Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede voornemens

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Aug 2014 19:10

Re: Goede voornemens

Lejow schreef:Verder met afvallen


Gelukt :D
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 31 Dec 2014 17:46

Re: Goede voornemens

En dames, hoe zit het met deze goede voornemens? Is het allemaal gehaald?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 31 Dec 2014 17:49

Re: Voornemens 2014

Anoniem 49 schreef:Ik hoop in 2014:
- minimaal 10-15 kilo af te vallen MISLUKT.
- Mezelf te vinden REDELIJK GELUKT!
- Blij zijn/blijven/worden met de mensen om mij heen GELUKT
- Wie weet een nieuwe liefde te vinden en anders in ieder geval pogingen met daten! VOOR 100% GELUKT
- Door naar het 2e leerjaar van mijn opleiding. GELUKT


Dit was ik!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 31 Dec 2014 18:12

Re: Voornemens 2014

Exogenesis schreef:- Gymopleiding afronden. GELUKT.
- Buik weer plat krijgen. GELUKT.
- Lief zijn voor onze baby. GELUKT.
- Relaxter en minder veeleisend in het leven proberen te staan. HALF GELUKT.
<<

Anoniem147

Bericht 31 Dec 2014 19:03

Re: Goede voornemens

- Nieuwe (studie+werkplek) beginnen (op een plek waar ik mezelf kan zijn en goed in het team pas)
GELUKT, niet in de anesthesie zoals ik in eerste instantie voor ogen had maar wel in de kraam :D

- Reis boeken in de helft van het jaar om naar uit te kijken :cheers:
GELUKT, Curaçao here we come!

- Citytrip maken of een goedkopere vakantie om even lekker tot rust te komen (Liefst in februari)
GELUKT, Love Paris. Ben er geweest in februari (met mijn verjaardag).

- Ons huis proberen volwassen te krijgen. (We willen af van het goedkope, gefrobelde meubilair. Mooie nieuwe tafel, nieuwe televisie, i.o.m. huisbaas een nieuw toilet en de verwarming uit de keuken om meer ruimte te krijgen).
GELUKT, we hebben een nieuwe tafel, tv en de verwarming is weg uit de keuken. We hebben ook een nieuwe badkamer. Het toilet is echter nog zoals het was maar de badkamer stond dan ook niet op de planning haha.


Wat super leuk om dit zo te zien. Alle 'doelen' behaald.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder