Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Simkaartnummer nodig, maar simkaart is geknipt

<<

Anoniem14

Bericht 29 Dec 2013 13:23

Simkaartnummer nodig, maar simkaart is geknipt

Hoi,

Iemand een beetje verstand van simkaarten, telefoons, etc.? Ik heb het nummer van mijn simkaart nodig om simonly aan te vragen met nummerbehoud. Na lang priegelen heb ik de simkaart uit mijn iPhone gekregen en kom ik tot de conclusie dat mijn simkaart geknipt is om in de iPhone te passen...maar het nummer is er nu dus af. Hoe kan ik nog achterhalen wat mijn simkaartnummer is? Ik heb al in MyVodafone gekeken, maar daar kan ik niks vinden.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 29 Dec 2013 13:25

Re: Simkaartnummer nodig, maar simkaart is geknipt

Was dat niet iets van *#06#
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2013 13:27

Re: Simkaartnummer nodig, maar simkaart is geknipt

Ik het nooit het nummer van mijn simkaart zelf hoeven door te geven bij het overstappen van provider.
Heb je niet ergens het afgeknipte stuk bewaard? Tegen mij is toen gezegd dat ik het moest bewaren als ik problemen mocht krijgen met de simkaart namelijk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem14

Bericht 29 Dec 2013 13:29

Re: Simkaartnummer nodig, maar simkaart is geknipt

Ik krijg wel een nummer te zien, maar dat kan niet het simkaartnummer zijn. Dat moet 19 cijfers zijn.
<<

Anoniem14

Bericht 29 Dec 2013 13:30

Re: Simkaartnummer nodig, maar simkaart is geknipt

Silly-One schreef:Ik het nooit het nummer van mijn simkaart zelf hoeven door te geven bij het overstappen van provider.
Heb je niet ergens het afgeknipte stuk bewaard? Tegen mij is toen gezegd dat ik het moest bewaren als ik problemen mocht krijgen met de simkaart namelijk.


De verkoper heeft het toen geregeld. Geen idee wat ermee gebeurd is. Of ik moet het meegekregen hebben en dat ik me dat niet meer herinner.

Bij studentmobiel.nl vragen ze me om het simkaartnummer.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 29 Dec 2013 13:35

Re: Simkaartnummer nodig, maar simkaart is geknipt

Heb je niet nog de papieren van je simkaart? Die waar je PUKcode ook op staat? Volgens mij staat daar ook je simkaartnummer bij.
<<

Anoniem14

Bericht 29 Dec 2013 13:45

Re: Simkaartnummer nodig, maar simkaart is geknipt

De bestelling is gelukt! Ik heb het gewoon niet ingevuld en de bestelling is gewoon geplaatst. Dus het zal wel goed zijn. Bedankt voor het meedenken.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 29 Dec 2013 21:31

Re: Simkaartnummer nodig, maar simkaart is geknipt

Gympie schreef:De bestelling is gelukt! Ik heb het gewoon niet ingevuld en de bestelling is gewoon geplaatst. Dus het zal wel goed zijn. Bedankt voor het meedenken.


Dat dacht ik ook, maar een dag voordat de simonly in zou gaan belden ze dat het toch niet kon ivm het ontbreken van het simkaartnmr, het kon alleen zonder nmrbehoud. Hopelijk bij jou niet, maar mocht het wel gebeuren kun je een simwissel laten doen bij vodafonewinkel of belcompany.
Heeft bij mij even geduurd want vodafone stuurde mij van kastje naar de muur, maar vanmiddag bij belcompany heeft hij mijn simkaart geregistreerd op mijn adres en dan kon hij daarna een simwissel doen met nmrbehoud zodat ik een nieuw simkaartnmr kreeg. Ik ben nu twee maanden verder en het is eindelijk gelukt.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem14

Bericht 29 Dec 2013 22:01

Re: Simkaartnummer nodig, maar simkaart is geknipt

Bedankt nog voor de waarschuwing. Het is ondertussen gelukt. Het stond ergens in mijn telefoon, mijn vriend heeft het gevonden. Ik zag bij het printen dat ik het inderdaad nog wel moet vermelden op het contract.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers