Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijna nooit oppas

<<

Anoniem112

Bericht 29 Dec 2013 13:20

Bijna nooit oppas

Wie heeft dit "probleem" ook?

Ik werk niet, of als ik werk (oproepbasis) werk ik als mijn man thuis is dus we hebben sowieso geen kinderdagverblijf waar onze kinderen heen zouden kunnen brengen.
Mijn schoonouders hebben een eigen zaak, mijn schoonvader werkt dus bijna altijd en mijn schoonmoeder ook veel en is momenteel (al maanden) niet bij machte om op te passen ivm gezondheidsredenen.
Mijn ouders daar in tegen hebben wel veel tijd, mijn vader werkt 32 uur en mijn moeder werkt heel weinig (hooguit 1x per week soms weken vrij) maar ze zijn zelf heel actief en nog vrij jong en ze willen dus nooit opassen... :(
We vragen het eigenlijk al nooit maar als we t vragen dan kan het nooit.. Want geen tijd (huis schoonmaken of eigentijd willen hebben) ik vind dit zo jammer....
Laatst moest ik naar de huisarts voor mezelf en zelfs toen kon mijn moeder op haar vrije dag geen 15 min oppassen..