Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Deel hier al je frustraties!

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 29 Dec 2013 18:48

Deel hier al je frustraties!

Ik ben vast niet de enige, dus deel hier al je frustraties! :D

Frustratie 1: de batterijen van de afstandsbediening zijn leeg en ik heb de nieuwe batterijen al gepakt. Het probleem is alleen dat ik de lege batterijen er niet uit krijg :laughcry:

Frustratie 2: sinds kort heeft de bovenbuurman spontaan kinderen gekregen die continue rondjes door het huis rennen. Het is ontzettend gehorig hier en ik word dus gek van het gebonk. Af en toe vraag ik me af of ze niet door de vloer zullen zakken. In gedachte heb ik ze al 100 keer vastgebonden op een stoel met ductape, maar uiteraard zal dat ook niet werken. Binnenkort zullen we een gesprek aangaan (waar ik overigens zwaar tegenop zie).
<<

Anoniem14

Bericht 29 Dec 2013 19:07

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik moet van alles doen, maar ik doe het niet. :thumbdown:
<<

Anoniem172

Bericht 29 Dec 2013 19:08

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik heb iemand op marktplaats een bericht gestuurd over een jurkje (nodig voor oud en nieuw) en ze reageert niet :thumbdown:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Dec 2013 19:12

Re: Deel hier al je frustraties!

Mijn werkboek zakt zo op mijn enkels als ik loop, maar een maat kleiner is er alleen in een ander model wat pijn doet op mijn litteken :(
R. 2013
D. 2016
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Dec 2013 19:19

Re: Deel hier al je frustraties!

Waarom heb je een boek tussen je benen Carool?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Dec 2013 19:20

Re: Deel hier al je frustraties!

Hahaha eeen broek natuurlijk.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 49

Bericht 29 Dec 2013 19:20

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik wilde vandaag zoveel doen, stageopdrachten e.d.
Ik hoor iedereen in m'n klas over van.. ik heb al 6 opdrachten af, ik heb al 4 dingen af laten tekenen. En ik nog niets.
Bah! Dom van mezelf, maar ik durf/snap het gewoon niet! :P
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Dec 2013 19:22

Re: Deel hier al je frustraties!

Ahh kom op Majira! Probeer je erover heen te zetten en het gewoon te doen. Het heet niet voor niets een opleiding, daar ben je om te leren, dus fouten maken mag ook! En als je het niet begrijpt, mag je het gewoon vragen, daar zijn ze voor. Doen hoor!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Dec 2013 19:23

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik ben gefrustreerd door een kennis van ons die ik net zag op een verjaardag. Ik moest me inhouden maar anders gaf ik haar een knal op d'r smoel.
Ze zat te vertellen over haar man, die heeft een paar jaar geleden een ongeluk gehad en heeft nu problemen met zijn arm en met zijn geheugen dus ik zeg jemig dat is wel erg mijn vader heeft ook problemen met zijn geheugen. Zegt zij dat is niet zo ernstig als hem. Ze kent mijn vader niet eens. En mijn vader zijn hersenen zijn ernstig aangetast door de herseninfarct en dat weet zij wel.
Afbeelding
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Dec 2013 19:25

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik ben een klein beetje gefrustreerd omdat ik een vriendin van me (die opgenomen is) wil helpen en ze vraagt ook (soms direct, soms indirect) om mijn hulp, maar het vat gewoon niet! Ik kan zeggen wat ik wil, of niks zeggen, alleen maar een knuffel geven, het is toch nooit goed. Stomme ziekte!
<<

Anoniem38

Bericht 29 Dec 2013 19:28

Re: Deel hier al je frustraties!

De buren hebben voor de zoveelste keer harde exotische muziek aan staan...

Kowalski ik heb je net een bericht teruggestuurd. Je doet het goed! Ze gaat diep en het is superfijn voor haar dat je er bent en blijft! Hou vol!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2013 19:30

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik ben gefrustreerd dat ik vanmiddag gewoon 2 uur bezig ben geweest om 4 schroeven uit een muur te verwijderen. En ik moet er nog 3 doen bij het grote raam en 2 bij het kleine raam. De vorige bewoners hebben de schroefkop kapot gedraaid en daardoor kan ik ze er niet goed uit halen. Echt ik stond net zoveel kracht en tegendruk te geven dat ik de trap weg schoof en bijna net zo hard aan het kreunen alsof ik klaar kwam. Zoveel kracht moest ik geven. Ik had gewoon gehoopt het vandaag voor elkaar te krijgen zodat ik morgen het kan bijverven en dan ik in het weekend de gordijnrailsen door mijn zwagers kan laten ophangen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Dec 2013 20:05

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik ben al anderhalve week ongesteld en er lijkt nog geen einde aan te komen voorlopig :laughcry: :nopompom:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 49

Bericht 29 Dec 2013 20:13

Re: Deel hier al je frustraties!

Kowalski schreef:Ahh kom op Majira! Probeer je erover heen te zetten en het gewoon te doen. Het heet niet voor niets een opleiding, daar ben je om te leren, dus fouten maken mag ook! En als je het niet begrijpt, mag je het gewoon vragen, daar zijn ze voor. Doen hoor!


Ik ben deze week 4 dagen vrij en wil de eerst volgende keer dat ik mijn begeleider zie minimaal 3 opdrachten kunnen laten zien!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 29 Dec 2013 20:21

Re: Deel hier al je frustraties!

Krijg de rand van mijn puzzel niet in elkaar, snap er geen reet van!

Dat ik nog niet weet wat ik moet doen met oud&nieuw... Bang dat ik straks alleen zit.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 29 Dec 2013 21:36

Re: Deel hier al je frustraties!

Van de week all you need is love opgenomen, om het vanavond te gaan kijken... Man naar de bios en ik lekker zitten...

Heeft manlief de opnamen weggegooid... Grrrr... Goed voor hem dat hij in de bios zit nu....
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem 52

Bericht 29 Dec 2013 21:37

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik moet morgen vroeg op en ik ben allergisch voor vroeg opstaan.. (5 uur is praktisch 's nachts!!)
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Dec 2013 21:41

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik heb al sinds donderdag keelpijn en het wordt alleen maar erger. Mijn keel is helemaal dik en kan heel moeilijk slikken. En als ik slik ga ik door de grond van de pijn. Hopelijk is het snel weer over :nopompom:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 29 Dec 2013 21:47

Re: Deel hier al je frustraties!

Japie schreef:Ik heb al sinds donderdag keelpijn en het wordt alleen maar erger. Mijn keel is helemaal dik en kan heel moeilijk slikken. En als ik slik ga ik door de grond van de pijn. Hopelijk is het snel weer over :nopompom:


Owhhhhhh, ik kan je de hand schudden... :(
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem187

Bericht 29 Dec 2013 21:50

Re: Deel hier al je frustraties!

Dat Zelda een spelbreker is in de groepsapp van Stuiterbal, Zelda en mij.. Ze wil het Limburgs van Stuiterbal en mij niet snappen... Zo flauw ;)
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Dec 2013 22:04

Re: Deel hier al je frustraties!

Blue flower schreef:
Japie schreef:Ik heb al sinds donderdag keelpijn en het wordt alleen maar erger. Mijn keel is helemaal dik en kan heel moeilijk slikken. En als ik slik ga ik door de grond van de pijn. Hopelijk is het snel weer over :nopompom:


Owhhhhhh, ik kan je de hand schudden... :(


Naar is dat he. Ik heb ook geen pijnstillers in huis, dus kan het ook niet onderdrukken. Als het morgen nog zo is, hoop ik dat de dokter een gaatje vrij heeft voor me.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 29 Dec 2013 22:09

Re: Deel hier al je frustraties!

Japie schreef:
Blue flower schreef:
Japie schreef:Ik heb al sinds donderdag keelpijn en het wordt alleen maar erger. Mijn keel is helemaal dik en kan heel moeilijk slikken. En als ik slik ga ik door de grond van de pijn. Hopelijk is het snel weer over :nopompom:


Owhhhhhh, ik kan je de hand schudden... :(


Naar is dat he. Ik heb ook geen pijnstillers in huis, dus kan het ook niet onderdrukken. Als het morgen nog zo is, hoop ik dat de dokter een gaatje vrij heeft voor me.


Ja ik leef wel al 2 dagen op pijnstilling maar zelfs daar komt de pijn doorheen.. Ellende...
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 29 Dec 2013 22:10

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik ben al drie weken verkouden :laughcry: als ik hoest dan blijf ik er 9 van de 10 keer heel erg in hangen.

Blue flower, dat is niet leuk! Kijk je het nu op de pc of iPad ofzo?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 53

Bericht 29 Dec 2013 22:20

Re: Deel hier al je frustraties!

Dat ik nog steeds zoveel last heb van mijn knie. Heb van de week eens terug zitten kijken, het is inmiddels 18,5 week geleden dat ik gevallen ben, duurt zo lang!
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 29 Dec 2013 22:35

Re: Deel hier al je frustraties!

Ik baal ervan dat mijn versnellingsbak stuk is :( Wordt een prijzige reparatie.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers