Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie, wie nog meer?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Dec 2013 21:18

Vakantie, wie nog meer?

Ik heb nu heerlijk twee weken vakantie, ik was er ook echt aan toe want ik ben zo moe! Wie heeeft er nog meer vakantie en hebben jullie nog leuke plannen?

Ik heb wel wat dingetjes die ik waarschijnlijk ga doen maar behalve kerst nog niet echt vaste plannen. Ik ga waarschijnlijk een keer high tea doen met vriendinnen en een knutselmiddagje met mn zus en nicht. Met mn man ga ik waarschijnlijk een keer naar het schaatsen (okt) en misschien nog naar Leeuwarden (serious request). Verder nog geen plannen want ik wil ook nog gewoon kunnen uitrusten! :razz:
<<

Anoniem166

Bericht 19 Dec 2013 21:25

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik moet morgen nog werken, daarna ben ik 1 week vrij.
Heb het helaas erg druk op het werk, dus moet thuis ook werk doen.
En nog op kraamvisite, kerst bij schoonouders, kerst bij mijn moeder.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Dec 2013 21:27

Re: Vakantie, wie nog meer?

Hier ook heerlijk twee weken vrij :cheering: Nog niet veel gepland staan. Lekker rommelen met mijn dochter en lekker de feestdagen vieren, dat wel.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Dec 2013 21:28

Re: Vakantie, wie nog meer?

Jaaa ik heb tot 6 januari vakantie, hoera! Ik ga morgen borrelen met collega's bij één van hen thuis. Dit weekend ff sporten en kerstinkopen doen en verder kerst vieren in mn hometown, speeddaten, de kroeg in, nog een keer de kroeg in, nóg een keer de kroeg in (met oud en nieuw) :P en verder nog een paar keer naar de bios en lekker chillen.
❤ 7 juni 2018
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 19 Dec 2013 21:33

Re: Vakantie, wie nog meer?

Morgen nog een dag werken en dan ook twee weken vrij! Ik ga vooral rustig aan doen, lekker thuis wat aanrommelen op mijn gemak. Zin in!!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Dec 2013 22:04

Re: Vakantie, wie nog meer?

Heerlijk! Geniet ervan meiden!
<<

Anoniem309

Bericht 19 Dec 2013 22:20

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik heb een paar weken vrij. Begin januari gaan we nog lekker naar Oostenrijk op wintersport :D
<<

Kannibaal

Bericht 19 Dec 2013 22:29

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik ben jaloers op je. Ik moet volgende week maandag en dinsdag werken, heb alleen vrijdag 27 december vrij. Het hele kantoor is volgende week maandag en dinsdag vrij dus het wordt saaier dan saai :thumbdown:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Dec 2013 22:47

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik heb morgen middag vakantie. Officieel nu al, maar ik heb nog een activiteit op school waarbij ik ga helpen.
Morgen avond heb ik hier het huis vol zitten voor het eerste kerstdiner. Zaterdag wasmachine aansluiten en beginnen met mijn eerste wassen hier in huis, na een week. Dus dat is een dag taak. Zondag naar mijn ouders. Daar zit ik dan tot na kerst. Vrijdag met mijn broer naar de sauna. In het weekend komen mijn ouders hier heen om de laatste dingen in huis te doen zodat het huisje klaar.
Geloof dat mijn eerste week goed vol zit. In de tweede week willen mijn zussen langs komen om mijn nieuwe plekje te bewonderen. Dus voorlopig is mijn agenda vol. Ik denk dat de dag sauna echt een dagje rust wordt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem321

Bericht 20 Dec 2013 10:14

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik moet volgende week maandag en dinsdag nog werken, dan heb ik vakantie tot en met 2 januari. Heb er hartstikke zin in, want heb het wel even gehad met alles. Kan ik weer even bijtanken en in het nieuwe jaar met frisse moed weer beginnen.
<<

Anoniem12

Bericht 20 Dec 2013 10:15

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik ben jaloers! Ik heb wel 5 dagen vrij volgende week (kerst, vrijdag, weekend), dat is ook heerlijk!
<<

Anoniem157

Bericht 20 Dec 2013 11:02

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik ben ook toe aan vakantie. Moet de kerstdagen nog werken en 3de kerstdag ook nog en dan krijg ik vakantie. Dan wel maar 1 week vakantie helaas.
<<

Anoniem17

Bericht 20 Dec 2013 11:50

Re: Vakantie, wie nog meer?

Rush schreef:Ik ben jaloers! Ik heb wel 5 dagen vrij volgende week (kerst, vrijdag, weekend), dat is ook heerlijk!


Dit heb ik ook! En ik wil eigenlijk proberen om de 31e ook de hele dag vrij te krijgen.
<<

Anoniem 43

Bericht 20 Dec 2013 14:54

Re: Vakantie, wie nog meer?

Rush schreef:Ik ben jaloers! Ik heb wel 5 dagen vrij volgende week (kerst, vrijdag, weekend), dat is ook heerlijk!


Dit heb ik ook! :) Dat is ook al een erg leuk vooruitzicht vind ik :cheering: .
Jaloers op de mensen die 2 weken vrij zijn hoor!
<<

Anoniem12

Bericht 20 Dec 2013 15:02

Re: Vakantie, wie nog meer?

Elliot schreef:
Rush schreef:Ik ben jaloers! Ik heb wel 5 dagen vrij volgende week (kerst, vrijdag, weekend), dat is ook heerlijk!


Dit heb ik ook! En ik wil eigenlijk proberen om de 31e ook de hele dag vrij te krijgen.

Ik ga `s middags vrij proberen. :yes:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 20 Dec 2013 15:05

Re: Vakantie, wie nog meer?

Telt zwangerschapsverlof ook? :)
L2014 & H2017
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8839

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 20 Dec 2013 15:42

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik moet gewoon werken, maar mijn vriend heeft twee weken vrij, dus denk dat we wel even wat leuks met zijn drieën of misschien met z'n tweeën gaan doen. Kerst ben ik vrij. Nieuwjaarsdag moet ik wel werken maar pas 's middags.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 20 Dec 2013 17:28

Re: Vakantie, wie nog meer?

mzcharlotte schreef:Telt zwangerschapsverlof ook? :)

Tuurlijk! :P

Ik ben nu lekker een week vrij en mijn man zometeen ook :cheering:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 20 Dec 2013 17:37

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik heb sinds vandaag ook twee weken vakantie, heerlijk! Was er echt aan toe.
<<

Anoniem38

Bericht 20 Dec 2013 18:06

Re: Vakantie, wie nog meer?

Helaas niet. "Alleen" de kerstdagen en nieuwjaarsdag vrij. Kerstavond tot 17:00werken en oudejaarsdag heb ik vanaf 14:00 afgeblokt...al ben ik bang dat ik die uren toch moet uitbreiden naar later.
Heb het ook extra druk door vakantie van collega's. Zie patiënten van hen en de nieuwe.. Normaal zie ik 56/60 mensen in 4 dagen en nu 52in 3. Ben ook redelijk gesloopt!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 20 Dec 2013 19:57

Re: Vakantie, wie nog meer?

Maandag de hele dag en dinsdag de ochtend, daarna lekker pas 3 januari weer beginnen. Ben er aan toe !
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem273

Bericht 20 Dec 2013 20:28

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik heb ook 2 weken vakantie! Erg aan toe. Ben helaas wel ziek geworden gisteren, vandaag toch nog gewerkt maar was echt drama zonder stem en met koorts. Maar nu uitrusten! :D
Geniet ervan allemaal :)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 20 Dec 2013 20:32

Re: Vakantie, wie nog meer?

Hier ook 2 weken vakantie! Even bijtanken, heel veel uitslapen, ontspannen en leuke dingen doen :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Dec 2013 20:33

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik moet maandag nog en dan tot de maandag erna vrij. Ben echt aan rust toe ben doodop
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 20 Dec 2013 21:38

Re: Vakantie, wie nog meer?

Ik heb ook 2 weken vakantie, hoef pas 2 januari in de middag te beginnen. Heerlijk!

Al zijn deze twee weken zo om want we gaan nog een paar dagen weg, en dan nog de feestdagen en verjaardag man. Dus ja het is zo weer om.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers