Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het mooie quotes topic

<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 29 Dec 2013 23:05

Het mooie quotes topic

Ik ben zo tegen het eind van dit jaar, met het nieuwe begin voor de deur, wel in voor een paar mooie quotes. Wie heeft er nog meer?

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ixis op 29 Dec 2013 23:21, in totaal 5 keer gewijzigd.
<<

Anoniem16

Bericht 29 Dec 2013 23:07

Re: Het mooie quotes topic

Niet mooi, wel waar;)

Afbeelding

Mooi ga ik ff zoeken
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 29 Dec 2013 23:10

Re: Het mooie quotes topic

Ook dit vind ik een mooie hoor! Juist van die quotes die je eventjes aan het denken zetten. Ook deze doet dat :)

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 30 Dec 2013 00:35

Re: Het mooie quotes topic

Dit soort uitspraken zet mij eigenlijk nooit aan het denken. Vind het te zoetsappig, zeker met van die rustieke plaatjes met rozen op de achtergrond.
<<

Anoniem7

Bericht 30 Dec 2013 00:38

Re: Het mooie quotes topic

Ik heb tegenwoordig meer met de quotes die met omdenken te maken hebben, dan dat ik iets heb met quotes met zoetsappige plaatjes.
<<

Anoniem193

Bericht 30 Dec 2013 02:17

Re: Het mooie quotes topic

Afbeelding
<<

Anoniem36

Bericht 30 Dec 2013 11:04

Re: Het mooie quotes topic

“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

“Don't be afraid of your fears. They're not there to scare you. They're there to let you know that something is worth it.”
― C. JoyBell C.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers