Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten slapen

<<

Anoniem272

Bericht 01 Jan 2014 07:24

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Pluis, wat geniaal!
<<

Anoniem97

Bericht 01 Jan 2014 08:08

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Zoon heeft overal door heen geslapen en dochter lag al te drinken bij me dus die heeft even meegekeken met ons en daarna zijn we weer in bed gekropen.
<<

Anoniem25

Bericht 01 Jan 2014 08:10

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Wat leuk dat er kindjes echt zo van genoten hebben en ook heerlijk dat anderen er door heen hebben geslapen!

Luuk werd om 00.05 wakker van het vuurwerk, en ging pas om 2.00u weer slapen (er waren ook echt heel lang veel en harde knallen!). Hij heeft helemaal zitten trillen van angst, heel zielig :( En nu zit ik brak te zijn op mijn werk en ligt hij vast nog heerlijk te slapen.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 01 Jan 2014 08:34

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

L heeft geslapen van 19.45-6.15, om twaalf uur draaide hij zich om, ging rechtop zitten en dacht waarschijnlijk het zal me roesten, hij is weer gaan liggen en ik heb m niet meer gehoord

mijn neefje van 2,5 is hier ook, hij is sowieso een slechte slaper en werd wakker. Hij heeft meegekeken en vond het prachtig. Leuk voor hem want hij woont in Canada en daar hebben ze niet overal vuurwerk zoals wij. Hij vond het prachtig
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 01 Jan 2014 08:43

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Luuk sliep vanaf 19.30 en is nergens wakker van geworden. Rond 04.00 werd hij wel wakker en kwam moeilijk weer in slaap. We hebben hem toen bij ons in bed genomen en daar heeft hij geslapen tot 07.30. Een uur langer dan normaal :-) papa is nu met hem beneden en ik draai me nog even lekker om.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem64

Bericht 01 Jan 2014 09:26

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Hier sliepen ze alle vier overal doorheen, hebben de oudste 2 wakker gemaakt met veel moeite, zoontje werd boos en wilde weer slapen, dochter is er wel even uitgeweest maar vond het al snel mooi geweest en wilde weer slapen. Voorbeeldige kinderen weer. ;)
<<

anoniem196

Bericht 01 Jan 2014 09:26

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Hier ook doorgeslapen, van 20:30 tot 7:00.
Werd rond 4e wakker en heeft toen bij ons in bed verder geslapen.
<<

Anoniem85

Bericht 01 Jan 2014 09:33

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Hier heeft hij overal doorheen geslapen. We hebben hem om half 2 wakker moeten maken omdat wij naar huis gingen. Eenmaal thuis duurde het wel even voordt hij sliep, we wonen dichtbij het centrum en daar kwam erg harde muziek vandaan en en ook nog geknal buiten. Om half 7 was hij wakker, erg vroeg.
<<

Anoniem103

Bericht 01 Jan 2014 10:00

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Mijn dochter werd even wakker maar ging vrijwel meteen weer slapen. Ik dacht daar mijn zoon om half 1 ook wakker werd maar die bleek in z'n slaap te praten. Toenwas hij door mij half wakker en heeft hij ook even naar het vuurwerk gekeken. Hij vond het prachtig. Na een half uurtje weer in bed gelegd en toen ging hij gewoon slapen (al moest ik eerst even de wielen van de bus zingen anders kon hij écht niet slapen zei hij).
<<

Anoniem166

Bericht 01 Jan 2014 10:17

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Haha, Tania, daar moet ik wel om lachen, eerst nog even de wielen van de bus...

Mijn dochter heeft er doorheen geslapen. Ik heb paar keer gekeken, maar ze lag heerlijk te slapen. Toen wij naar bed gingen, werd ze gelijk wakker.
<<

Anoniem57

Bericht 01 Jan 2014 10:24

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Hier heeft L. van 19.00 uur tot 08.30 uur geslapen. Ze is wel tussen 19 en 00.00 meerdere keren jammerend wakker geworden vd pijn in haar mond (laatste kiezen).
<<

Anoniem106

Bericht 01 Jan 2014 10:34

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Allebei iets later op bed gekomen, maar overal door heen geslapen. En het knalde behoorlijk hier.
<<

Anoniem20

Bericht 01 Jan 2014 10:45

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Wij waren op de boer met een groep.
De oudste sliep netjes hele avond en is 23:50 wakker gemaakt. Thuis sliep hij pas weer om 02:30 das minder....
De jongste was toch zieker dan gedacht en heeft van 19-02:30 niet geslapen. Vriend en ik wisselen elkaar nu af om bij hem te slapen, gezien de oudste om 08:00 weer naar beneden wilde.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 01 Jan 2014 10:47

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

T lag er om half8 in, en heeft doorgeslapen tot 7u zonder wakker te worden.
M lag er ook om half8 is, en hebben we om iets voor 12en wakker gemaakt.
Ze heeft genoten van het vuurwerk en ging om 1u weer lekker slapen.
Ze werd om half9 wakker :)
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 01 Jan 2014 11:24

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Ik had gehoopt dat F door zou slapen, aangezien hij het waarschijnlijk toch nog niet snapt en dat heeft hij ook gedaan. Rond 20.00 ging hij naar bed, iets later dan normaal. Rond 9.45 werd ik wakker van zijn geklets. We zagen vannacht steeds het lampje van de babyfoon knipperen door al het geknal, maar F sliep als een roosje en heeft niks meegekregen. Volgens mij zou je een bom naast zijn bed kunnen gooien en dan slaapt hij nog door.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem286

Bericht 01 Jan 2014 11:48

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Ze is wel een aantal maal wakker geweest vannacht maar dat lag niet aan het vuurwerk, want toen het echt knallen begon om 00:00 uur sliep ze gewoon door. Overdag reageerde ze overigens ook vrijwel niet op de knallen,ze vond het siervuurwerk wel heel mooi.
<<

Anoniem 82

Bericht 01 Jan 2014 11:51

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Hier wilde ze dus niet gaan slapen, en terwijl ze steeds bang was van het vuurwerk wilde ze nu juist steeds naar de kleurtjes kijken. Tot twaalf uur, toen schrok ze zich een ongeluk en wilde met haar oren dicht bij mij op de bank naar babytv kijken. Zelf heb ik dus niet veel van het vuurwerk gezien, haha. Uiteindelijk om 2 uur naar bed gegaan en om 10 uur was ze weer wakker. Ze heeft dus een stuk korter dan normaal geslapen, maar dat is ook wel te verwachten. Tien uur vond ik in elk geval erg netjes! Misschien vanmiddag nog even een dutje als ze het nodig heeft, en anders vanavond weer lekker op tijd naar bed.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Jan 2014 11:53

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Hier werden ze allebei wakker van het vuurwerk. Mijn zoon precies om 12 uur, hij heeft even vuurwerk meegekeken maar vond alle knallen eng en is tot 3.15 uur wakker geweest. Vanmorgen om 8 uur weer wakker dus hij zal vanmiddag wel lang slapen.
Mijn dochter werd iets na 12 uur wakker, heeft ook even naar het vuurwerk gekeken maar vroeg al snel of ze weer naar bed mocht. In bed heeft ze nog een hele tijd wakker gelegen en ons een aantal keer geroepen. En ook nog 5 minuten 'ga weg vuurwerk' geroepen omdat ze niet in slaap kon komen. Ook zij was vanmorgen om 8 uur wakker.
<<

Anoniem193

Bericht 01 Jan 2014 11:59

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Wij hebben ze wakker gemaakt en zijn samen gaan aftellen.
Om twaalf uur hebben we vuurwerk gekeken wat ze erg mooi vonden. Rond kwart voor een op de fiets naar huis gegaan en bar bed gebracht. Ze sliepen gelijk weer een netjes tot 8 uur.
Was een super oud en nieuw zo!
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 01 Jan 2014 12:00

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Gewoon lekker gaan slapen om 19:15. Toen vanaf 23:00 - 3:00 liggen spoken. Om 7:30 was mevrouw alweer aan het zingen in bed. Wij zijn nog best gaar. Ik ziek en mn man heeft kiespijn. Happy newyear!! :nopompom:
22-2-2013
28-8-2015
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Jan 2014 12:01

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

We hebben B om half 8 op bed geprobeerd te leggen, maar ze wilde echt echt niet slapen.
Toen haar er maar weer uitgehaald, tot om 22.15 echt haar kaarsje uitging. Dus toch nog maar even op bed gelegd, en haar er om 23.45 weer uitgehaald.
Waar ze de kleurtjes eerst de hele dag WWOOWWWW vond, vond ze het nu wel eng en spannend, dus lekker bij mij op schoot naar het vuurwerk gekeken.
Vervolgens hebben we haar wakker gehouden en heeft ze nog even gedanst en gespeeld, en om half 2 zijn we naar huis gegaan.
In de auto is ze in slaap gevallen en om 9 uur hebben we haar vanmorgen wakker gemaakt, omdat anders haar ritme gelijk helemaal van de leg is.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 01 Jan 2014 12:44

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. tWakker maken/laten sl

Ze zijn allebei keurig gaan slapen en we hebben ze de hele avond niet gehoord. Om 00:01 begon onze dochter te schreeuwen. "PAPAAAA!!! Ik kan niet slapen door het vuurwerk!". Ze heeft samen met mij voor het raam staan genieten. Uiteindelijk zat ze op haar stoel, met een bakje chips, achter het raam alles te bewonderen. Om 00:15 werd onze zoon ook wakker, de achterbuurman stak nogal zwaar vuurwerk af, de ruiten trilden er gewoon van! Hij bleef maar met zijn vingertje wijzen en wist niet waar hij kijken moest. Uiteindelijk zijn we nog naar de buren geweest voor een borrel. Onze zoon sliep inmiddels,maar dochter was klaarwakker. We lagen om 03:00 in bed. Zoon werd om 07:15 wakker, dochter om 10:00. Is dus prima verlopen!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 01 Jan 2014 12:54

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

N. is rond 22.30 uur gaan slapen. Het duurde even, want ze vond het veel te gezellig op het feest. Ze was uiteindelijk binnen een paar minuten volledig in slaap en niet meer wakker geworden. Om 3.30 uur heb ik haar van campingbedje in kinderwagen overgelegd, naar huis gewandeld (1 minuut) en thuis in bed gelegd. Ze werd even wakker, fles melk gedronken en is toen weer gelijk gaan slapen. Werd om 8.00 wakker vanochtend. Prima gegaan dus!
<<

Anoniem26

Bericht 01 Jan 2014 12:55

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

Ze is om 19.30 gewoon gaan slapen. Om 12 uur werd ze wakker. Waren erg harde knallen voor de deur. Toen is ze even gaan kijken buiten met papa. Ze vond het super! Rond 1 uur is ze terug gaan slapen tot 8 uur vanmorgen.
<<

Anoniem28

Bericht 01 Jan 2014 12:56

Re: Oudejaarsavond.. wat doen jullie. Wakker maken/laten sla

De jongste is de hele avond aan het knooien geweest en was dus al wakker om 00.00u. De oudste werd rond 00.30u wakker en is toen ook even naar beneden geweest. Rond 1u lagen we in bed en hebben we allemaal geslapen tot bijna 9.30u.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers