Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 20 Dec 2013 10:23

haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

Waar halen jullie strikjes/knipjes/haarbandjes voor jullie baby?

R. krijgt al behoorlijk lang haar, als ik het niet op zij kam hangt het in haar ogen. Ik wil dus wat leuke frutsels kopen, waar kan ik het beste gaan kijken?
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 20 Dec 2013 10:53

Re: haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

Ik heb toen bij de Kijkshop baby knipjes gekocht, lag in een bak bij het bijouterie wandrek. Dat zijn wel lekkere kleine knipjes die makkelijk in babyhaar te krijgen zijn.
Bij de drogist heb ik prinsessen knipjes gekocht, die zijn wat groter. En bij de Zeeman hebben ze ook altijd wel wat baby knipjes en haarbandjes.
En laatst heb ik nog leuke glitter knipjes gevonden bij de Etos.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 20 Dec 2013 10:57

Re: haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

Toen ik nog hele kleine knipjes nodig had heb ik veel leuke bij action gevonden, weet alleen niet of ze die nog steeds hebben.
<<

Anoniem25

Bericht 20 Dec 2013 11:02

Re: haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

Hier staat op de markt een gigantische kraam met haar spullen
<<

Anoniem97

Bericht 20 Dec 2013 11:11

Re: haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

Bij de zeeman/wibra/action. Ik raak ze altijd kwijt dus wil er niet te veel geld aan uit geven.
<<

Anoniem12

Bericht 20 Dec 2013 11:11

Re: haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

Hier op het forum zijn ook veel dames die maken er zelf leuke hoesjes omheen enzo. Moet je wel eerst baby knipjes kopen. Zeeman, Action, Wibra en vrijwel iedere drogist heeft wel babyknipjes.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Dec 2013 14:15

Re: haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

Ik heb er heel veel zelf gemaakt. Spullen besteld bij brocante roosjes. Zo kon ik zelf kijken wat bij haar kleding past.
Alleen jammer dat ze ze nog niet in kan :thumbdown: :wink: .
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Dec 2013 14:15

Re: haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

Oja en bij de H&M heb je hele leuke haarbandjes.
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Dec 2013 14:52

Re: haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

Heeft dochter ook zo weinig haar lana?
Ik heb ook al van alles klaar liggen, vorrig weekend en speldje in haar haren gedaan maar het glijd er zo weer uit :wink:

Ik heb een keer wat speldjes bij het kruidvat gehaald.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Dec 2013 15:24

Re: haarstrikjes/knipjes/haarbandjes

Jezzie schreef:Heeft dochter ook zo weinig haar lana?
Ik heb ook al van alles klaar liggen, vorrig weekend en speldje in haar haren gedaan maar het glijd er zo weer uit :wink:

Ik heb een keer wat speldjes bij het kruidvat gehaald.


Haha ik heb ook echt van alles klaar liggen. Haar hoofd is nu wel weer bedekt ( we hebben haar haar een paar maanden geleden bijna kaal laten knippen ), maar een speldje glijdt er ook zo weer uit.
Ik moet zeggen dat het haar wel staat zo weinig haar, maar ik kan natuurlijk niet wachten om die speldjes er in te schuiven, haha.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers