Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

<<

Anoniem27

Bericht 21 Dec 2013 11:33

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik ben ziek bleu. Vanavond sintkerst met vriendinnen dus hoop dat ik me straks beter voel. Morgen relaxen en de kerst naar een hotel en uiteten. Vanaf 1 januari ben ik 6 dagen vrij :)..
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Dec 2013 11:35

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ja zeker leuk! Heb er ook wel weer zin in. Mijn man is wel echte wijnliefhebber en die kennis/vriendin ook. Die weten ook veel van wijn. Ik weet alleen of ik het lekker vind of niet en verder maakt het me niet uit, haha.

Kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent! Weet je wel of het een jongen of meisje is? Spannend hoor!

Edit: Beterschap Applegreen. Hoop ook dat je je straks beter voelt!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 21 Dec 2013 11:51

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik heb nu vakantie en hoef 6 januari pas weer aan het werk. De feestdagen brengen we gezellig door met familie en vrienden, maar de rest van mijn vrije dagen zie ik best tegenop. Mijn man is bakker, dus die zie ik nauwelijks. Die is momenteel alleen thuis om te eten en te slapen :( We zijn ondertussen al heel wat jaartjes samen, maar dit went nooit geloof ik. Hopelijk zijn er nog mensen die een plekje voor me vrij kunnen maken, maar helaas heeft niet iedereen vakantie. Verder kan het huis een grote schoonmaakbeurt gebruiken, dat is er de laatste tijd echt bij in geschoten. Verder ga ik nog op kraamvisite, waar ik erg naar uit kijk! Het is namelijk voor de jongste dochter van een vriendin die ik veel te weinig zie en spreek.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem14

Bericht 21 Dec 2013 11:54

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik heb vandaag en morgen nog vrij. Verder heb ik wel kerstvakantie, maar met werk ben ik vol ingepland. Dus echt vakantie wordt het niet. Op m'n vrije dagen moet ik eigenlijk ook nog studeren. Dit wordt helemaal niks, zucht.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 21 Dec 2013 11:56

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Kenya, ik ben woensdag opgenomen met een trombose been. Mag gelukkig zometeen naar huis, moet alleen wel dagelijks gaan spuiten en een steunkous dragen :nopompom: .
Geniet van je vrije dagen!

Beterschap voor de zieken!

En Nyx, sterkte!

En Steep, hopen dat het gerommel een keer doorzet, lijkt me heel vervelend! Ookal ben je het zwanger zijn nog niet zat.
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Dec 2013 11:57

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Oei wat naar! Dat spuiten lijkt me heel lastig. Maar gelukkig wel lekker thuis, dat is toch altijd fijner dan in het ziekenhuis, zeker in deze tijd van het jaar!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 21 Dec 2013 12:03

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ja de spuiten zijn ook echt naar :(. Het zijn ook spuiten met een behoorlijke hoeveelheid erin, dus branden flink na. Gelukkig is er een familielid die me wil spuiten. Al denk ik na gisteren dat het me misschien ook wel zelf gaat lukken. Misschien nog even 1-2X met hulp en dan maar zelf.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Dec 2013 12:19

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik ga vandaag een beetje opruimen in huis, wat cadeautjes inpakken en verder veel SR kijken denk ik. Morgen ga ik sporten en verder ook weinig, misschien nog naar de bios. Maandag nog ff kerstinkopen doen en 's avonds sporten en dan dinsdag naar het oosten voor de kerst.
Laatst gewijzigd door Bliss op 21 Dec 2013 12:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Dec 2013 12:21

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik heb nu anderhalve week vrij, heerlijk! Vandaag ga ik even met mijn moeder het dorp in en vanavond komen er vrienden borrelen.
Morgen: Lekker relaxen en 's avonds komt er een vriend.
Maandag: Alvast kerst boodschappen in huis halen en 's avonds naar de kapper
Dinsdag: Hele dag visite en 's avonds komen er vrienden gourmetten en borrelen.
1e kerstdag: Naar mijn ouders
2e kerstdag: Geen idee nog, maar ws komen er vrienden.
Vrijdag: Verjaardag
Zaterdag: Feestje van iemand die 30 wordt.
Zondag: Relaxen
Maandag: Oud en nieuw boodschappen doen.
Oudjaarsdag: Beetje aanrommelen en 's avonds vrienden hier.
Nieuwjaarsdag: Roes uitslapen en bij ouders langs. En als ik op tijd wakker ben bij mijn zusje kijken, want die gaat de nieuwjaarsduik doen.

2 januari moet ik helaas weer werken. Had die dag graag nog vrij gehad, maar dat lukte niet meer.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem185

Bericht 21 Dec 2013 12:55

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Vandaag: ben ik vrij!
Zondag: korte avonddienst werken
Maandag: korte ochtenddienst werken (die verlengd kán worden tot 15:00 maximaal)
Dinsdag: lange ochtenddienst werken en 's avonds kerst vieren thuis
Woensdag: eerste kerstdag thuis vieren
Donderdag: tweede kerstdag bij mijn schoonouders vieren
Vrijdag: kerstvakantiedag - mijn vrijwilligerswerk (spelletjes dag voor kinderen). Vervolgens blijf ik daar met de hele groep vrijwilligers eten, vieren we een themafeest en blijven we slapen.
Zaterdag: wakker worden op locatie van vrijwilligerswerk en bezinningsdag houden (bepalen welke spelletjes we in de zomerspeelweek gaan spelen) en 's avonds ook weer een feestje!
Zondag: nog een dagje bezinnen, 'functioneringsgesprek' doen voor het vrijwilligerswerk en uitgeput maar voldaan weer naar huis terugkeren.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 21 Dec 2013 12:58

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik heb vakantie! Van school in ieder geval ;)

Vandaag: zo even de stad in, nog wat kerst-shoppen, straks naar de kapper en vanavond/vannacht naar een indoor festival.
Morgen: ben ik vrij, eerst lang uitslapen/brakken en daarna feestje in de voetbalkantine
Maandag: overdag wat voor school werken, bij m'n zus en moeder op visite, 's avonds kerstdiner & borrel op mijn werk.
Dinsdag: vieren wij thuis kerst.
Woensdag 1e kd: werken
Donderdag 2e kd: werken en 's avonds naar een techno-feestje
Vrijdag: Nog geen plannen, hopelijk werken.
Zaterdag: Werken
Zondag: Werken, 's avonds naar m'n ouders want m'n vader is jarig.
<<

dolfijn1982

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:40

Bericht 21 Dec 2013 14:44

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

vandaag de boodschappen gedaan en vanavond uit eten als kado voor me moeder die is vandaag 60 geworden
morgen: uitslapen en daarna weet ik het nog niet
maandag naar de dierenarts met de kat en verder nog geen plannen
ben lekker 1,5 week vrij dus gewoon zien wat ik doe
mama van een mooie zoon 1 november 2015
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 21 Dec 2013 15:27

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Kenya het geslacht van de baby is nog onbekend. Ruben denkt alleen dat hij een zusje krijgt en dat het een meisje is. Gelukkigis hij daar consistent in ;-)
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem 43

Bericht 21 Dec 2013 16:07

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 08 Apr 2014 15:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem108

Bericht 21 Dec 2013 16:56

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Vandaag: beetje opruimen en zo komt een vriendin ter ere van m'n verjaardag alvast en we gaan vnvd met een groep vrienden lekker borrelen.
Zondag: uitslapen en 's middags nog even de stad in. Geen plannen voor 's avonds, want ik zal wel brak zijn, vrees ik.
Maandag: verjaardag en 's avonds uit eten en even de stad in.
Dinsdag: wat dingen regelen, waaronder boodschappen voor Kerstdiner, 's avonds even drankje doen met een vriend.
Met Kerst bij m'n ouders en Tweede Kerstdag schijn ik een date te hebben, die is geregeld.;)
Vrijdag: Naar huis en dan zie ik het wel..:-)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Dec 2013 17:15

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Gisteravond: getraind en op stap geweest.
Vandaag: getraind en vanavond even tijd voor mezelf, hapje, drankje & scriptie :laughcry:
Morgen: overdag vriendin helpen met klussen in haar nieuwe huisje, 's avonds naar vriendin die opgenomen is in de kliniek.
Maandag: praktijkstage, scriptie, trainen.
Dinsdag: als een malle een gedicht schrijven en de laatste kadootjes kopen, 's avonds eten en surprise met ons gezin + schoonzus en kleine neefjes.
Woensdag: werken van 7.00 - 15.00. 's Avonds wil ik eigenlijk op stap als ik het geregeld krijg.
Donderdag: werken van 8.00 - 14.00. 's Avonds kerstdiner bij vriendinnen thuis.
Vrijdag: praktijkstage, scriptie, trainen.
Zaterdag: avondje uit met oud klasgenootjes.
Zondag: praktijkstage :nopompom:
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 21 Dec 2013 19:04

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Morgen komt een vriendin bij mij
Maandag werken
Dinsdag werken en 's avonds bij een vriendin eten
Kerstdagen naar m'n ouders
En daarna weer werken
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 21 Dec 2013 22:20

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik heb heerlijk twee weken vakantie. De feestdagen breng ik met familie door. Verder staat er al een dagje shoppen met een vriendin en een bios-avondje met twee andere vriendinnen gepland. Ik moet ook nog schoonmaken hier in huis, maar dat zal er wele eer bij in schieten :p
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 21 Dec 2013 22:48

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik heb ook twee weken vakantie!
Mijn vriend moest eigenlijk nog 3 dagen werken de komende twee weken, maar hij had nog zooooveel uren staan, dat hij ook vrij heeft genomen tot 5 januari!

Gister ben ik met een vriendinnetje naar het Glazen Huis geweest. Vanmiddag teruggekomen uit Leeuwarden.
Morgen gezellig eten met vrienden.
Maandag gaan we bij onze trouwauto kijken!
Dinsdag alleen 's avonds naar de nachtmis.
1e Kerstdag overdag niks, mijn ouders en zusje komen bij ons eten.
2e Kerstdag naar mijn schoonouders en daar koken/eten.
Vrijdag t/m maandag heerlijk (onverwacht) een weekendje naar Center Parcs! Vanmiddag geboekt :dance:
Week daarna Oud en Nieuw vieren met vrienden hier thuis.
Ook komt het broertje van mijn vriend nog 2 dagen langs en hebben we wat nieuwjaarsborrels en een familiedag :).

Elke dag wel wat dus, maar alles wel in een heel relaxt tempo :nerd:
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:16

Bericht 21 Dec 2013 23:30

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Steep schreef:xCherona, wat is er met jullie hond?

Ze heeft een ontstoken oog, zat vanmorgen helemaal dichtgeplakt.

Hoop voor jou dat het gerommel een beetje wil doorzetten vandaag of morgen, of wacht je tot om een kerstkindje te krijgen? ;-)
Afbeelding
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 22 Dec 2013 11:17

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik ga vanmiddag naar een vriendin, we gaan thee drinken, de stad in en ik blijf bij haar eten.
Morgen: ga ik mijn administratie doen, ik heb een afspraak bij de autogarage voor nieuwe ruitenwissers en misschien naar mijn opa.
Dinsdag: ga ik shoppen en lunchen met mijn moeder en broer.
Dan is het kerst wat vooral veel gourmetten bij familie zal zijn. Voor na de kerst heb ik nog geen concrete plannen.
<<

Anoniem280

Bericht 22 Dec 2013 17:47

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik ga straks naar Leeuwarden, eten in het glazen restaurant, verder denk ik stad nog even in.
Morgen werken, late dienst en kerstdiner op mijn werk.
Dinsdag werken, late dienst en kerstavond met werk vieren.
1ste kerstdag bij schoonouders kerst vieren, 's nachts nachtdienst.
2de kerstdag komt mijn vader hier kerst vieren, 's nachts nachtdienst.
Vrijdag kom ik uit de nacht, verder geen plannen.
Zaterdag, dagdienst, verder geen idee.
Zondag, dagdienst en dan een week vakantie!
<<

Anoniem315

Bericht 22 Dec 2013 17:50

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Voor de komende week staan er wat kraamvisites op de planning, woensdag Kerst bij schoonfamilie, donderdag bij mijn familie. Verder lekker veel films en series kijken en m'n eindejaarsuitkering spenderen aan online-shops.
<<

Anoniem17

Bericht 22 Dec 2013 17:56

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik had vandaag een kerstconcert. Morgen en dinsdag moet ik gewoon werken, maar dinsdag na m'n werk heb ik m'n eerste kerstdiner (gourmetten bij mijn moeder). Woensdag komen mijn ouders en schoonouders eten en donderdag hebben we niets gepland staan. Vrijdag nog een extra dagje vrij en daarna is het alweer weekend :)
<<

Anoniem 47

Bericht 22 Dec 2013 18:26

Re: Weekend! Wat ga jij doen de komende dagen/week?

Ik heb twee weken vakantie en de volgende dingen gepland: high tea, bios, lunchen, kerst met familie, oud en nieuw met vrienden, aan de studie, sporten en shoppen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers