Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is wijsheid?

<<

Nyx

Bericht 30 Dec 2013 21:03

Wat is wijsheid?

Vanmiddag ben ik geschrokken van de ongelofelijke drukte in het centrum en dus ook de supermarkt. Ik heb dan vanmiddag ook echt alleen het broodnodige gehaald. Maar ik heb nog aardig wat nodig voor de hapjes van morgenavond. Is het verstandig om nu nog naar de supermarkt te gaan? Of toch maar morgen?

Ik heb helemaal geen hekel aan boodschappen doen, integendeel zelfs, maar vanmiddag had ik het toch even moeilijk. (Heb namelijk nog steeds last van angstaanvallen en de mensen waren me voor het ogen aan het dwarrelen vanmiddag. En ik wil morgenavond niet kapot zijn van een aanval. Maar ja, als nu de volgende storm in de supermarkt staat dan ben ik de pineut haha.)
<<

Anoniem124

Bericht 30 Dec 2013 21:07

Re: Wat is wijsheid?

Ik zou zeker nu gaan.
<<

Nyx

Bericht 30 Dec 2013 21:09

Re: Wat is wijsheid?

Het is een domme vraag natuurlijk. Heb alleen zo'n schrik overgehouden van vanmiddag. Maar ik stap zo wel even in de auto. Dan ben ik er morgen in ieder geval vanaf. Alleen nog even 's ochtends naar de metworstenboer. Al zie ik daar nu ook al tegenop. Blegh!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Dec 2013 21:11

Re: Wat is wijsheid?

ik zou nu gaan

Is echt niet normaal hoe druk het is in de winkels.
Afbeelding
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 30 Dec 2013 21:12

Re: Wat is wijsheid?

En morgen om 8 uur bij de supermarkt staan? Dan is het meestal nog wel lekker rustig. Of ben je inmiddels al geweest?
<<

Anoniem178

Bericht 30 Dec 2013 21:18

Re: Wat is wijsheid?

Nu. In mijn ervaring is het vaak niet druk rond deze tijd.

Wij zijn vanmiddag gegaan en hebben gehaald tot lunch 1 januari. Hoeven we er niet meer uit. Geen mensen en knalvuurwerk. Wij verschansen ons lekker binnen morgen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Dec 2013 21:21

Re: Wat is wijsheid?

Ook ik zou nu gaan maar het ligt er wel aan wat je nodig hebt. Aangezien het al later op de avond is is de kans dat sommige dingen op zijn.
<<

Anoniem331

Bericht 30 Dec 2013 21:23

Re: Wat is wijsheid?

Het leek hier wel drukker dan net voor de kerstdagen! Gekkenwerk gewoon.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 30 Dec 2013 21:28

Re: Wat is wijsheid?

Lekker nu gaan, als je mazzel hebt is het een beetje rustig nu. Vond het ook bizar druk in het centrum vandaag.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Dec 2013 21:36

Re: Wat is wijsheid?

Ik ben er net geweest en er was bijna niemand in de supermarkt. Als je geen zin in de drukte hebt morgen, echt vandaag nog gaan. Nu is het nog rustig.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 30 Dec 2013 21:38

Re: Wat is wijsheid?

Ik zou ook nu gaan, mocht het dan toch niet goed gaan kun je nog even bijkomen. Lijkt me naar als je morgen met zo'n gevoel komt te zitten.
<<

Nyx

Bericht 30 Dec 2013 21:44

Re: Wat is wijsheid?

Ik ben zojuist geweest. Het was gelukkig rustig. Ben als een razende door de winkel gegaan en heb alles op kaasblokjes na in huis. Nu zit ik niet zonder kaas, dus snijd morgen gewoon blokjes van het blok kaas af. Mij zie je morgen niet meer in de supermarkt. Vind het leuk geweest.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 30 Dec 2013 21:44

Re: Wat is wijsheid?

Ik heb geen angst aanvallen maar had er ook moeite mee vanmiddag in de stad! Wat een drukte, ik kon me opeens voorstellen hoe het is om die angst te hebben. Ben je inmiddels al geweest? Kun je die worst niet gewoon in de supermarkt meenemen?
<<

Nyx

Bericht 30 Dec 2013 21:47

Re: Wat is wijsheid?

Monte schreef:Ik zou ook nu gaan, mocht het dan toch niet goed gaan kun je nog even bijkomen. Lijkt me naar als je morgen met zo'n gevoel komt te zitten.


Als ik morgen met zo'n gevoel was komen te zitten, dan was ik morgenavond helemaal niets meer waard. Mijn hart zit in mijn strot, maar de boodschappen zijn binnen en nu even rustig op adem komen.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 31 Dec 2013 00:51

Re: Wat is wijsheid?

Lijkt mij heel naar als je er last van hebt. Nu inderdaad even bijkomen, jezelf ontspannen en dan morgen een fijne avond.
<<

Nyx

Bericht 31 Dec 2013 01:13

Re: Wat is wijsheid?

Lief dat jullie hebben gereageerd. Het blijft een domme vraag.

Lynn, de metworst van de supermarkt is echt ongelofelijk niet lekker. Vet en smakeloos. Dus ik moet morgen echt vroeg opstaan om ze alsnog te krijgen. Al heeft de familie er een hard hoofd in.

Ik ken alle winkels uit mijn duimpje. Als ik bv besluit om naar de Hema te gaan dan weet ik waar ik wat kan vinden. Als ik naar de supermarkt ga dan is mijn briefje geschreven op basis van de snelste route. En juist vandaag, op de dag voor oudjaarsdag, ga ik naar een nieuwe supermarkt waarvan ik de route niet ken en de drukte mij dusdanig overviel dat ik om 17.00u al wist dat het mis was. Ik kon en kan dus echt niet ontspannen. Maar slaap zal wonderen doen? Ik ben wel blij dat ik vanavond boodschappen gedaan heb bij een oude vertrouwde supermarkt en binnen tien minuten weer buiten stond.

Mijn vader zegt altijd: "Het is erg of het is er niet". Ik doe altijd net alsof ik heel erg gezond ben, dus mijn angsten en paniekaanvallen zijn er niet. Maar kut is het wel en telkens als het me weer 'overkomt' dan weet ik weer dat als ik mezelf niet serieus neem niemand me serieus neemt. Maar ik wil gewoon normaal zijn.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 31 Dec 2013 02:19

Re: Wat is wijsheid?

Zo moet je niet denken, niemand is volmaakt. Het is voor jezelf vooral heel naar, maar anderen nemen je heus wel serieus(en anders zij ze zelf raar :wink: )
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Dec 2013 20:56

Re: Wat is wijsheid?

Ik ging vandaag boodschappen doen omdat mijn ouders onverwacht hier komen ipv wij naar hun ik dacht zal wel mega druk wezen maar was heerlijk rustig wel veel schappen leeg
Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 31 Dec 2013 20:57

Re: Wat is wijsheid?

Het was hier ook heerlijk rustig!
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 31 Dec 2013 21:32

Re: Wat is wijsheid?

Ik stond vandaag om 9.00 uur bij de supermarkt en het was erg rustig en de schappen waren nog vol. Ik heb er ook zo'n hekel aan om met deze dagen boodschappen te doen, daarom was ik maar extra vroeg op pad.
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers