Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat als je kind 5 jaar word....

<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Jan 2014 19:43

Re: Wat als je kind 5 jaar word....

Hier is het feestje afgelopen en het was echt zo leuk! Heel erg geslaagd en Yara was zo blij met al haar vriendinnen om haar heen. We hadden te weinig tijd om alles te doen, schminken zijn we niet aan toegekomen en nog een paar meer dingen niet. Het was supermooi weer dus ze hebben ook nog een tijdje buiten gespeeld.
<<

Anoniem331

Bericht 10 Jan 2014 20:21

Re: Wat als je kind 5 jaar word....

Jullie troffen het wel echt met het weer!

Ik ben wel benieuwd ook wat voor kado's ze kreeg van haar vriendinnetjes?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Jan 2014 20:41

Re: Wat als je kind 5 jaar word....

Ze heeft gehad:

- stickers
- waterverf
- knutselsetje om een kikker te verven
- knutselsetje om kettingen/armbanden te maken
- make-up
- bunny hopp (een spelletje)
- een tasje
- schrijfboekje en potlood
<<

Anoniem331

Bericht 27 Jan 2014 21:56

Re: Wat als je kind 5 jaar word....

Nog 9 dagen op de teller, nog steeds besluiteloos! Man man, ik wil er maar niet aan dat ze volgende week gewoon 5 word?

Liadan; die schortjes die je hebt gemaakt, hoe hebben ze die versierd? Heb je er een foto van?

We kwamen laatst toevallig het Barbie Cruise Schip tegen. Normaal kost ie rond de 100 euro, was als eens afgeprijsd naar 60, en nu als prijsmepper naar 39 euro! Die krijgt ze dus op haar verjaardag. De lego friends leek haar toch niet heel leuk.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 27 Jan 2014 21:59

Re: Wat als je kind 5 jaar word....

Oe nog maar 9 dagen, spannend!

Klinkt leuk dat Barbie schip en een mooi koopje:-)
Ik heb van het schortjes versieren helaas geen foto, mijn man was toen net even weg om friet te gaan halen en ik ben vergeten er foto's van te maken. Maar ze hebben ze met textielstiften versierd, daar had ik een paar doosjes van gehaald bij de action.
<<

Anoniem331

Bericht 27 Jan 2014 22:01

Re: Wat als je kind 5 jaar word....

Oke, dus die hebben ze gewoon gekleurd zeg maar.

Ja gaat snel nu! Vind het altijd zo jammer dat het ook zo snel weer voorbij is.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers