Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Friezen kussen straks liever niet

<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 31 Dec 2013 21:57

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ik vind dat ook helemaal niets, dat iedereen zoenen. Ik kijk altijd of anderen eerst beginnen :laughcry: dan doe ik het wel terug uit beleefdheid maar liever niet.
<<

Anoniem156

Bericht 31 Dec 2013 22:09

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ik zoen alleen maar mijn vrienden en familie. Mensen die ik nauwelijks ken, of m'n collega's die hoef ik echt niet te zoenen.
Heb maandag nieuwjaarsborrel van de stichting en doordat ik op veel scholen heb ingevallen en stage heb gelopen ken ik daar vrij veel mnsen. maar no way dat ik die allemaal ga zoenen. Soms zeggen mensen 'ach, drie zoenen hoort erbij', als ik ongeveer dubbelgeklapt naar achter sta.
De afgelopen twee jaar heb ik een buikvirus gefaket, denk niet dat het geloofwaardig is als ik dat nog een jaar doe :laughcry:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 31 Dec 2013 22:51

Re: Friezen kussen straks liever niet

Hahaha Poubelle! Ik ben wat het zoenen betreft ook wel echt een Fries. Verder dan mijn man zou ik niet willen gaan. Ik besef me ook nu pas dat ik door mijn verlof aan het werkgezoen ontkom. Hurray!!
L2014 & H2017
<<

Anoniem 53

Bericht 31 Dec 2013 23:54

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ik zoen eigenlijk altijd met nieuwjaar, vind ik niet zo'n probleem. Wel mensen die ik ken, ik ga niet iedereen die ik tegenkom 3 zoenen geven.
<<

Pink

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:07

Bericht 01 Jan 2014 00:11

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ook ik ben een echte fries qua zoenen. Doe het liever niet, ook niet met verjaardagen!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Jan 2014 00:12

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ik zoen wel met oud en nieuw. Maar alleen mensen die ik ken. Ik woon in Fries maar ben niet Fries.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 01 Jan 2014 09:57

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ik woon aand e andere kant van Nederland maar ik ben er ook niet zo dol op maar ben wel zo sociaal wenselijk dat ik kus :razz:
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Jan 2014 14:40

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ik zoen wel altijd eigenlijk. Niet omdat ik dat nou zo leuk vind, maar inderdaad 'het hoort erbij'. Ook de buren vannacht drie zoenen gegeven en straks kan ik de hele familie af :laughcry: Collega's zoenen ook, dus ja.... vrijdag ontkom ik er ook niet aan denk ik.
Ben overigens voor een kwart Fries :nerd:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 01 Jan 2014 16:39

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ik zoen familie wel, uit beleefdheid, omdat het zo hoort bij ons, maar ik vind het verschrikkelijk.

Vriendinnen enzo zoen ik niet.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem287

Bericht 01 Jan 2014 17:27

Re: Friezen kussen straks liever niet

In mijn beide families is het helaas ook een soort verplichting om 3 zoenen te geven (bij het komen EN vertrekken) dus ik gruwel bij elke familieaangelegenheid als ik de ooms met snorren en baarden moet zoenen. Bah. Het zoenen van vriendinnen vind ik overigens niet erg. Tantes en neefjes en nichtjes enzo ook niet. Eigenlijk alleen de ooms.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 02 Jan 2014 08:58

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ik zoen eigenlijk ook altijd bij aankomen en weer vertrekken. Mijn beste vriendinnen/vrienden geef ik een zoen op de mond als ik ze zie. Ik ben duidelijk geen fries :razz:
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 13:32

Bericht 02 Jan 2014 21:15

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ik ben een echte fries maar ik heb iedereen gezoend. I'm lovin it.. :thumbup:

Kan ik ongestraft alle mooie mannen ook zoenen :redface:
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Anoniem331

Bericht 02 Jan 2014 21:19

Re: Friezen kussen straks liever niet

Ik ben zelfs gezoend door de snackbareigenaar... Het kan toch te gek ook! :)
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers