Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede voornemens

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Dec 2013 22:42

Goede voornemens

Wat zijn jullie goede voornemens voor 2014?

Die van mij luidt elk jaar weer: afvallen! Ik was dit jaar al goed op weg, maar ik moet écht nog ff verder. Wil er nog 5-7 kilo af hebben, het liefst binnen een paar maanden. En dan eens op gewicht zien te blijven, de grootste uitdaging. Verder weinig voornemens, gewoon lekker verder leven en veel leuke dingen doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Dec 2013 22:43

Re: Goede voornemens

Ik vind dat altijd zo'n onzin haha! Iets je voornemen alleen maar omdat een cijfertje verandert in een jaartal. Je kan iedere dag goede voornemens maken!
<<

Nyx

Bericht 30 Dec 2013 22:44

Re: Goede voornemens

De standaard voornemens.

Maar volgens mij was hier al een topic over?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Dec 2013 22:46

Re: Goede voornemens

Oh ik zag zo gauw geen topic!

@ Caro: tuurlijk kan dan elke dag, maar een nieuw jaar vind ik altijd weer een mooie gelegenheid om met een schone lei te beginnen, een frisse start ofzo. Geen betere closure dan een jaarwisseling :wink:

Edit: oh ja, ik zie het topic al! Scusi :nerd:
❤ 7 juni 2018
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 30 Dec 2013 22:47

Re: Goede voornemens

Inderdaad, er waren al 2 andere topics met goede voornemens. Het bruist van de goede voornemens op het forum :thumbup:
Heb deze bij de andere samengevoegd.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 30 Dec 2013 22:51

Re: Goede voornemens

- 10 kilo afvallen.
- Meer aan mijzelf denken/wat liever voor mijzelf zijn.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 30 Dec 2013 23:21

Re: Goede voornemens

Het enige wat ik wil is eer gaan sparen, maar daar ben ik al mee begonnen :D .
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 30 Dec 2013 23:50

Re: Goede voornemens

Ik heb er niet zoveel, maar wel belangrijke:

1) Beter naar m'n lichaam luisteren
2) Meer rust en mij-tijd momenten nemen
3) Gezonder gaan leven
4) Me minder druk maken om dingen

Allemaal vast een fijne jaarwisseling! :fire:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 31 Dec 2013 02:26

Re: Goede voornemens

- Doorgaan met afvallen
- Meer naar mijn oma gaan
- Huis wat netter/opgeruimder houden

Dat zijn even de belangrijkste denk ik. Misschien dat ik nog aanvul.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 31 Dec 2013 02:51

Re: Goede voornemens

Ik heb geen goede voornemens, daar doe ik niet aan.
Afbeelding
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 31 Dec 2013 11:16

Re: Goede voornemens

Ik wil voornamelijk meer 'in control' zijn van mijn eigen leven. Niet te veel van anderen af laten hangen. Zelf de touwtjes in handen nemen. Op allerlei gebieden. Het is mijn leven en ik wil het leiden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 31 Dec 2013 11:19

Re: Goede voornemens

Verder met afvallen
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 31 Dec 2013 11:34

Re: Goede voornemens

- Gezond en gelukkig blijven met alle dierbaren om me heen
- Verder ontwikkelen in mijn werk
- Hopelijk huis verkopen en een nieuw huis kopen
- Hopelijk gezinsuitbreiding
- Mooie vakantie
- Minder zorgen maken, meer doen wat ik zelf wil
- Blijven genieten van alle kleine dingen die me gelukkig maken.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Aug 2014 18:12

Re: Goede voornemens

En hoe gaat het met iedereen zijn voornemens die in dit topic zijn genoemd?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem147

Bericht 03 Aug 2014 18:21

Re: Voornemens 2014

- Nieuwe (studie+werkplek) beginnen (Check! Wel iets anders dan ik in het begin van het jaar dacht, maar zeker net zo leuk of leuker!)

- Reis boeken in de helft van het jaar om naar uit te kijken :cheers: Check! Trouwen & Honeymoon in 1 op Curacao :love:

- Citytrip maken of een goedkopere vakantie om even lekker tot rust te komen (Liefst in februari) Check! Naar Parijs geweest.

- Ons huis proberen volwassen te krijgen. (We willen af van het goedkope, gefrobelde meubilair. Mooie nieuwe tafel, nieuwe televisie, i.o.m. huisbaas een nieuw toilet en de verwarming uit de keuken om meer ruimte te krijgen).
Half check! We hebben een nieuwe televisie en de verwarming is uit de keuken. We hebben ook al een paar weken verfpotten staan. Maar het gefrobelde meubilair is er nog. Maar we hebben nog even te gaan dit jaar.

Voor de rest genieten van wat ik in mijn omgeving heb, ook van de kleine dingen.


Jeeeuhh wat een top jaar!! :love:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Aug 2014 18:31

Re: Goede voornemens

Hee ga je trouwen?? Leuk! Gefeliciteerd!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem147

Bericht 03 Aug 2014 19:29

Re: Goede voornemens

Bliss schreef:Hee ga je trouwen?? Leuk! Gefeliciteerd!


Ja! Dankje. Gewoon samen, lekker klein. Heb het er alleen hier op het forum over, dus geen groot nieuws via Facebook enzo.
<<

Anoniem222

Bericht 04 Aug 2014 16:04

Re: Goede voornemens

Hee wat leuk om dit zo te bekijken!
Ik weet het niet eens meer zeker maar volgens mij was ik dit haha:
Ik heb eigenlijk niet echt goede voornemens perse voor 2014, maar ik wil graag/moet:
- Mijn master goed afronden
- Wat actiever studeren
- Een weekend weg met vriendinnen
- Lekker op vakantie met mijn vriend
- Meer bewegen

Master is niet afgerond en dat gaat dit jaar ook niet meer lukken omdat ik een super leuke fulltime baan aangeboden kreeg en daar nu werk! Ga hem dan in 2015 wel afronden. Maar boeie, prima, dan heb ik er 2 jaar over gedaan terwijl ik eerst 3 dagen werkte en nu 5 dus dat is dan alsnog hartstikke prima. De rest is wel allemaal gelukt! Ik wil nog wel een weekend weg met vriendinnen en ga over 2 weken lekker op vakantie met mijn vriend! Meer bewegen is ook gelukt maar echt sporten mag ik nog wel meer doen, helemaal nu het hockey zomerstop is.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Aug 2014 16:06

Re: Goede voornemens

Ik had niets opgeschreven. Da's eigenlijk best jammer.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Aug 2014 16:11

Re: Goede voornemens

Dit was ik:
- Ik wil in 2014 doorgaan met hardlopen en uiteindelijk een 10km run uit kunnen lopen.
Half check, ik ben in het begin van het jaar nog wel wezen hardlopen, maar nu alweer een tijdje niet. Vrijdag heb ik weer een hardloopdate met een vriendin, we gaan ervoor!
- Nog 5 kg afvallen.
Half check, ik was weer wat afgevallen maar na de vakantie weer wat aangenomen. Vandaag ben ik weer streng gestart, dus voor het eind van het jaar moet het wel gelukt zijn!
- Mijn financiën beter op orde houden en sparen.
Dit gaat een stuk beter, en nu spaar ik natuurlijk ook met een doel: de bruiloft!
- Veel leuke dingen doen met mijn vriend en mijn lieve vriendinnen.
Check! veel leuke dingen gedaan en er staat ook nog van alles op de planning

♥♥
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Aug 2014 16:17

Re: Voornemens 2014

Sterre schreef:- De drie maanden medicijnloos volhouden, en daarna ook minder blijven gebruiken dan ik deed check!
- Het autorijden weer oppakken. Ik heb al drie jaar niet meer gereden, en wil tijdens onze rondreis in Amerika heel graag ook stukken rijden. Ik ga dus een paar lessen volgen en wat oefenen in Nederland voordat we gaan. Check check, ik heb mijn rijangst grotendeels overwonnen en durf nu in elk geval gewoon weer te rijden
- Het volhouden om minimaal 1 a 2 keer per week te sporten Hmm dit kan ik nog wel iets verbeteren, al sport ik eigenlijk wel minimaal 1x per week.

Verder ben ik eigenlijk wel lekker bezig, er hoeft niet veel te veranderen. Ik heb nog wel wat dingen waar ik op hoop in 2014, maar dat zijn niet echt goede voornemens. We'll see :D jaaa haha ik durfde het toen niet uit te spreken, maar stiekem hoopte ik het wel een beetje. Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd in februari, dus check :heart: :)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem104

Bericht 04 Aug 2014 16:18

Re: Goede voornemens

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 14:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem173

Bericht 04 Aug 2014 17:48

Re: Voornemens 2014

Atelier Madame schreef:-sleutel krijgen van ons nieuwe huis :good:
-dat huis heel mooi opknappen tot ons paleisje :good:
-de verbouwing overleven met m'n dan man :good:
-want in februari trouwen en huwelijksreis :good:
-qua werk en studie succesvol m'n 2e jaar halen en de volgende afdeling goed doen. :good:
-vriendschappen blijven behouden en koesteren :good:

En specifiek proberen meer stil te staan bij de leuke dingen van mijn leven. Ik ben soms zo negatief ingesteld naar mezelf terwijl dat helemaal nergens voor nodig is!


Het kan 2015 worden alles behaald :banaan:
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 04 Aug 2014 18:37

Re: Voornemens 2014

Zonnetje schreef:- Een goede, vaste baan vinden. Ik ben heel blij met mijn nieuwe baan voor 24 uur per week en ik heb daarnaast de werkzaamheden in mijn eigen bedrijf uitgebreid.
- Lekker blijven sporten. Ik loop 1x per week hard en sport nog steeds 2x per week in de sportschool.
- Gezond blijven eten. Redelijk gelukt: ik heb mijn ontbijt vervangen door gezondere varianten, ik eet vaker dingen als quinoa, zoete aardappel, volkoren pasta, speltbrood en avocadeo en ik heb al verschillende recepten uit het kookboek van Rens Kroes gemaakt.
- Leuke dingen blijven doen. Ik heb al een aantal leuke dingen gedaan dit jaar, waaronder het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus, de bruiloft van mijn schoonzus en man, het Da Vincicodespel met een aantal meiden van hier, een midweek naar Stockholm met mijn man, een dagje naar Amsterdam met mijn moeder, veel leuke feestjes, etentjes en gezellige avondjes met vriendinnen of familie.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Aug 2014 18:58

Re: Voornemens 2014

Exogenesis schreef:- Gymopleiding afronden. Klaar!
- Buik weer plat krijgen. Klaar. In 2013 al.
- Lief zijn voor onze baby. Meestal wel.
- Relaxter en minder veeleisend in het leven proberen te staan. Dat is nog een werkpunt :face:
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers