Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ooit zin in vrijgezel zijn...

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 01 Jan 2014 13:42

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Oh meisjes.. ik kan hier maar een ding op zeggen: niet over nadenken. Het is namelijk écht niet leuk! Dus verlang er maar niet naar, kijk naar je vent die je misschien dan wel irriteert maar met wie je wel een team bent, knuffel hem, geef hem een extra kus en besef je dan dat je alles hebt waar de vrijgezellen naar verlangen.
<<

Anoniem273

Bericht 01 Jan 2014 13:47

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Caro schreef:Oh meisjes.. ik kan hier maar een ding op zeggen: niet over nadenken. Het is namelijk écht niet leuk! Dus verlang er maar niet naar, kijk naar je vent die je misschien dan wel irriteert maar met wie je wel een team bent, knuffel hem, geef hem een extra kus en besef je dan dat je alles hebt waar de vrijgezellen naar verlangen.


Mooi gezegd Caro, dit dacht ik inderdaad toen ik dit topic las en er even over nadacht (en besloot dat het niks voor mij is haha).
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 01 Jan 2014 13:52

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Ja, daar heb ik ook weleens behoefte aan. Ben sinds mijn 18e samen met mijn huidige partner, daarvoor nog nooit echt spannende dingen of dates beleefd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Jan 2014 13:52

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Heel mooi gezegd, Caro!
Thnx!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem32

Bericht 01 Jan 2014 14:37

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Ik sluit me bij caro aan.
Niks is mooier om een partner aan je zijde te hebben. Je soulmate, steun en toeverlaat, iemand die er altijd voor je is!

Alleen is ook maar zo alleen.
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Jan 2014 15:02

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Oh dat heb ik ook weleens hoor. En wat Caro zegt is ongetwijfeld waar, maar af en toe denk ik 'voor een dagje...' zou best eens lekker zijn. Maar dat komt ook omdat ik bijvoorbeeld nooit op mezelf heb gewoond en ben getrouwd met mijn eerste liefde en we al best lang samen zijn denk ik.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 01 Jan 2014 15:11

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Ja, soms zou ik best wel weer even vrijgezel willen zijn.
<<

Anoniem29

Bericht 01 Jan 2014 15:48

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Ik denk dat het meer is om te kijken of je nog in de markt ligt. Krijg je nog genoeg aandacht van mannen. Kun je nog iemand in bed krijgen (bij wijze van). Ik denk dat iedere vrouw zich wel lekker voelt als ze aandacht krijgt van leuke of mooie mannen (die eventueel meer willen).

Maar als je daar naar op zoek bent, voor altijd, dan kun je beter voor altijd vrijgezel blijven. Want dat gevoel is natuurlijk weg op het moment dat je de man in kwestie beter kent of het een relatie wordt.
<<

Anoniem 82

Bericht 01 Jan 2014 15:56

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Jahoor, dat lijkt me af en toe best wel wat. En dan niet voor spannende avontuurtjes ofzo, maar meer om af en toe even alleen te zijn en lekker te kunnen doen wat ik wel of niet wil. Maar dat gebeurt soms ook wel, als mijn vriend een avondje weg is dan kan ik bijvoorbeeld heerlijk de hele avond grey's dvd's kijken of asociaal vroeg naar bed zonder commentaar. Dus die momentjes pak ik ook wel als ze er zijn. Een relatie is ook leuk hoor, maar ik merk wel dat ik soms echt behoefte heb aan even doen zoals ik het wil, zonder rekening te houden met mijn vriend. Komt denk ik ook omdat we echt tegenpolen zijn, en ik daardoor soms echt behoefte kan hebben aan me-time. Maar gelukkig krijg ik dat nu ook af en toe wel, zonder dat ik daar meteen echt vrijgezel voor hoef te zijn.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 01 Jan 2014 16:11

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

6/7 jaar geleden had ik hier zeker nog weleens behoefte aan. Maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Ik ben de wilde haren aan het kwijt raken hahahahah ;)
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Jan 2014 16:23

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Ik kan me goed voorstellen dat jullie hier soms wel eens naar verlangen. Wat Caro zegt is natuurlijk zo en uiteindelijk willen wij vrijgezellen ook wel een leuke vent aan onze zijde, maar ik moet toch zeggen dat ik wel erg kan genieten van het alleen zijn en vooral van het feit dat ik niemand verantwoording schuldig ben en kan doen en laten wat ik wil! Ben nogal gehecht aan mn vrijheid en als ik ooit ga samenwonen, hoop ik dat dat is met een vent die lekker vaak de deur uit is whaha. Nee, samen zijn is natuurlijk ook heerlijk, maar ik heb wel regelmatig behoefte aan me-time.

Maar over all moeten jullie gewoon maar blij zijn met wat je hebt en hier lekker van genieten!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem117

Bericht 01 Jan 2014 16:36

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Eigenlijk niet. In ieder geval niet in de zin dat ik weer ooit verliefd wil, worden, eerste kus, flirten, dates etc. Ik vond die tijd heel erg leuk en vond vrijgezel zijn absoluut een leuke fase in mijn leven, maar ik verlang er niet naar terug.

Heel soms zou ik wel alleen willen zijn, maar dat zou dan zijn voor de rust en niet meedragen van de zorgen van mijn partner naast mijn eigen zorgen. Maar die gevoelens zijn er maar sporadisch en hebben nooit de overhand.
<<

Anoniem285

Bericht 01 Jan 2014 17:14

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Ik vind een leuke relatie hebben absoluut leuker dan vrijgezel zijn, maar ik vind vrijgezel zijn zo leuk dat ik het niet zomaar zou opgeven voor de eerste de beste man waar ik het leuk mee heb. Ik heb de afgelopen jaren nooit behoefte gehad aan een relatie, ik heb niemand nodig om voor me te zorgen of om me gelukkig te maken, en ik vind het idee dat ik kan doen waar ik zin in heb echt heel fijn - en dan bedoel ik niet zomaar zoenen of met mannen flirten, want daar geef ik niets om als er geen gevoelens bij komen kijken. Ik bedoel meer bepaalde levenskeuzes; zoals het kunnen solliciteren op welke baan wereldwijd dan ook. Maar heel veel dingen die ik dacht op te moeten geven in een relatie, blijken helemaal niet zo'n probleem te zijn als je iemand tegenkomt die er hetzelfde over denkt. Ik weet in ieder geval wel dat als mijn nieuwe vangst werkelijk zo leuk blijkt te zijn als hij lijkt en we heel lang samen blijven, dat ik dan mijn vrijgezelle leven niet zal missen (ik heb het namelijk optimaal benut hahaha).
<<

Anoniem 42

Bericht 01 Jan 2014 19:01

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Caro schreef:Oh meisjes.. ik kan hier maar een ding op zeggen: niet over nadenken. Het is namelijk écht niet leuk! Dus verlang er maar niet naar, kijk naar je vent die je misschien dan wel irriteert maar met wie je wel een team bent, knuffel hem, geef hem een extra kus en besef je dan dat je alles hebt waar de vrijgezellen naar verlangen.


Dat verschilt wel echt per persoon. Ben zelf iemand die echt heel goed alleen kan zijn. Vrijheid is ook heel erg fijn, kunnen gaan en staan waar je wilt enzovoorts.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 01 Jan 2014 19:14

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Twellie schreef:
Caro schreef:Oh meisjes.. ik kan hier maar een ding op zeggen: niet over nadenken. Het is namelijk écht niet leuk! Dus verlang er maar niet naar, kijk naar je vent die je misschien dan wel irriteert maar met wie je wel een team bent, knuffel hem, geef hem een extra kus en besef je dan dat je alles hebt waar de vrijgezellen naar verlangen.


Dat verschilt wel echt per persoon. Ben zelf iemand die echt heel goed alleen kan zijn. Vrijheid is ook heel erg fijn, kunnen gaan en staan waar je wilt enzovoorts.


Als er iemand gehecht is aan vrijheid ben ik het. Ik wíl me vrij voelen in een relatie anders word ik panisch. Maar het hele 'gaan en staan waar je wil' snap ik gewoon niet zo. Als ik mét iemand ben, bepaalt diegene toch niet wat en wanneer ik iets doe? Ik blijf toch echt mezelf. En ik bepaal wat mijn planning is, en niet een ander. Ik vind het verschrikkelijk als koppels samen lijken te smelten tot één. Je bent nog altijd een individu. Maar ook dat vult iedereen voor zichzelf in.

Ik wilde alleen maar zeggen dat het gras niet groener is aan de overkant. Dat het kan zijn dat je in een relatie zit en irritaties hebt, en soms in moeilijke periodes denkt 'was ik maar weer single', maar dat single zijn heeft ook negatieve kanten. En dat het niet allemaal makkelijk gaat, en dat je je soms alleen voelt.
<<

Anoniem157

Bericht 01 Jan 2014 19:20

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Nee, daar heb ik echt geen behoefte meer aan...
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 01 Jan 2014 20:10

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Ik heb er ook wel eens zin in en dan ga ik vaak een lekker avondje stappen met vriendinnen! Gewoon dansen, kletsen, beetje flirten. Niks meer en niks minder. Ben wel erg gelukkig met mijn relatie, maar een avond stappen met vriendinnen is goed voor je zelfvertrouwen!
<<

Anoniem301

Bericht 01 Jan 2014 20:53

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Maar het kan toch ook gewoon nu nog? Kijk ik weet mijn grenzen heel goed, en zo'n 1 of 2 keer per jaar ga ik met vriendinnen stappen (disco) en dan dans en flirt ik er op los, maar ik zoen absoluut niet, hoewel ik die kans wel altijd heb. Ik geef ooka an dat ik een vriend heb, mocht het ter sprake komen. Ik heb dan echt de avond van mijn leven, krijg weer even een egoboost, ga op wolkjes naar huis en kruip heerlijk tegen mijn vriend aan.
<<

Anoniem301

Bericht 01 Jan 2014 20:53

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Lynn_ schreef:Ik heb er ook wel eens zin in en dan ga ik vaak een lekker avondje stappen met vriendinnen! Gewoon dansen, kletsen, beetje flirten. Niks meer en niks minder. Ben wel erg gelukkig met mijn relatie, maar een avond stappen met vriendinnen is goed voor je zelfvertrouwen!

Ja dat!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jan 2014 21:09

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Caro schreef:Oh meisjes.. ik kan hier maar een ding op zeggen: niet over nadenken. Het is namelijk écht niet leuk! Dus verlang er maar niet naar, kijk naar je vent die je misschien dan wel irriteert maar met wie je wel een team bent, knuffel hem, geef hem een extra kus en besef je dan dat je alles hebt waar de vrijgezellen naar verlangen.


Wat een mooie reactie. Als ik voor mezelf spreek; dat besef ik me ook echt wel hoor :) Maar soms is het ook gewoon leuk om te zwijmelen bij dat gras wat soms oh zo groen lijkt aan de overkant, ook al weet je wel beter. Met af en toe een beetje dromen vind ik niks mis, leuk juist!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 01 Jan 2014 23:28

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Soms schiet dat best eens door mijn hoofd. Verder eens met Zora!
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem170

Bericht 01 Jan 2014 23:51

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Toen ik mijn vriend leerde kennen was ik best lang vrijgezel en vond het heerlijk. Toen ik merkte dat het daten wat serieuzer werd kreeg ik twijfels omdat ik het heel fijn vond om vrijgezel te zijn. Niet alleen flirten enzo hoor maar ook qua tijd, als je fulltime werkt en een relatie hebt blijft er minder tijd over voor vrienden en vrije tijd. Maar nu zou ik niet meer terug willen, we hebben ieder ons eigen leven en laten elkaar ook vrij. Komende paar jaar zou ik ook niet willen samenwonen, ik vind fijn om eigen plek te hebben en de vrijheid te hebben.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 02 Jan 2014 01:15

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Nee... ik heb ook geen behoefte om bewijze van tussendoor vrijgezel te zijn. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik verantwoording over iets moet afleggen of dat ik dingen nu niet kan doen die ik wel graag zou willen doen.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 02 Jan 2014 08:44

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Soms wel. Ik heb hiervoor een paar jaar alleen gewoond en toen zette ik vaak op zondagmiddag hele foute meidenfilms op, smeerde een maskertje op mn gezicht en ging ondertussen mn teennagels zitten lakken. Dat kan nu ook nog wel, maar het is toch anders als mijn vriend er naast zit :P

Ook bleven er regelmatig vriendinnen slapen en gingen we 3x per week op stap. Ook dat zou nu nog wel kunnen, maar juist dat lekker hele nachten doorkletsen in bed word lastig, want ik lig gewoon naast mijn vriend en mijn vriendin in de logeerkamer. Qua stappen mis ik het niet, want als ik nu met mijn vriendinnen op stap ga flirten we ook. We zijn allemaal getrouwd en/of moeder, dus niemand gaat te ver. Maar flirten kan altijd, als je je grenzen maar weet toch?

Ook mijn vriend is regelmatig op zakenreis, en de eerste dagen vind ik het heeeeerlijk! Het huis blijft ook zo lekker opgeruimd :P Maar zoals Marin zegt, na een paar dagen ben ik het wel weer zat ook en vind ik het fijn dat ie weer terug komt. :heart:
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 02 Jan 2014 09:28

Re: Ooit zin in vrijgezel zijn...

Weg
Laatst gewijzigd door September op 21 Nov 2014 22:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers