Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Facebook vragen.

<<

caribbeanlover

Bericht 27 Dec 2013 12:25

Facebook vragen.

Blijkbaar is die van mij openbaar, maar ik heb al meerdere keren alles aangevinkt dat alleen vrienden het kunnen zien. Het helpt niet! Wat doe ik fout? Hoe moet ik dat wel regelen?
<<

Anoniem193

Bericht 27 Dec 2013 13:35

Re: Facebook vragen.

Je profiel staat zo goed als anoniem hoor.
Ik zie je vrienden, je profielfoto en je woonplaats. Meer niet.
Anoniemer kan volgens mij niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Dec 2013 16:24

Re: Facebook vragen.

Aha oke dan. Hoe weet je mijn naam dan?
Dus je ziet geen foto's, teksten ed? Eerder meende ik dat ik ''alleen voor vrienden'' had aangevinkt en toen zei iemand hier dat zij alles kon zien/lezen. :confused:
<<

Anoniem193

Bericht 28 Dec 2013 00:43

Re: Facebook vragen.

Goed geheugen.

Nee niks. Alleen wat ik hierboven zei.
Wist hè dat je ook zelf kan zien wat een ander ziet? Dan ga je naar je eigen pagina, klik je op het tandwieltje en kies je voor weergeven als... Openbaar.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Dec 2013 14:13

Re: Facebook vragen.

Maar als cbl iets op Carries wall schrijft, krijgik dat ook te zien in m'n nieuwsfeed. Terwijl ik cbl niet als facebookvriend heb. Dan klopt er toch iets niet.
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 28 Dec 2013 14:25

Re: Facebook vragen.

Urban Naked schreef:Maar als cbl iets op Carries wall schrijft, krijgik dat ook te zien in m'n nieuwsfeed. Terwijl ik cbl niet als facebookvriend heb. Dan klopt er toch iets niet.


Hier hetzelfde. Ik kon het ook zien. Als je naar je profiel gaat CBL, dan zie ik verder niks openbaars staan dus daar gaat het wel goed. Waarom ik (en UN) wel je bericht konden zien, weet ik ook niet. Sorry!
<<

Anoniem193

Bericht 28 Dec 2013 14:30

Re: Facebook vragen.

Urban Naked schreef:Maar als cbl iets op Carries wall schrijft, krijgik dat ook te zien in m'n nieuwsfeed. Terwijl ik cbl niet als facebookvriend heb. Dan klopt er toch iets niet.


Dat heeft te maken met de instellingen van carrie en niet met de instellingen van cbl.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2013 14:45

Re: Facebook vragen.

Caro schreef:
Urban Naked schreef:Maar als cbl iets op Carries wall schrijft, krijgik dat ook te zien in m'n nieuwsfeed. Terwijl ik cbl niet als facebookvriend heb. Dan klopt er toch iets niet.


Hier hetzelfde. Ik kon het ook zien. Als je naar je profiel gaat CBL, dan zie ik verder niks openbaars staan dus daar gaat het wel goed. Waarom ik (en UN) wel je bericht konden zien, weet ik ook niet. Sorry!


Dat maakt niks uit hoor, anderen mogen best lezen wat ik bij Carrie of anderen op hun FB schrijf.
Maar hoe zit het dan met mensen die het niet openbaar hebben, maar waarvan ik wel kan zien dat ze een foto oid hebben geplaatst. Is dat weer een ander onderdeel?
<<

Anoniem193

Bericht 28 Dec 2013 14:52

Re: Facebook vragen.

Dan zijn het je vrienden
Of het is een vriend van een vriend
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2013 17:48

Re: Facebook vragen.

Vrienden hebben het openbaar voor mij anders zijn het ook geen vrienden. Het ging om iemand uit een lijst van familie van mij, maar diegene heb ik niet in mijn lijst, zulke mensen bedoel ik.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Dec 2013 18:23

Re: Facebook vragen.

Alibi schreef:
Urban Naked schreef:Maar als cbl iets op Carries wall schrijft, krijgik dat ook te zien in m'n nieuwsfeed. Terwijl ik cbl niet als facebookvriend heb. Dan klopt er toch iets niet.


Dat heeft te maken met de instellingen van carrie en niet met de instellingen van cbl.

Vreemd! Ik ben dan wel benieuwd welke instellingen dat zijn, want alles staat bij mij op 'vrienden' niet op 'openbaar'.
<<

Anoniem193

Bericht 30 Dec 2013 14:52

Re: Facebook vragen.

Als a en b en b en C vrienden zijn, en a plaatst iets op de fb van b, dan is dat ook voor C zichtbaar tenzij je inschakelt dat berichten van vrienden op je tijdlijn alleen zichtbaar zijn voor gezamelijke vrienden. Volgens mij kan dat.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 02 Jan 2014 16:13

Re: Facebook vragen.

Ik weet niet of er nog een algemeen Facebook topic is, die kon ik niet vinden dus ik vraag het maar hier. Kan iemand me ff helpen? Volgens mij heb ik mijn FB ondertussen zo goed afgeschermd dat mensen mij niet kunnen vinden als ze mijn naam intypen, zelfs niet als we gemeenschappelijke vrienden hebben maar ik weet dat niet zeker. Mag ik iemand (liefst iemand zonder en iemand met gemeenschappelijke vrienden) mijn naam sturen in een PM om het even uit te proberen? :angel:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jan 2014 16:16

Re: Facebook vragen.

Ik weet niet of we gemeenschappelijke vrienden hebben, maar anders wil ik het ook wel even via het profiel van mijn vriend proberen.
R. 2013
D. 2016
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 02 Jan 2014 16:17

Re: Facebook vragen.

Thanks! Ik denk dat wij wel gemeenschappelijke vrienden hebben maar ik stuur je even een PM!
<<

Anoniem100

Bericht 02 Jan 2014 16:18

Re: Facebook vragen.

Jahoor, wil wel even voor je kijken.
<<

Anoniem19

Bericht 02 Jan 2014 16:45

Re: Facebook vragen.

Carrie schreef:
Alibi schreef:
Urban Naked schreef:Maar als cbl iets op Carries wall schrijft, krijgik dat ook te zien in m'n nieuwsfeed. Terwijl ik cbl niet als facebookvriend heb. Dan klopt er toch iets niet.


Dat heeft te maken met de instellingen van carrie en niet met de instellingen van cbl.

Vreemd! Ik ben dan wel benieuwd welke instellingen dat zijn, want alles staat bij mij op 'vrienden' niet op 'openbaar'.


Dat ligt dan aan de instellingen van CBL juist en niet die van Carrie, volgens mij. Ik kon bijvoorbeeld laatst een foto zien van een pasgeborene van een vriend van een vriendin van mij. Dat ligt dan niet aan mijn instellingen, maar aan die van degene met de baby. Die heeft aangevinkt dat vrienden van vrienden zijn foto's kunnen zien (ik dus, want ik ben een fb-vriendin van een fb-vriendin van hem). Daar was toen nog zo'n hele hoax over, dat je al die vinkjes moest uitzetten en daarna bleek dat je er toch niks aan kon doen maar dat het aan anderen lag :P
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 02 Jan 2014 16:51

Re: Facebook vragen.

*Bloempje* schreef:Jahoor, wil wel even voor je kijken.



Bedankt maar Carool heeft al voor me gekeken :)
<<

Anoniem100

Bericht 02 Jan 2014 16:54

Re: Facebook vragen.

Toet schreef:
*Bloempje* schreef:Jahoor, wil wel even voor je kijken.



Bedankt maar Carool heeft al voor me gekeken :)


Oke! :)
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2014 12:02

Re: Facebook vragen.

Ik kan alleen 2 soorten smileys maken op FB, maar zie steeds dat men hartjes plaatst. Hoe doe je dat? Zijn er ook andere smileys? Zo ja, hoe maak je die?
Ik blijf het apart vinden dat als je op iemands FB kijkt die je niet kent dat diegene niet kan zien dat jij op diens FB hebt gekeken.
Bij Hyves was dat niet zo. Hoe kan dat bij FB wel zo zijn geregeld en klopt het nog steeds?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Jan 2014 12:12

Re: Facebook vragen.

hartje: <3
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2014 12:12

Re: Facebook vragen.

<3 Lukt hier niet. Waarom? Dank je voor de tip.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Jan 2014 12:13

Re: Facebook vragen.

Waarom wat?
Dat is het tekentje waarmee je op FB een hartje kunt maken. Hier niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2014 12:22

Re: Facebook vragen.

Aha
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 03 Jan 2014 12:48

Re: Facebook vragen.

caribbeanlover schreef:Ik kan alleen 2 soorten smileys maken op FB, maar zie steeds dat men hartjes plaatst. Hoe doe je dat? Zijn er ook andere smileys? Zo ja, hoe maak je die?
Ik blijf het apart vinden dat als je op iemands FB kijkt die je niet kent dat diegene niet kan zien dat jij op diens FB hebt gekeken.Bij Hyves was dat niet zo. Hoe kan dat bij FB wel zo zijn geregeld en klopt het nog steeds?


Huh, dat kon op Hyves toch ook niet? Alleen als je goldmember of zo was.
Ik vind het juist prettig dat men dat niet kan, soms wil je gewoon even op iemand zijn profiel kijken, maar dat hoeft diegene niet te weten.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers