Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'S morgens wenend wakker worden

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Dec 2013 20:50

'S morgens wenend wakker worden

Mijn zoontje van 1 jaar werd eerst altijd heel vrolijk wakker, babbelde en speelde dan vaak wat. Maar de laatste tijd wordt hij elke ochtend wenend wakker. Het is begonnen nadat hij uit het ziekenhuis weer thuiskwam, ik weet niet of het echt exact die dagen erna begon of toch iets later. Hij heeft begin november ruim een week in het ziekenhuis gelegen, dus eerst dacht ik dat dat misschien de aanleiding zou zijn. Ik ben toen 24/7 bij hem gebleven dus ik heb niet het idee dat hij 'bang' is dat ik er niet ben. Inmiddels is hij alweer ruim een maand terug thuis en nog steeds wordt hij zowat elke ochtend wenend wakker en is dan nog heel moe. Ik heb ook niet het idee dat het van de honger is, dat hebben we ook allemaal al geprobeerd.

Herkenbaar? Of heeft iemand tips?
2012 & 2016
<<

sanna

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:47

Bericht 19 Dec 2013 20:53

Re: 'S morgens wenend wakker worden

Heeft mijn zoon ook een hele tijd gehad! Ging vanzelf weer over. :angel:
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 19 Dec 2013 20:54

Re: 'S morgens wenend wakker worden

Luuk word altijd huilend wakker. 's ochtends maar ook altijd als hij overdag slaapt. Heb hem nog nooit babbelend wakker horen worden haha.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 19 Dec 2013 21:33

Re: 'S morgens wenend wakker worden

Hier word M. ook nog regelmatig huilend wakker. Sinds hij over is naar een nieuw bed helemaal.
M:21072011
J :08012014
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 19 Dec 2013 21:35

Re: 'S morgens wenend wakker worden

Wil hij jullie niet gewoon zien en is het dan weer goed? Hier is dat 's nachts namelijk vaak zo. Dan slaap hij daarna zo weer verder
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Dec 2013 21:42

Re: 'S morgens wenend wakker worden

Misschien gedroomd? Goed of kwaad, zelfs ik word daar nog weleens confuus van wakker.
L2014 & H2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron