :)
Laatst gewijzigd door Zora op 01 Jan 2014 11:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Jan 2014 11:37

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Jip, sterkte. Las net ergens anders je verhaal. Ik hoop dat je goede keuze maakt voor jezelf, waarin jij uiteindelijk gelukkiger wordt dan dat je nu bent.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Jan 2014 11:45

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Jip :hug:

Mijn vader en zijn vriendin kwamen gisteren aan, dus we hebben de hele dag samen doorgebracht. Het was heet en dus was ik behoorlijk gaar. Ons huis had ongeveer 3 verschillende feestjes met 3 verschillende leeftijdscatagorien en we hadden onze vrienden als gezegd lekker al naar ons huis te gaan en te beginnen met feesten. Dus toen wij om 20.00 uur thuis kwamen, kwamen we midden in het feestgedruis (best grappig als het jouw plek is en alles is gewoon geregeld). We hebben even lekker gedoucht en hebben spelletjes gedaan (gewone en playstation) en door de zon was ik heel snel heel teut. Om 12 uur het vuurwerk op de tv gekeken en toen hebben we eigenlijk doorgefeest tot iedereen letterlijk omviel (wij waren de laatsten wakker in het huis, er lagen zelfs mensen te slapen in de keuken). Paar vrienden bleven slapen en we zijn om 4 uur gestopt. Moesten ook weer om 9 uur op, want ja, dag doorbrengen met mijn familie. Gelukkig had m'n vader ook een flinke kater dus lekker rondgehangen. Was heerlijk feestje. En toen we thuis kwamen vanavond, was ook nog alles opgeruimd. Plus dat we een enorm overschat aan eten en drinken hebben nu. Goed bekeken zo, ik hou vaker een feestje bij me thuis :thumbup:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 01 Jan 2014 12:10

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Mijn oud en nieuw was ook best eenzaam, maar dat is meer omdat ik altijd sentimenteel wordt met nieuwjaar en als je dan alleen op de bank zit (eigen keuze overigens, vriend heeft wel gebeld een half uur ofzo snachts) als ze aftellen, dan voelt het toch best sneu. Ach, het zit er weer op!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 01 Jan 2014 12:34

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

We bleven met zijn viertjes thuis, omdat we geen zin hadden in gezeul met de kinderen. Voelde eerst wel een beetje sneu, maar eigenlijk was het heerlijk. Voordat onze dochter ging slapen, hebben we kindervuurwerk voor haar afgestoken. Ze vond het prachtig en stond in haar handen te klappen van pret. Later hebben we vrienden van Amstel gekeken, ik houd van Holland... Om 00:01 kwam er van boven een "PAPAAAAAA!!! Ik kan niet slapen door het vuurwerk!". Uiteindelijk zat onze dochter, op haar stoel achter het raam, met een bakje chips, naar het vuurwerk te kijken. Rond 00:15 begon de achterbuurman erg zwaar vuurwerk af te steken, de ruiten trilden ervan. Toen werd onze zoon ook wakker, die, wijzend met zijn vingertje, niet wist waar hij kijken moest. We hebben heerlijk, met zijn drieën, voor het raam staan genieten van al het vuurwerk, terwijl mijn man ons vuurwerk af ging steken. Uiteindelijk bij de buren een borrel gedaan en toen lagen we er om 03:00 in. Ik heb het naar mijn zin gehad!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem 43

Bericht 01 Jan 2014 12:37

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem31

Bericht 01 Jan 2014 12:47

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

man en kinderen waren bij mijn ouders. ik heb gewerkt tot 22.15u. daarna de kindjes wakker gemaakt voor het vuurwerk. ze vonden het prachtig! we lagen rond 2.00 in bed
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 01 Jan 2014 12:49

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Jeetje Jip wat ontzettend vervelend voor je :hug:

Mijn oud&nieuw was geweldig! Ik had er helemaal niks van verwacht, het enige wat ik wilde was er zijn voor mijn vriendin. Ze zat al de hele dag heel slecht in haar vel, het doel was dus voor mij om haar zich iets beter te laten voelen. En dat is me toch goed gelukt! Ik heb ondanks haar negatieve uitingen de vrolijkheid erin gehouden en die werkt blijkbaar aanstekelijk. Ze voelde zich zelfs zo goed dat we nog op stap zijn geweest en tot 6 uur in de ochtend op een 80's-90's party hebben gedanst. Geweldig! Ten eerste omdat ik het zo fijn vond om haar te zien leven, dat was echt heel erg lang geleden. En ten tweede ook omdat ikzelf ook gewoon een topavond heb gehad!

Ze voelt zich nu wel heel, heel, heel erg rot, omdat ze heeft genoten, dat mocht niet, ze heeft teveel gegeten, etcetera. Maar afgelopen nacht pakt niemand haar/ons meer af en nu ga ik haar gewoon weer steunen door te luisteren en heel veel knuffels te geven.

Ja, ik ben blij! Beetje jammer van de kater trouwens :drunken:
<<

Anoniem73

Bericht 01 Jan 2014 13:10

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Niet heel bijzonder. Dochter was ineens doodziek met 41 graden koorts maar ze heeft toch nog een beetje genoten van het vuurwerk.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Jan 2014 13:12

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Koko, wat ben jij een lieve vriendin voor haar!!

Knuffel voor Jip en alle anderen die een eenzaam begin van 2014 hadden.

Gisteren hebben we de hele avond doorgebracht met vier vrienden, bij ons thuis. Veel wijn, hapjes, spelletje en om 12uur vuurwerk kijken en even naar buiten om te proosten met de buren en om sterretjes en grondbloemen af te steken :) daara hebben we karaoke gedaan op de Wii tot half vier 's nachts in beschonken toestand. Het klinkt zo een beetje sneu maar ik heb nog steeds buikpijn van het lachen. :laughcry:

Nu ben ik echt enorm gaar.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem32

Bericht 01 Jan 2014 13:23

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Mijn oud en nieuw was echt heel gezellig. Door gebracht met Zelda en dat was gewoon super!
Gezellig feestje, gezellige kroeg, leuke mensen en onze vriendschap die door dit forum gekomen is!

Om 0:00 uur heb ik tranen gelaten. Pure ontlading en dan de knuffel van je beste vriendin en beste vriend, is net het gene wat ik nodig had!

De wijn was lekker en nu ben ik brak!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers