Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oliebollen etc bakken

<<

Anoniem20

Bericht 31 Dec 2013 12:44

Oliebollen etc bakken

Wie doet dit zelf dit jaar? Wat en hoe bak jij?
Heb nu de mix aan het rijzen, maar er gebeurt weinig....heb het al in een warme oven gezet en gist bij gegooid....

Anders maar een zak halen straks :)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 31 Dec 2013 17:42

Re: Oliebollen etc bakken

Ik deed het elk jaar samen met mijn vader, dan bakte we twee pakken oliebollenmix en deden we er ipv krenten en rozijnen kleine blokjes appel doorheen. Heerlijk!

Ik zat er net aan te denken, ik ben op het werk en ik zit denk ik alleen in het pand, hoewel ik genoeg werk heb liggen kan ik me er niet toezetten, maar ik moet tot half 6 bij de telefoon zijn. Ik mis nu echt dat oudjaarsdag gevoel, gezellig oliebollen bakken en naar wat vrienden brengen, kleding uit zoeken voor de avond enz. Ja ik mis dat oudjaarsdag gevoel vandaag echt!

Bij maakte altijd gewoon het beslag volgens de verpakking en zette het daarna op de verwarming, gegarandeerd succes. Is het nog gelukt bij jou? Of ben je inmiddels kant en klare oliebollen wezen kopen?
Laatst gewijzigd door minoessepoes op 31 Dec 2013 18:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem286

Bericht 31 Dec 2013 17:51

Re: Oliebollen etc bakken

Is het nog gelukt? Ik heb ze nog nooit gemaakt, heb net wel wat appelflappen gebakken.Ik denk dat ik het volgend jaar eens ga proberen.
<<

Anoniem20

Bericht 31 Dec 2013 19:34

Re: Oliebollen etc bakken

Het zijn oliefiguren (geen bolvorm te bekennen) geworden, maar ze smaken prima :) en idd, de verwarming deed wonderen!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers