Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat maak jij deze Kerst?

<<

No. 3

Bericht 23 Dec 2013 15:09

Wat maak jij deze Kerst?

De komende twee dagen staan bij mij in het teken van eten voorbereiden voor Eerste en Tweede Kerstdag, en ik ben vast niet de enige die aan 't koken en/of bakken slaat. Daarom: welke gerechten maak jij deze Kerst?

Kerstavond: draadjesvlees, stoofperen en aardappelkroketten. Mijn vader komt bij ons eten.

Eerste Kerstdag: champignons, paprika's, cherrytomaten en komkommer. Zelfgemaakte aardappelsalade en een carpaccio van zalm en komkommer. We gaan gourmetten en ik ben in charge over de bijgerechten.

Tweede Kerstdag: hertenbiefstuk met kersen-portsaus en een aardappel-knolselderijpuree met champignons (ja, die uit de Allerhande). Ik wil er eigenlijk nog iets bij, maar geen idee wat. We gaan dineren bij mijn schoonouders en ik moet net hoofdgerecht maken.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 23 Dec 2013 15:35

Re: Wat maak jij deze Kerst?

Hier is al een topic over, namelijk viewtopic.php?f=14&t=2942

Ik doe deze op slot.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers