Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


borstvoeding afbouwen

<<

Mikki

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:40

Bericht 26 Dec 2013 10:32

borstvoeding afbouwen

Mijn jongste dochter is nu 3,5 maand. ze kreeg volledige borstvoeding. Ik lig nu ruim een week in het ziekenhuis. Het kolven heb ik de eerste dagen vol kunnen houden, daarna was ik te ziek. nu krijg ik ook medicijnen waarbij ik geen borstvoeding mag geven. Ik kolf nu alleen de ochtend nog, en vooral de rechter kant zit dan enorm vol en doet pijn. De vorige keren ben ik met de borstvoeding gestopt omdat ik niet meer genoeg had. gevoelsmatig wil ik helemaal niet stoppen, maar het gaat gewoon echt niet meer. Hoe kom ik nu van die laatste keer kolven af?
3 mooie meiden!
<<

Anoniem272

Bericht 26 Dec 2013 10:48

Re: borstvoeding afbouwen

Hoe lang kolf je per borst? Wat een vervelende situatie trouwens. Mag ik vragen waarvoor je in het ziekenhuis ligt? Heel veel beterschap en sterkte!
<<

Mikki

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:40

Bericht 26 Dec 2013 10:56

Re: borstvoeding afbouwen

Gisteren kolfde ik tien minuten, vandaag wat korter. Maar die rechter borst moet wei voldoende leeg om geen pijn meer te doen.

Ik heb sinds mijn bevalling galstenen, en vorige week een heftige koliek aanval gehad. Daarbij ben ik in het ziekenhuis beland omdat de pijn iedere dag terug kwam en alleen morfine hielp. Heel wat onderzoeken later is een vastzittende steen verwijderd via een endoscoop. ik heb een week niet kunnen eten en drinken, maar nu gaat het wat beter. Nu wacht ik op een oproep om de galblaas te verwijderen, want deze pijn is erger dan bevallen!
3 mooie meiden!
<<

Anoniem272

Bericht 26 Dec 2013 11:02

Re: borstvoeding afbouwen

Wat heftig zeg! En ook nog met de kerst, dan zullen er wel minder artsen beschikbaar zijn? :nopompom: Is de zorg voor je meiden goed geregeld? Over het kolven: ik zou kolven tot alle harde plekken weg zijn. Maar misschien kun je het beste een lactatiekundige inschakelen. In het ziekenhuis waar ik lag hadden ze een lactatiekundige in dienst, heel handig. Is die er daar toevallig ook? Sterkte met wachten op de oproep!
<<

Mikki

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:40

Bericht 26 Dec 2013 11:05

Re: borstvoeding afbouwen

Gisteren is er iemand van zijn kerst ontbijt gehaald om de mri te doen, dus die zal vast bij met mij zijn geweest!
Ik zal inderdaad eens navragen of er een lactatie kundige is, dank je!
3 mooie meiden!
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 26 Dec 2013 13:50

Re: borstvoeding afbouwen

Ik zou idd een LK insxhakelen. Wat vervelend zeg allemaal! Veel beterschap!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 26 Dec 2013 14:29

Re: borstvoeding afbouwen

Jeetje wat naar Mikki! Veel beterschap, heb helaas geen tips voor je.
<<

Anoniem75

Bericht 26 Dec 2013 14:39

Re: borstvoeding afbouwen

Beterschap Mikki

Ik moest bij S. ook stoppen na 3 dagen door medicatie. Hoewel ik het erg jammer vond stond ik er toch achter. Ik moest die medicijnen gewoon innemen om beter te worden. Ik mocht evt ook 's ochtends kolven maar door alle stress die ik al had ben ik daar mee gestopt. Ik moest echt aan mezelf denken en eigenlijk heb ik er daarna geen spijt van gehad want het ging ook snel een stuk beter met me. Ik heb 2 of 3 dagen lang op willekeurige tijdstippen gekolfd tot de stuwing weg was. Ik bleef veel melk aan maken en dat moest ik door de medicatie allemaal weggooien.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers