Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iphone na altijd Android te hebben gehad?

<<

Anoniem30

Bericht 21 Dec 2013 22:51

Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Momenteel heb ik een Samsung S3 en ik mag mijn abonnement verlengen en zit een beetje in twijfel. Ik kan hem houden, en gewoon een sim-only afsluiten, hij is een jaar, dus dat kan prima. Of ik ga voor iets heel anders. Nu vind ik de andere modellen Android niet zo enorm bijzonder, of te groot, en dacht, ik ga gewoon voor een Iphone 5. Maar... het is natuurlijk een enorm ander besturingssysteem - ga ik daar spijt van krijgen? :angel:
<<

Anoniem124

Bericht 21 Dec 2013 22:55

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Nee :thumbup: .
<<

Anoniem30

Bericht 21 Dec 2013 22:57

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Haha.. denk je van niet nee? Ik ben bang dat ik het ruk vind en er 2 jaar aan vast zit. Ik hoef 'maar' 100 euro te betalen - dus dat is niet zo'n punt.. maar hmmm...
<<

Anoniem122

Bericht 21 Dec 2013 22:57

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Denk het wel.. Had hiervoor een Iphone maar ben nu toch wel heel blij met de Samsung! Zou zelf niet terug willen. Is een galaxy mini niks voor je anders?
<<

Anoniem30

Bericht 21 Dec 2013 23:00

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Dan vind ik het zonde om een nieuwe te kiezen, met een mini, omdat de S3 opzich prima is.
<<

Anoniem122

Bericht 21 Dec 2013 23:03

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Ah in dat geval zou ik een Sim Only nemen, die je maandelijks op kan zeggen. Dan kan je altijd indien nodig een nieuw abonnement met toestel afsluiten.
<<

Anoniem30

Bericht 21 Dec 2013 23:04

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

O dat wilde ik inderdaad gaan doen als ik Sim-only neem! Maar twijfel of ik een ander besturingssysteem leuk vind, als ik hem van vriendinnen of ouders gebruik vind ik hem wel fijn. Maar is 16 GB genoeg?
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 21 Dec 2013 23:23

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Ik ben juistvam android naar een iPhone gegaan en ik ga nooit meer terug. Ik vind het zoveel fijner.
Afbeelding
<<

Anoniem30

Bericht 21 Dec 2013 23:24

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Liz schreef:Ik ben juistvam android naar een iPhone gegaan en ik ga nooit meer terug. Ik vind het zoveel fijner.


Wat vind je er fijn/fijner aan als ik vragen mag?
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 21 Dec 2013 23:27

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Het is, vind ik, makkelijker in gebruik en rustig. Kan het niet zo goed uitleggen maar met android kun je alles veranderen aan achtergronden etc, dan kan met een iPhone niet en dat vind ik rustiger ogen. Bij mij liep android ook heel vaak vast en daar heb ik nu geen last meer van. En het went heel snel. Maar ik vind de iPhone ook echt een geweldige telefoon dus ik ben niet helemaal objectief ;).
Afbeelding
<<

Anoniem30

Bericht 21 Dec 2013 23:33

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Haha oké, dankjewel.
<<

Anoniem166

Bericht 21 Dec 2013 23:44

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Ik heb sinds 2 weken een iPhone 5s na hiervoor een androidtoestel te hebben gehad. Ik ben juist voor de iPhone gegaan omdat ik het androidsysteem zo ontzettend zat was. Ben hartstikke blij met mijn nieuwe telefoon.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 21 Dec 2013 23:46

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Nee! Wij zijn in september over gestapt van Android naar een Iphone. Geweldig! Willen niet meer anders.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem30

Bericht 21 Dec 2013 23:46

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Hmm.. oké!
<<

Anoniem119

Bericht 21 Dec 2013 23:55

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Ik twijfel om de stap juist omgekeerd te maken, maar dan wel een kale android want heb een hekel aan Samsung (of evt een htc ofzo). Maar twijfel nog. iPhone is gewoon zo fijn. Zo simpel. Dus ik twijfel of ik meer uit m'n telefoon wil gaan halen met een android of dat ik gewoon lekker simpel bij iPhone blijf. M'n vriend is groot android fan dus ik heb van hem wel geleerd welke voordelen dat heeft en dat klinkt wel aantrekkelijk, maar heb nu een android tablet en zo bijzonder vind ik t nou ook weer niet. Dus ik ben er nog niet uit. Het heeft beide voor en nadelen gewoon.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 22 Dec 2013 00:05

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Nee ga je geen spijt van krijgen :wink: vind de Iphone een heerlijke telefoon en makkelijk te gebruiken.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem85

Bericht 22 Dec 2013 09:51

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Ik ga ook over van Samsung naar iPhone, wel een 4s want ik wil geen duur abonnement. Ik denk niet dat ik daar spijt van ga krijgen.
<<

Anoniem26

Bericht 22 Dec 2013 21:11

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Liz schreef:Het is, vind ik, makkelijker in gebruik en rustig. Kan het niet zo goed uitleggen maar met android kun je alles veranderen aan achtergronden etc, dan kan met een iPhone niet en dat vind ik rustiger ogen. Bij mij liep android ook heel vaak vast en daar heb ik nu geen last meer van. En het went heel snel. Maar ik vind de iPhone ook echt een geweldige telefoon dus ik ben niet helemaal objectief ;).


Helemaal mee eens.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 22 Dec 2013 21:54

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Puggle schreef:
Liz schreef:Het is, vind ik, makkelijker in gebruik en rustig. Kan het niet zo goed uitleggen maar met android kun je alles veranderen aan achtergronden etc, dan kan met een iPhone niet en dat vind ik rustiger ogen. Bij mij liep android ook heel vaak vast en daar heb ik nu geen last meer van. En het went heel snel. Maar ik vind de iPhone ook echt een geweldige telefoon dus ik ben niet helemaal objectief ;).


Helemaal mee eens.

Me too! Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik wat dat betreft een nerd ben en ik vast nog genoeg kan ontdekken om alles nog makkelijker te maken ;)
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 22 Dec 2013 22:19

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Ik wil ook overstappen naar de Iphone. En dan wel gelijk een 5S. Maar die is zo duur! Nu heb ik een goedkoop sim only abonnement, en dan is het verschil zo groot.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 22 Dec 2013 22:28

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Ik ben ook overgestapt naar Iphone en moest eerst even wennen, maar ben nu echt ontzettend blij met dat ding!!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem36

Bericht 25 Dec 2013 12:20

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Na mijn Iphone ga ik toch echt voor een android. Iphone doet het prima, maar voor bijna alles wat ik op mijn telefoon wil (vooral veel muziek) moet ik veel betalen en ik kan nu niet echt veel kwijt. Ook foto's nemen behoorlijk wat ruimte in beslag.
<<

Anoniem166

Bericht 25 Dec 2013 12:29

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Butterfly schreef:Na mijn Iphone ga ik toch echt voor een android. Iphone doet het prima, maar voor bijna alles wat ik op mijn telefoon wil (vooral veel muziek) moet ik veel betalen en ik kan nu niet echt veel kwijt. Ook foto's nemen behoorlijk wat ruimte in beslag.


Dat had ik juist andersom bij Android. Er zat geen ruimte meer in het telefoongeheugen en overzetten naar sd-kaart kom bij heel veel apps niet. Uiteindelijk was de enige app die ik nog had whatsapp, kon ik geen foto's meer maken, liep de telefoon steeds vast, kreeg ik dagelijks 20 keer de melding dat het geheugen vol was en was de telefoon zo'n beetje onbruikbaar geworden. Ik ben mede daardoor Android helemaal zat.
<<

Anoniem29

Bericht 25 Dec 2013 12:55

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Ik ben van android naar iphone gegaan. Ik vind het beide fijn alleen android heeft in mijn ogen wel echt veel meer opties en is uitgebreider. Wat ik het meest irritand vind aan ios is dat je de apps onder elkaar hebt staan en niet zoals op een beeldscherm bijv. Je zelf kan kiezen waar je ze neerzet. Ik had een menu ook wel fijn gevonden maar dat is er dus niet. Alles is los en redelijk eenvoudig. Voor mij prima maar als je van vele opties houd zou ik bij android blijven.
<<

Anoniem29

Bericht 25 Dec 2013 12:58

Re: Iphone na altijd Android te hebben gehad?

Maar sanne dat heeft niets met android te maken maar met je geheugen. Ik had hiervoor een htc wildfire S, daar kon ook niets op. Mijn vriend heeft een htc one x en wel 40 apps op zijn telefoon. Ik heb de iphone eigenlijk gekozen omdat ik hem mooi vind, maar qua besturing vind ik het niet beter.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers