Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

<<

Anoniem 53

Bericht 22 Dec 2013 15:37

Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Ik loop nu al een tijd bij de fysio voor mijn knie. Het gaat de ene keer goed, de andere keer minder. Maar mijn knie blijf aan de dikke kant. Dit liet ik van de week zien en toen zei ze dat ik dat toch in de gaten moest houden, zwelling kom wijzen op toch een beschadiging ín de knie. Nu vertrouw ik het dus niet, omdat ik voor mijn gevoel af en toe ok nog echt veel pijn heb. Kan de fysio mij doorverwijzen naar het ziekenhuis of moet ik daarvoor weer naar de huisarts?
<<

Anoniem 48

Bericht 22 Dec 2013 15:56

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Moet je voor naar de huisarts,je kan je Fysio wel vragen een brief te schrijven voor de arts met zijn/haar bevindingen. Maar rechtstreeks doorverwijzen kunnen we helaas niet.
<<

Anoniem 53

Bericht 22 Dec 2013 15:58

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Oké bedankt, dan ga ik daar morgen even om vragen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 22 Dec 2013 16:07

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Klote dat je nog zoveel last hebt Auxo! Ik helaas ook. Bij mij is het kraakbeen beschadigd en hierdoor loopt mijn knieschijf niet recht meer als ik buig. Ook mijn knie blijft vaak dik, maar dit is een ontstekingsreactie van het gewricht, aldus de fysio.
Ik wilde ook doorverwezen worden maar mijn huisarts wil er helaas nog niet aan....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem 53

Bericht 22 Dec 2013 16:09

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Ook al zoveel last nog? Balen hè! Maar jij loopt ook nog steeds bij de fysio dan?

Ben er onderhand echt wel klaar mee, duurt al 4 maanden nu. :( Toen ik doorverwezen was naar de fysio had mijn huisarts het ook al over het ziekenhuis, maar ik wilde toen eerst de fysio proberen, dus hopelijk verwijst hij me wel door. Al vind ik dat ook weer 'eng' ergens, als het mis is ben ik misschien weer weet ik veel hoe lang uit de running.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 22 Dec 2013 20:57

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Ik heb eigenlijk constant pijn. Overdag, maar ook 's nachts word ik er wakker van. Ik weet al dat het op een gegeven moment geopereerd moet worden omdat het kraakbeen voorgoed beschadigd is. Ik ben nog maar heel kort bij de fysio, doordat er eerst veel meer vocht in zat kon de HA niks doen. Ik moet misschien ook een brace binnenkort, sowieso met sporten.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem 53

Bericht 23 Dec 2013 14:36

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Balen dat je nu al weet dat er ooit een operatie moet komen. Bij jou is het dan wel een stukje heftiger dan bij mij, zo klinkt het in ieder geval.
<<

Anoniem 49

Bericht 23 Dec 2013 17:39

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Ik herken het!
Ik ben door de fysio doorgestuurd naar de huisarts met zijn bevindingen en door hem door gestuurd naar de orthopeed.

Balen dat je knie nog steeds niet hersteld is!
<<

Anoniem 53

Bericht 23 Dec 2013 17:49

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Ben er ook behoorlijk klaar mee ja! Ik ga het er vanavond over hebben met de fysio.
<<

Anoniem 49

Bericht 23 Dec 2013 20:47

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Hahaha! Zooooooo herkenbaar! ;)
<<

Anoniem 53

Bericht 23 Dec 2013 22:33

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

De fysio schrijft een brief voor me en wil me doorverwijzen naar de orthopeed. Na 3 maanden had het toch al nog beter moeten gaan dan dat het nu gaat. Morgenochtend even de huisarts bellen.

Heb jij ook nog steeds last Majira?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 24 Dec 2013 13:56

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Nog steeds last van een slijmbeursontsteking of was dat het bij nader inzien toch niet?
<<

Anoniem 53

Bericht 24 Dec 2013 15:29

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Nee de dokter dacht aan een kneuzing, de fysio aan een blessure aan mijn achterste kruisband. Dat dacht ze gister na onderzoek nog steeds. Ik weet niet of de orthopeed er iets aan kan doen, maar wil graag in mijn knie laten kijken omdat ik nog zoveel last heb.
<<

Anoniem 48

Bericht 24 Dec 2013 16:46

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Oef akb duurt vaak lang voor die conclusie word getrokken, hopelijk wil de ha je door sturen.
<<

Anoniem 53

Bericht 24 Dec 2013 16:51

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Ik heb vrijwel meteen een doorverwijzing gekregen. Met de brief van de fysio, zijn eigen onderzoek (ook vandaag weer) en mijn verhaal zei hij meteen; dat wordt de orthopeed. Ben net al gebeld door het ziekenhuis zelfs, 9 januari kan ik terecht.
<<

Anoniem 49

Bericht 25 Dec 2013 23:48

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Hier inderdaad ook nog steeds last. Het knapt wel op, maar echt nog niet veel helaas..
<<

Anoniem 53

Bericht 26 Dec 2013 15:37

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Vervelend hè. Ben het even vergeten, maar weten ze bij jou wel waar de pijn vandaan komt?
<<

Anoniem 49

Bericht 26 Dec 2013 17:26

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Nee, tijdens de kijkoperatie is niets gevonden. Nadat ik weer op controle was geweest dachten ze dat het misschien kon liggen aan het krachtsverschil van beide spieren.
<<

Anoniem 53

Bericht 26 Dec 2013 19:17

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Ga je ervoor naar de fysio, om dat krachtsverschil te trainen?
<<

Anoniem 49

Bericht 26 Dec 2013 19:24

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Nee, ik heb dat voor de operatie ook al gedaan. Maar hielp niets. En ik ben door mijn fysiotherapie vergoeding heen.
Ik ben gaan zwemmen, baantjes trekken en aquajoggen. En sinds 2 weken ofzo ben ik weer rustig aan begonnen met korfbal.
<<

Anoniem 53

Bericht 27 Dec 2013 15:36

Re: Kan de fysio dit? (Doorverwijzen)

Ik heb ook niet het idee dat fysio heel goed helpt nee. Mijn spieren worden er wel sterker van, maar mijn knie blijft gevoelig en soms pijnlijk. Zwemmen heb ik van de week ook geprobeerd, maar dat ging niet zo best.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder