Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Deel hier al je frustraties!

<<

Anoniem88

Bericht 01 Aug 2014 12:22

Re: Deel hier al je frustraties!

Als ik je dan trouwens toch gevonden heb op Facebook, kan ik je natuurlijk net zo goed uitnodigen :wink:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Aug 2014 13:55

Re: Deel hier al je frustraties!

Oh ben jij dat haha dacht al wie is dat

Dat meertje hier in de buurt is niet zoveel. Maar is ook zeker niet dat ik de hele dag depressief op de bank zit ofzo. Kan nu weer buiten zitten. Vorige week stond er een steiger in de tuin. Lekker boek lezer op de Ereader. En heb eergisteren spullen verkocht op Facebook.
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Aug 2014 20:19

Re: Deel hier al je frustraties!

Mijn vriend is druk bezig geweest om de andere slaapkamer boven op te knappen.. dat levert helaas heeeeel veel stof en troep op, mijn huis is al dagen gewoon vies :cry: Dachten we gisteren klaar te zijn met al het verven enzo, komen we thuis gisteravond is al het verf gescheurd :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Dus nu zit ik en met een stoffige huis en het feit dat het schilderwerk allemaal weer overnieuw gedaan moet maar helaas is mijn vriend net vanmiddag vertrokken....

Heb net de hele zolder afgesopt... en moet nog het rest van het huis...
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem74

Bericht 01 Aug 2014 20:49

Re: Deel hier al je frustraties!

Die auto van mij is mijn hele grote frustratie van het moment. Ik ben er nu al anderhalve week mee bezig en het werd steeds waziger wat er nu precies aan de hand is, maar ik wist al wel dat het allemaal 500 euro moest gaan kosten. Maar waarom als het onderdeeltje 'maar' 135 euro zou kosten. Vandaag eindelijk de specificatie gekregen en de overige kosten zijn uurloon. :pale: Nog erger is dat ik dat onderdeeltje vorig jaar net heb laten vervangen, voor Jan Joker dus. Grmbl! Hoop dat de beunhaas genoten heeft van het geld.

De man van mijn moeder gaat hem nu voor een second opinion laten keuren bij zijn eigen garagebedrijf en mocht er wat gerepareerd moeten worden, dan doet hij het zelf. Heel lief, maar ik ben zo van overdonderd dat hij dat voor mij wil doen, dat ik hem nog niet eens heb bedankt. Was gewoon aan het stamelen aan de telefoon. Nu maar hopen dat de RDW me nog even met rust laat, want ik ben nu al een tijdje over de apk-datum heen.

Owja, ik rijd dus net nog even fijn met mijn velg tegen een stoeprand. Dat kan ie niet hebben. Ik hoop dat niemand het ziet. Want zo'n velg kost ook nog 115 euro excl btw. En dan hebben we het over het uitlijnen nog niet gehad. Dat hebben we vorig jaar al gehad, dus ik sla heel graag over.

Nu maar even mijn overige dingen doen en genieten van 'het weekend'.
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Aug 2014 00:07

Re: Deel hier al je frustraties!

Muggen.... :cry:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers