Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


multistyler philips iemand bekend hiermee?

<<

Anoniem162

Bericht 28 Dec 2013 16:22

multistyler philips iemand bekend hiermee?

http://www.bol.com/nl/p/philips-multist ... 010997914/

Ik wil deze misschien aanschaffen, heb nog een kortingsbon liggen. Is iemand bekend met deze multistyler, wat vind je ervan, of tips waarop ik moet letten (waarom wel/niet te kopen)
<<

Anoniem198

Bericht 28 Dec 2013 21:21

Re: multistyler philips iemand bekend hiermee?

Ik heb deze een aantal jaar geleden gekocht. Ik gebruik hem eigenlijk alleen als krultang.
Die werkt overigens prima over de andere functies kan ik niet echt iets zeggen.
<<

Anoniem162

Bericht 28 Dec 2013 21:32

Re: multistyler philips iemand bekend hiermee?

Bedankt voor je reactie. Blijven de krullen goed zitten gedurende de dag?
<<

Anoniem198

Bericht 29 Dec 2013 16:03

Re: multistyler philips iemand bekend hiermee?

Ik denk niet dat dit echt te maken heeft met de Krultang maar met je eigen haar.
Als je zelf al wat slag hebt blijft het beter zitten dan wanneer je heel erg slap stijl haar hebt.
<<

Anoniem162

Bericht 29 Dec 2013 19:33

Re: multistyler philips iemand bekend hiermee?

bedankt!
en dat heb ik uiteraard slap stijl haar :thumbdown:
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 05 Jan 2014 20:42

Re: multistyler philips iemand bekend hiermee?

Zelf heb ik jaren terug ook eens zo'n set van Philips gekocht maar inmiddels is hij via Marktplaats verkocht.
Ik vond de dingen die er bij zaten niet handig in gebruik en bovendien taste het mijn haar erg aan.
Ik heb dus liever een losse krultang en steiltang, deze zijn vaak een stuk vriendelijker voor je haar.
<<

Anoniem162

Bericht 06 Jan 2014 13:47

Re: multistyler philips iemand bekend hiermee?

Bedankt!
ik heb besloten om deze niet te kopen maar even verder te zoeken naar wat ik precies wil.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers