Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Jan 2014 23:35

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Wow Sarah, wat laat! Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad, dat kon je volgens mij wel even gebruiken.

Milady, ik kan me voorstellen dat je je wel wat eenzaam voelde.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem173

Bericht 02 Jan 2014 07:26

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Bij ons was het gezellig. Bij vrienden gezeten met spelletjes en lekker eten. Ik moest gisterochtend een dagdienst werken, dus had maar 3,5 uur geslapen. Voel het nog zeg gelukkig n vandaag nog 1 dag werken.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 02 Jan 2014 08:31

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Was gezellig! Wij hadden een feestje met de vriendengroep bij iemand thuis. Iedereen had wat meegenomen voor het eten en we hebben lekker gegeten en gedronken. Helaas voelde ik me al een paar dagen niet zo lekker en ben dus ook rond 1 uur naar huis gegaan. Het voordeel ervan was dat ik voor het eerst in jaren het nieuwe jaar zonder kater in ben gegaan, aangezien ik maar 3 roseetjes en een glas champagne op had :P
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 02 Jan 2014 12:29

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Wat rot dat er een paar mensen zijn die niet zo'n hele leuke oud en nieuw hadden. Lijkt me naar.

Ik ben met een vriendin naar vrienden geweest. We waren met zijn zessen en het was heel gezellig. Lekker zitten borrelen aan tafel. Om 12 uur naar buiten voor vuurwerk (en sterretjes haha). Van de drie mannen gingen er twee nog naar een feestje in Amsterdam daarna en de andere man ging naar huis. Toen hebben wij met zijn drietjes nog zitten kletsen en uiteindelijk zijn vriendin en ik rond 3 uur naar mijn huis gegaan, ze bleef gezellig slapen :) Rond half 4 lagen we in bed.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 02 Jan 2014 12:43

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Mwoah. Ik heb samen met een vriendin gegourmet, en daarna hebben we de hele avond samen lekker gekletst & getut. Daarna zijn we naar een kroeg gegaan maar daar viel het voor mij heel erg tegen. Na 10 minuten was er een jongen die mijn vriendin wilde versieren en die is niet meer weggegaan. Nog wel iets gekletst met andere mensen maar dat was niet echt leuk. Ik voelde me vooral erg eenzaam daar. En stom aangezien mijn vriendin heel veel sjans had en ik helemaal niet :nopompom:
<<

Anoniem78

Bericht 02 Jan 2014 13:35

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Leuk! We waren bij mijn schoonouders, waar ook mijn schoonzussen, aanhang en kids kwamen. We hebben eerst samen gegeten, daarna party&co gespeeld, nog een kaartspelletje, toen was het alweer 12 uur. Helaas waren de kids van mijn schoonzus en zwager wel erg vervelend aanwezig, ze stonden volop in the picture waardoor het spel elke keer werd onderbroken, en de oudste hoefde niet naar bed(2,5 jaar) echt belachelijk, toen was er wel wat spanning omdat ze strontvervelend was door vermoeidheid. Iedereen baalde daar wel een beetje van. Op een gegeven moment hebben we ons erover heen gezet en het gewoon leuk gemaakt:-) Om 12 uur geproost, veel mooi vuurwerk gekeken en afgestoken en na 12 uur nog geborreld en gekletst. We lagen om 3 uur in bed.
<<

Anoniem100

Bericht 02 Jan 2014 15:32

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Gezellig! Waren met de vriendengroep bij een van hen thuis. Eerst samen thuis met vriend heerlijk fondue gegeten en erna richting de rest. Hapjes en drankjes erbij en om 00.00 geproost. Buiten voorwerk gekeken en erna binnen nog wat tv gekeken en rond half 3 naar huis gegaan. Thuis nog even nagepraat met een drankje en rond 4 uur gaan slapen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 02 Jan 2014 16:29

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Voor het eerst sinds jaaaaaaaren zonder alcohol, met het gezin thuis op de bank. Ruben mocht opblijven tot 21 uur en we hebben lekkere dingetjes op tafel gezet zodat hij ook wat te knabbeken had. Man was niet lekker dus wij hebben lekker met z'n 2e gesmikkeld. Verder wat tv gekeken. Om net iets voor 12 werd Mirthe wakker maar dat heb ik kunnen rekken tor 12.15 toen toch maar gaan voeden. Ruben is door al het geknal hem geslapen, maar werd rond half 2 ff wakker, wij lagen toen net in bed. Het was wel gezellig zo, maar aankomend jaar toch liever met meer aanloop (normaal geven we zelf een feestje en komen er buren en vrienden af en aan).
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem9

Bericht 02 Jan 2014 16:34

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Saai.. Ik ben nog steeds ziek dus geen drup alcohol (nou is dat niet zo'n ramp) maar we waren bij mijn schoonouders en die hadden ook twee vrienden uitgenodigd en die hebben de hele avond zitten klaverjassen. Dus ik hing wat op de bank.. 1 minuut voor 12 kwamen ze bij de tafel vandaan, om er volgens om half 1 weer achter te gaan.
Mijn vriend en ik hebben nog een rondje door het dorp gelopen en zijn uiteindelijk om 2:15 gaan slapen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Jan 2014 18:04

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Ah Jules, dat is niet leuk! Ik weet precies hoe je je gevoeld hebt, ik heb ook wel eens zulke avonden gehad vroeger. Stom! Maar goed, het is weer achter de rug en deze avond vergeet je gewoon weer zo snel mogelijk. Volgende keer nieuwe ronde, nieuwe kansen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem335

Bericht 02 Jan 2014 18:29

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

We waren met een bijna complete vriendengroep van 18 mensen bij een vriend thuis. Was erg gezellig. Om half 2 kwam de taxi en om 2 uur waren we thuis! In geen jaren zo'n gezellige O&N gehad.

Vriend had een oudjaarsquiz gemaakt over het afgelopen jaar van onze vriendengroep, erg gelachen. Alle foto's en filmpjes weer terug gezien. Was leuk.
<<

Anoniem23

Bericht 02 Jan 2014 18:31

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Het was leuk en gezellig! Op het laatst was er een beetje een akkefietje waardoor het een beetje stom eindigde maar dat is weer opgelost en uiteindelijk kijk ik er prima op terug. Toch ga ik volgend jaar met mijn vriend naar Madrid om Oud&Nieuw te vermijden haha!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jan 2014 20:52

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Kexter schreef:We waren met een bijna complete vriendengroep van 18 mensen bij een vriend thuis. Was erg gezellig. Om half 2 kwam de taxi en om 2 uur waren we thuis! In geen jaren zo'n gezellige O&N gehad.

Vriend had een oudjaarsquiz gemaakt over het afgelopen jaar van onze vriendengroep, erg gelachen. Alle foto's en filmpjes weer terug gezien. Was leuk.


Ohhhh da's leuk!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Jan 2014 23:27

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Harrison schreef:Het was leuk en gezellig! Op het laatst was er een beetje een akkefietje waardoor het een beetje stom eindigde maar dat is weer opgelost en uiteindelijk kijk ik er prima op terug. Toch ga ik volgend jaar met mijn vriend naar Madrid om Oud&Nieuw te vermijden haha!


En dan op Puerta del Sol druiven eten! :yes:
Laatst gewijzigd door Anoniem 63 op 03 Jan 2014 00:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 02 Jan 2014 23:56

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Mijn oud&nieuw was leuk. Ik ben samen met mijn man in Berlijn omdat we geen zin hadden in weer een oud&nieuw bij mijn ouders op de bank. We zouden eerst met vrienden gaan maar die haakte af en toen zijn we samen gegaan. We hebben het begin van de avond doorgebracht bij de Brandenburger Tor maar rond 23:00 werd het ons te koud en het was zo druk dat we amper konden bewegen. We zijn toen terug gegaan naar de hotelkamer en daar hebben we de optredens en het vuurwerk verder op televisie bekeken. Volgend jaar willen we graag naar Barcelona om oud&nieuw daar met vrienden te vieren.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 03 Jan 2014 03:52

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Super, lekker bij mijn pa gevierd met man en zoontje... Zoon werd toch om 23.30 wakker, dus die heeft lekker meegekeken naar het vuurwerk en hij vond het fantastisch (is net 1 jaar)... Hij was wel ontzettend moe toen we thuis kwamen, dus heeft heerlijk uitgeslapen tot 11.30 uur.... maar we hebben het erg gezellig gehad!
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 03 Jan 2014 09:09

Re: En hoe was jullie O&N uiteindelijk?

Onze oud & nieuw was uiteindelijk erg gezellig!

We waren bij de zus van mijn vriend met haar man en 3 kids, zijn zusje met vriend en kind waren er ook en zijn vader.
We hebben eerst lekker uitgebreid gegeten, daarna spelletjes gedaan op de Wii en ook Rara wat ben ik gedaan.
En toen was het ineens alweer 12 uur!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers