Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vind ik een glazenwasser?

<<

No. 3

Bericht 22 Dec 2013 14:14

Hoe vind ik een glazenwasser?

Ik woon driehoog, dus voor sommige ramen moet er een glazenwasser komen. Maar ik heb geen idee hoe ik aan zo iemand kom. Onlangs heb ik wat glazenwassers opgebeld, maar die doen geen losse appartementen.
Een van de bedrijven zei me dat ik aan mijn buren of aan de huurbaas moet vragen welke glazenwasser hier komt, want er is er vast al één. Maar, eerlijk gezegd, ik ben bijna elke dag overdag in huis, maar ik heb nog nooit iemand de ramen zien doen. De huurbaas heb ik gemaild, maar die reageert niet.
Bovendien wil ik niet wachten op de huurbaas, toevallig op een glazenwasser stuiten, of wanneer mijn buren thuis zijn. Ik wil morgen iemand opbellen en dat ze overmorgen gedaan zijn.

Dus de grote vraag luidt: hoe zijn jullie aan je glazenwasser gekomen?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 22 Dec 2013 14:42

Re: Hoe vind ik een glazenwasser?

Volgens mij zit je vaak aan een abonnement vast en komen ze 3-4 keer per jaar. Hier gooiden ze zelf een folder door de deur en heeft de hele buurt dezelfde glazenwasser (ook al hebben we die nu al maanden niet gezien). Misschien inderdaad maar wat buren aanbellen en vragen of zij een glazenwasser hebben of anders toch je huurbaas weer naderen of die misschien een contract heeft afgesloten dat het bv 2 of 3x per jaar gebeurd. Maar het is natuurlijk kerstvakantie dus ik kan me voorstellen dat er de komende paar weken zo wie zo even niemand komt of te bereiken is voor dingen als dit die niet echt prioriteit hebben. En anders blijven doorbellen maar ik kan me voorstellen dat het voor een glazenwasser niet echt de moeite is om alleen voor jouw appartement te komen dan komt hij nooit uit zijn kosten of je moet echt kortsluiten dat je alle kosten betaald inclusief voorrijkosten, materiaal (kunnen/mogen ze er nog op een ladder bij of moeten ze ander materiaal inhuren oid) maar dat zal je dan denk ik redelijk wat gaan kosten.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

cinn

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 17 Sep 2013 20:49

Bericht 23 Dec 2013 07:28

Re: Hoe vind ik een glazenwasser?

Ik heb eerst gevraagd aan andere mensen en later gewoon glazenwassers gebeld en gevraagd wat het zou kosten.. Deze bevalt mij prima. komt 1 x in de 6 weken.. en dan doet hij bij ons buiten alles voor 13 euro

Weet niet waar je woont.. die ik ken zit in overijssel
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 23 Dec 2013 09:53

Re: Hoe vind ik een glazenwasser?

ik heb het ook via de buren. hij was bij de bjren bezig en vevraagd of hij ons huis ook kon doen.
volgens mij komen ze hier 4/5x per jaar.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem23

Bericht 23 Dec 2013 10:06

Re: Hoe vind ik een glazenwasser?

In ons vorige huis werden onze ramen opeens gelapt en bleek dat de vorige bewoner een abonnement had voor elke maand! Echt zo idioot vaak. Dus toen het aangepast naar 1x per drie maanden.

Het huis daarna zag ik een glazenwasser bij de buren dus heb ik die gevraagd.

Ik kan me wel voorstellen dat de glazenwasser geen zin heeft om voor drie raampjes helemaal te komen. Dus ik zou de buren toch even vragen. En anders rond blijven bellen tot er een ja zegt haha!
<<

Anoniem31

Bericht 27 Dec 2013 11:49

Re: Hoe vind ik een glazenwasser?

Hier in onze woonwijk krijgen de glazenwassers vaste wijken zodat ze geen concurenten van elkaar zijn. Wij hebben toen aan de buren gevraagd of ze bij ons lang wilde komen om onze ramen ook te komen doen en zo is het geregeld
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 27 Dec 2013 13:54

Re: Hoe vind ik een glazenwasser?

Ik zag hem hier in de straat bezig en toen heeft hij gelijk onze ramen ook gelapt toen ik het hem vroeg. In ons vorige huis heb ik het bij de buren gevraagd. Denk dat dat toch de manier is om aan een glazenwasser te komen. Vaak hebben ze een eigen wijk waar ze de ramen lappen en komen daar geen andere glazenwassers aan het werk, websites of iets dergelijks hebben ze (hier in de buurt in ieder geval) ook niet.
2014 2016 2019
<<

Anoniem166

Bericht 27 Dec 2013 14:57

Re: Hoe vind ik een glazenwasser?

Bij de meeste appartementen zit het bij de servicekosten in. Bij ons komen ze 4 keer per jaar geloof ik.
Ik zou toch je huurbaas nog eens vragen. Ik kan me voorstellen dat een glazenwasser niet voor 1 appartement komt, omdat ze voor appartementen een hoogwerker gebruiken.
<<

Anoniem187

Bericht 27 Dec 2013 20:44

Re: Hoe vind ik een glazenwasser?

Hebben jullie geen plaatselijke 'Marktplaats'?

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron