Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen jullie met je tablet/ipad?

<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Dec 2013 21:45

Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Waarvoor gebruiken jullie het?
Spelletjes? Welke hebben jullie en zijn deze gratis?

Ik wil me morgen een gaan kopen, nog tips?
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 20 Dec 2013 21:52

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Mijne ligt in de kast te verstoffen! :thumbdown: Wil wel een nieuwe, eentje die tablet en laptop ineen is
Afbeelding
<<

Anoniem171

Bericht 20 Dec 2013 22:31

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Wij laten kids er spelletjes op spelen, kijken er tv op (ziggo), fb, twitter, lezen de krant erop (ad, Telegraaf) en forum.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 20 Dec 2013 23:54

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Op dit moment vrij weinig ivm RSI klachten (let op hiermee hoor, bij mij heeft m'n iPad echt mijn klachten verergerd).

Eerder veel spelletjes, internetten, blog bijwerken en boeken lezen
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 21 Dec 2013 00:09

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Mijn tablet ligt in de kast en doe er eigenlijk niks mee, moet hem toch maar eens tevoorschijn halen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 21 Dec 2013 13:47

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Ik gebruik de ipad om even snel mijn mail te kijken, op buienradar, ns.nl, nu.nl, Facebook of op dit forum te kijken. Verder vind ik het handig bij het koken van nieuw recept om de ipad op het aanrecht te leggen. Qua spelletjes doe ik er alleen Candy Crush op. Ik lees er ook e-books op en op vakantie luisteren we vaak muziek via de ipad. Ik doe er dus vrij veel mee.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 21 Dec 2013 21:03

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

mail, facebook, surfen, programmas terugkijken en spelletjes spelen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Dec 2013 21:46

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Sinds ik er een toetsenbord bij heb heel veel.
Internetten, mailen, facebook, lezen, spelletjes. Notule typen, verslagen typen die niet voor school zijn.
Ik moet wel zeggen, het toetsenbord heeft mijn ipad mini wel verrijkt. Gebruik hem nu veel meer.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem115

Bericht 21 Dec 2013 23:22

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Sinds ik een tablet heb gebruik ik mijn laptop bijna niet meer.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Dec 2013 11:14

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Ik heb een samsung tablet gekocht, erg blij mee. Nu heb ik er al een paar spelletjes erop gezet, maar hoe zet ik ebooks erop?
Weet iemand dit? Ik snap er niet van haha.
Moet ik dan op internet boeken kopen of hoe werkt dit?
2e week van januari ga ik op wintersport en zou het leuk vinden om dan wat te kunnen lezen op mijn tablet.
<<

Anoniem17

Bericht 23 Dec 2013 11:17

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Ik gebruik vaak de tablet om films/netflix te kijken (als mijn vriend de tv bezet houdt omdat hij aan het gamen is, dan vind ik de tablet makkelijker dan de laptop want die wordt altijd heel heet op schoot).
Verder: forummen (al heb ik dan vaak geen zin om lange reacties te typen, daar pak ik toch de laptop voor), spelletjes en even snel dingen op internet opzoeken.
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 23 Dec 2013 22:15

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Mijn ipad word af en toe gebruikt door de kinderen en ikzelf gebruik hem af en toe. Maar ik gebruik mijn Macbook meer.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 28 Dec 2013 19:47

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Ik weet niet hoe het bij Samsung werkt, maar op mijn iPad zet ik eBooks altijd via Google Drive erop.
Dan kan ik ze automatisch openen in iBooks, misschien dat het op Samsung ook op die manier werkt?
Mits er al een programma op staat waarmee je eBooks kunt openen natuurlijk, ik weet helemaal niks van de Samsung Tablets :P

Ik gebruik mijn iPad voor bijna alles.
Mijn laptop word alleen nog gebruikt als ik bepaalde games wil spelen (zoals World of Warcraft), of als ik foto's wil bewerken.
Verder lees ik op de iPad, internet ik voornamelijk op de iPad, mailen, forummen (ik mis alleen het Zeg maar Yes forum op Tapatalk, dat zou nóg makkelijker zijn *hint* ;)), speel ik spelletjes, kijk ik tv (via de Telfort app), kijk ik series en films op Netflix, lees ik tijdschriften en folders, etc.
<<

Anoniem 63

Bericht 29 Dec 2013 22:08

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Niks. Hij ligt ergens in een kast...

Ik heb 'm wel gebruikt om tv op te kijken (ziggo app), candy crush op te spelen en een beetje internetten. Maar pak nu meestal toch gewoon de laptop.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 29 Dec 2013 22:10

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Ik gebruik de iPad nooit. Gebruik dan altijd mijn telefoon of de laptop.
Alleen op vakantie gebruik ik hem weleens voor spelletjes.
<<

Anoniem 53

Bericht 29 Dec 2013 22:15

Re: Wat doen jullie met je tablet/ipad?

Facebook, internet, uitzending gemist, mail, spelletjes, agenda. Ik gebruik mijn iPad best veel.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron