Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plannen voor vandaag?

<<

Anoniem173

Bericht 19 Dec 2013 17:28

Re: Plannen voor vandaag?

Ik ben vandaag naar school geweest! Nu zit ik in de bibliotheek aan een opdracht te werken die ik morgen moet inleveren. Dus even flink doortypen. Maar het is zo ontzettend saai! Ik hoop het snel af te hebben want dan kan ik vanavond lekker even chillen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 19 Dec 2013 17:36

Re: Plannen voor vandaag?

Lekker toch Kannibaal!?

Ik ben vandaag 'vrij', maar zo voelt t niet! Vanochtend fysio gehad, de rest van de ochtend aan m'n scriptie gezeten, vanmiddag vriendin geholpen met klussen in huis (schuren, texen, lakken) en zo naar andere fysio. En dan ben ik denk ik dood :laughcry:
<<

Kannibaal

Bericht 19 Dec 2013 23:20

Re: Plannen voor vandaag?

Ja mijn man zei al hetzelfde als jullie toen ik het eerlijk opbiechtte: 'heerlijk toch, daar heb je vrij voor genomen'.
Ik heb na mijn berichtje hem maar eens gebeld hoe laat hij daadwerkelijk thuis zou komen van zijn werk, was een half uur later dan ik dacht. Heb ik toch nog even gauw het bed verschoond en het toilet schoongemaakt :angel:
Het is ook wel lekker om een dagje te lummelen in je ochtendjas, maar ik voelde me niet bepaald productief, en eigenlijk dacht ik nog van jammer van mn vrije dag.
<<

Anoniem280

Bericht 20 Dec 2013 01:20

Re: Plannen voor vandaag?

Ik moet toch verder onderzocht worden, behandelend arts heeft verwijzing voor maag/darm lever arts gemaakt, komt daar ook niets uit en ben met halfjaar nog niet zwanger, wel actief, moet ik bij gynaecoloog terug komen, krijg dan kijkoperatie in mijn buik.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Dec 2013 09:15

Re: Plannen voor vandaag?

Mijn plannen voor vandaag zijn. Vroeg van bed op mijn vrije dag . Er kwam iemand om 8 uur mijn auto ophalen voor de sloop. Vind dat wel moeilijk was mijn allereerste eigen auto. En nu is die rijp voor de sloop

Voor de rest ga ik huis schoonmaken was doen. Vanmiddag met mijn moeder vlees halen voor kerst. Einde van de middag krijg ik een andere auto. Dat is weer leuk. En vanavond uit eten. En daarna kijken bij glazen huis hier in het dorp
Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 20 Dec 2013 09:17

Re: Plannen voor vandaag?

Ik ben aan het werk tot ongeveer half 5. Mijn vriend komt dan als het goed is naar mijn werk toe en dan rijden we samen even naar R.
Daarna gaan we nog even borrelen bij R.'s vriendin.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 20 Dec 2013 10:01

Re: Plannen voor vandaag?

Ik ga vanmiddag bij een vriend koffie drinken! Nu eerst nog douchen, aankleden, stofzuigen en een wasje ophangen.
<<

Anoniem321

Bericht 20 Dec 2013 10:05

Re: Plannen voor vandaag?

Nu eerst werken tot 4 uur, en dan ga ik met een aantal collega's nog even de stad in om iets te drinken en een hapje te eten. Maar heb er niet heel veel zin in, dus misschien besluit ik vanmiddag ook wel om niet mee te gaan en gewoon lekker naar huis te gaan.
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:39

Bericht 20 Dec 2013 10:12

Re: Plannen voor vandaag?

Ik ben nu nog aan het studeren, om half twee begint mijn tentamen. Om half vijf heb ik VAKANTIE!!!

Na mijn tentamen ga ik lekker mijn tas inpakken voor een weekendje weg en daarna ga ik heerlijk twee weken naar mijn vriend toe! (Dus tijdens het studeren ben ik een paklijstje aan het maken...)
<<

Anoniem 43

Bericht 20 Dec 2013 10:34

Re: Plannen voor vandaag?

Ik moet vandaag werken tot 16.00, daarna hebben we een kerstborrel met lopend buffet en krijgen we ons kerstpakket.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Dec 2013 10:39

Re: Plannen voor vandaag?

Straks even winkelen. Vanmiddag op mijn neefje passen en daar eten.
2014 2016
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:23

Bericht 20 Dec 2013 10:40

Re: Plannen voor vandaag?

Ik ga zo het geitenhok uitmesten en vanmiddag een nieuwe geit ophalen! Een van de geiten is vorige week overleden en de overgebleven geit blehrt de hele buurt bij elkaar. Tijd voor een nieuwe weigenoot.
<<

Anoniem 49

Bericht 20 Dec 2013 10:49

Re: Plannen voor vandaag?

Ik ga vanmiddag oppassen op een dochter van mijn klasgenoot. We gaan vanmiddag naar de 3d versie van Frozen. Daarna denk ik eten bij de McDonald's en ik hoop dat ze daarna nog mee wil naar de lichtjesparade.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Dec 2013 12:05

Re: Plannen voor vandaag?

Ik ben thuis een beetje aan het huishoud-rommelen en om 12.00 uur de kinderen uit school halen. Dan vertrek ik met een groepje ouders en kids naar ballorig. Daar lunchen met frietjes en die kinderen even laten uitrazen.
We hebben vanaf vandaag ook vakantie en de ervaring leert dat mijn zoons vanmiddag waarschijnlijk niet meer tot meer in staat zijn dan het wegwerken van een tosti als avondeten en lusteloos naar een disney film staren.

Wel zin in vandaag!
<<

Anoniem119

Bericht 20 Dec 2013 12:22

Re: Plannen voor vandaag?

Vanmorgen al op en neer naar de GGD geweest voor vaccinaties. Nu even thuis lunchen en verder werken van 14.30-23.00 en eenmaal thuis slapen :)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 20 Dec 2013 12:52

Re: Plannen voor vandaag?

mzcharlotte schreef:Ik wil eigenlijk even pap halen, daar heb ik trek in. Maar ik ben zo moe, dat ik zo zou kunnen slapen. Vanmiddag heb ik controle bij de verloskundige en wil daar mijn energie een beetje voor sparen.


Whoop whoop ik heb net pap gehaald en gegeten. Toch lekker als je er trek in hebt hahaha! Ik ben ook al naar de fysio geweest voor de laatste keer. Verder zit ik nu op selektvracht te wachten en dan ga ik weer even slapen.

Caramba, wat vervelend dat je een vervolgtraject in moet. Sterkte ermee.
L2014 & H2017
<<

Dina

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 19 Dec 2013 12:08

Bericht 20 Dec 2013 12:55

Re: Plannen voor vandaag?

Ik moet tot 4 uur werken, dan snel naar huis en omkleden en met m'n sportteam een avondje weg.
<<

widko

Noob

Berichten: 230

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:20

Bericht 20 Dec 2013 13:21

Re: Plannen voor vandaag?

Vanmorgen rijles gehad, Over een half uurtje richting de sportschool en daarna even naar de action en boodschappen doen. Een lekkere rustige vrijdag.
Onze stoere bink 20-08-2015
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 20 Dec 2013 13:41

Re: Plannen voor vandaag?

Uitbrakken, heb een fantastische stapavond gehad gisteren.
Afbeelding
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 20 Dec 2013 18:02

Re: Plannen voor vandaag?

Ik heb vandaag gewerkt, mocht halverwege de middag weg. Daarna ben ik naar mijn moeder gegaan, mijn schoonzusje was daar ook dus even gezellig samen thee gedronken. Verder doe ik vandaag lekker helemaal niks meer!
<<

Anoniem27

Bericht 20 Dec 2013 18:20

Re: Plannen voor vandaag?

Ik heb gewerkt en ga vanavond uiteten met vriendinnen en daarna stappen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers