Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stalker?

<<

Anoniem287

Bericht 28 Dec 2013 00:03

Stalker?

Ik word sinds een paar weken tig keer per dag gebeld door een geblokkeerd nummer. Er wordt niets op de voicemail ingesproken en als ik opneem word er opgehangen. Ik ben er nu echt klaar mee, maar volgens mij is er niet echt iets wat ik eraan kan doen, of wel? (iets anders behalve een ander nummer nemen. Dat is namelijk geen optie omdat ik aan een abonnement vastzit nog voorlopig. Of kun je je nummer laten veranderen? Vast niet?)
Laatst gewijzigd door Anoniem287 op 28 Dec 2013 00:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Nyx

Bericht 28 Dec 2013 00:07

Re: Stalker?

Een provider kan het geblokkeerde nummer toch zien? En dan kun jij het alsnog laten blokkeren?
<<

Anoniem287

Bericht 28 Dec 2013 00:08

Re: Stalker?

Ja kan een provider ervoor zorgen dat een bepaald nummer jou niet meer kan bellen?
<<

Nyx

Bericht 28 Dec 2013 00:20

Re: Stalker?

Siamsa schreef:Ja kan een provider ervoor zorgen dat een bepaald nummer jou niet meer kan bellen?


Als ik het me goed herinner vraagt een provider jou om meerdere tijdstippen te noteren en te overleggen waarop de stalker heeft gebeld. Ik weet even niet of aangifte er tegenwoordig nog toe doet. Maar ondanks dat hij/zij jou afgeschermd belt kan een provider d.m.v. aangeleverde tijdstippen zien welk nummer jou veelvuldig belt en deze blokkeren.

Ik weet dat het kan, twijfel alleen even aan de eventuele aangifte.
<<

Anoniem287

Bericht 28 Dec 2013 00:22

Re: Stalker?

Hmm volgende week maar even bellen met de provider dus, thanks!
<<

Nyx

Bericht 28 Dec 2013 00:24

Re: Stalker?

Ik heb mijn tekst aangepast en nog leest hij niet lekker weg. Maar hoop dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

Inderdaad, bellen met de provider kan in ieder geval geen kwaad en ik zou er sowieso geen nieuw nummer voor nemen. Er schijnen ook callcenters te bellen met een bepaalde roulette. Dan bellen ze tien "klanten" en wordt er maar één te woord gestaan. Heel vervelend. Callcenters zijn sowieso vervelend, maar op deze manier helemaal. Ik heb daar een tijd lang last van gehad.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Dec 2013 00:27

Re: Stalker?

Nyx schreef:Ik heb mijn tekst aangepast en nog leest hij niet lekker weg. Maar hoop dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

Inderdaad, bellen met de provider kan in ieder geval geen kwaad en ik zou er sowieso geen nieuw nummer voor nemen. Er schijnen ook callcenters te bellen met een bepaalde roulette. Dan bellen ze tien "klanten" en wordt er maar één te woord gestaan. Heel vervelend. Callcenters zijn sowieso vervelend, maar op deze manier helemaal. Ik heb daar een tijd lang last van gehad.



Dit laatste wilde ik ook zeggen! Heb dit ook een periode gehad, tot ze je ineens beet hebben, en dan stopt het.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 28 Dec 2013 00:28

Re: Stalker?

Ik had het een tijdlang ook door zo'n achterlijk callcenter. Ook gewoon midden in de fucking nacht! En dan nam ik op en werd er opgehangen. En mijn voicemail werd volgeluld door aan het werk zijnde studentjes die niet door hadden dat ze op mn voicemail terecht waren gekomen....heb echt de meest belachelijie gesprekken kunnen beluisteren zo. Ben er nooit achtergekomen welk irritant callcenter het was helaas. Het stopte vanzelf na een tijdje.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Nyx

Bericht 28 Dec 2013 00:29

Re: Stalker?

Ik stapte over van provider en de nieuwe provider heeft mijn telefoonnummer uit het telefoonboek gehaald. Ook opgelost. :)
<<

Anoniem287

Bericht 28 Dec 2013 00:30

Re: Stalker?

Oké dus dat zou het ook nog kunnen zijn? Ik heb de laatste tijd niet meer opgenomen maar dat ga ik de eerstvolgende keer toch maar gelijk doen. Als het dan zo'n callcenter is en ik ben de eerste klant die opneemt, stopt het daarna wellicht. Maar wel toevallig dat toen ik nog opnam steeds, degene die belde dan ophing. Misschien was dat wel gewoon echt puur toeval elke keer, kan natuurlijk.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Dec 2013 01:34

Re: Stalker?

Je kunt altijd van telefoonnummer veranderen trouwens. Bij de ene provider kost dat geld, bij de andere niet.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 28 Dec 2013 10:28

Re: Stalker?

Bij mijn ene baan heb ik dit ook al diverse keren gehad. Tig keer op een dag gebeld worden en als je opneemt hoor je niks. Ik werd er ook helemaal gek van maar meestal hield het na max 2 weken wel op.

Maar ik vind het wel vreemd dat er callcenters zijn die 10 nummers tegelijk bellen en de eerste die opneemt heeft geluk en de rest krijgt niks te horen. Bij mij op het werk gaat het systeem pas een nieuwe klant bellen als het gesprek met de vorige is beëindigd.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 28 Dec 2013 11:18

Re: Stalker?

Carrie schreef:Je kunt altijd van telefoonnummer veranderen trouwens. Bij de ene provider kost dat geld, bij de andere niet.


Klopt. Bij T-Mobile kun je dit één keer per jaar gratis laten doen.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem 82

Bericht 28 Dec 2013 11:30

Re: Stalker?

Ik heb ook zoiets gehad een tijdje terug, werd er gek van! Uiteindelijk was het denk ik een callcenter, toen ze eens niet ophingen en ik ze heb afgewimpeld was het meteen over.
<<

Anoniem58

Bericht 28 Dec 2013 14:45

Re: Stalker?

Dit heb ik ook! Iedere keer als ik opneem hoor ik of niks, of ze hangen zelf op. Om gek van te worden!
<<

Anoniem14

Bericht 28 Dec 2013 14:58

Re: Stalker?

Je kunt je ook registreren bij het bel-me-niet-register. Daarna even een paar weken afwachten (duurt even tot het verwerkt is) of het stopt.
<<

Nyx

Bericht 28 Dec 2013 15:02

Re: Stalker?

Gympie schreef:Je kunt je ook registreren bij het bel-me-niet-register. Daarna even een paar weken afwachten (duurt even tot het verwerkt is) of het stopt.


Dat stopt dus nooit.

Heb me meerdere malen online geregistreerd, dat hele kut-bandje na een ongewenste belletjes afgeluisterd en sinds ik uit het telefoonboek ben heb ik eindelijk geen last meer.
<<

Anoniem58

Bericht 28 Dec 2013 15:16

Re: Stalker?

Heb ik vorige week nog gedaan, en een half jaar geleden ook al, helpt allemaal nik.
<<

Anoniem14

Bericht 28 Dec 2013 15:36

Re: Stalker?

Hm, bij mij hielp het wel. Jullie hebben daarna ook niet meer je telefoonnummer ergens achtergelaten?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Dec 2013 16:01

Re: Stalker?

Belmeniet werkt alleen als je niet via een bedrijf wordt gebeld wat jou gegevens heeft. Ik heb een tijdje in een callcenter gewerkt en daar werden mensen van de ING gebeld door RvS,waarom het is hetzelfde bedrijf. Dus de klantgegevens zijn bekend. Voor onbekende bedrijven ben je dan voor 3 jaar niet bekend.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 28 Dec 2013 17:03

Re: Stalker?

Die callcenters bellen ook echt altijd op de verkeerde momenten waardoor ik ze altijd afsnauw. Precies of ze zien het in hun glazen bol: "Och, moederlief is net ondergekotst en zit met een baby die totaal overstuur schreeuwt, laat ik haar eens bellen, dat wordt vast een klant!"
AfbeeldingAfbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 01 Jan 2014 19:16

Re: Stalker?

Ik heb een tijd lang gedacht dat ik ook werd gebeld en dat er dan werd opgehangen. Maar dit bleek een functie op mijn telefoon te zijn...
Dan drukte ik blijkbaar twee knoppen in een bepaalde volgorde in, en dan ging mijn telefoon over. (misschien handig op een slechte date ofzo)

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers