Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aanraders

<<

Nyx

Bericht 19 Dec 2013 13:35

Re: Aanraders

Ik ben een stil type en maak echt nooit geluid. Tot een bewuste avond. Heb volgens mij alles bij elkaar geschreeuwd. Dat achtervolgt me nu nog steeds. Ik kan die knop maar niet vinden om mijn gedachten om te zetten. Inderdaad, we hebben ervan genoten (ik in ieder geval wel) en waarom zou een ander je dan niet mogen horen? Maar dat was wel heel erg hoor. :silent:
<<

Anoniem12

Bericht 19 Dec 2013 13:49

Re: Aanraders

Ik ben blij dat wij vrijstaand wonen, zeg maar..
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Dec 2013 14:07

Re: Aanraders

Hahaha Nyx!

Maak jij trouwens echt nooit geluid? Niet eens een kreuntje ofzo?
<<

Nyx

Bericht 19 Dec 2013 14:14

Re: Aanraders

Neuh, ik ben echt heel erg stil. Zo stil dat een ex in eerste instantie niet eens doorhad dat ik ondertussen Nova aan het kijken was. Goh, dat is lang geleden. Het hele programma bestaat niet eens meer. :thumbdown:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Dec 2013 14:18

Re: Aanraders

Ojeej Nyx, dat is wel heel erg!
<<

Dina

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 19 Dec 2013 12:08

Bericht 19 Dec 2013 14:20

Re: Aanraders

Hahaha Nyx!

Ik ben niet echt stil. Het enige nadeel is dat mijn vriend mij daar laten mee plaagt. En dat de hond terug begint te piepen werkt ook niet echt mee :laughcry:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Dec 2013 14:22

Re: Aanraders

Een piepende hond, whaha, enorm grappig!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 19 Dec 2013 15:26

Re: Aanraders

Seks in de natuur (lees bos), natuurlijk wel op en kleedje. Een aanrader op een mooie vrij warme dag. Natuurlijk moet je het bos wel goed kennen en weten waar mensen je niet kunnen zien vanaf de paden.
<<

Anoniem 43

Bericht 19 Dec 2013 17:56

Re: Aanraders

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 07 Jan 2014 11:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Artemis

Bericht 20 Dec 2013 05:47

Re: Aanraders

Tabbie schreef:Oja, die is fijn!


Ik zou ook weleens fatsoenlijke seks tegen de muur aan willen hebben haha

Volgens mij is het onmogelijk fatsoenlijke seks tegen een muur aan te hebben. Of ik zoek mannen uit die te lang zijn waardoor het niet werkt.

Seks buiten vind ik zo geen aanrader. Ik vind er niets aan. Niet relaxed, niet geil, niet spannend, gewoon echt van alles niet. Het is of koud, of warm, of je wordt bijna betrapt of dingen met zand en mieren en takjes en blaadjes, nee. dank u, voor mij graag gewoon een bank/bed/keukentafel in ieder geval iets met een dak boven mijn hoofd.

Seks tegen de muur/onder de douche/buiten, valt voor mij allemaal in dezelfde categorie: leuk op papier, niet in praktijk :laughcry:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Dec 2013 09:46

Re: Aanraders

Wat vind jij dan wel een aanrader, Artemis?
<<

Artemis

Bericht 20 Dec 2013 14:05

Re: Aanraders

Seks met 2+ mensen vind ik een enorme aanrader.

Seks met een vrouw ook.

Achterstevoren bovenop is ook wel ondergewaardeerd.


Maar dat is allemaal een kwestie van smaak.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Dec 2013 14:11

Re: Aanraders

Artemis schreef:Seks met 2+ mensen vind ik een enorme aanrader.

Seks met een vrouw ook.

Achterstevoren bovenop is ook wel ondergewaardeerd.


Maar dat is allemaal een kwestie van smaak.


Volgens mij heb ik dit wel eens gedaan maar dacht ik alleen maar.. nu ziet hij mijn dikke billen kletsen! Stom eigenlijk dat je daar dan over nadenkt terwijl die kerel waarschijnlijk alleen maar denkt (als ie al denkt): er zit een vrouw op me.
<<

Dina

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 19 Dec 2013 12:08

Bericht 20 Dec 2013 14:15

Re: Aanraders

Caro, dat heb ik dus ook! Hetzelfde als op zijn hondjes, dan voel ik me zo raar dat ik in eerste instantie m'n kont naar hem uit moet steken. Toch maar eens proberen, want bovenop vind ik sowieso veel fijner.
<<

Anoniem17

Bericht 20 Dec 2013 14:15

Re: Aanraders

Caro schreef:
Artemis schreef:Achterstevoren bovenop is ook wel ondergewaardeerd.




Volgens mij heb ik dit wel eens gedaan maar dacht ik alleen maar.. nu ziet hij mijn dikke billen kletsen! Stom eigenlijk dat je daar dan over nadenkt terwijl die kerel waarschijnlijk alleen maar denkt (als ie al denkt): er zit een vrouw op me.


Haha hier moest ik om lachen!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Dec 2013 14:17

Re: Aanraders

Dina_ schreef:Caro, dat heb ik dus ook! Hetzelfde als op zijn hondjes, dan voel ik me zo raar dat ik in eerste instantie m'n kont naar hem uit moet steken. Toch maar eens proberen, want bovenop vind ik sowieso veel fijner.


Oh.. ja daar heb ik dat dus weer niet bij!
<<

Artemis

Bericht 20 Dec 2013 14:19

Re: Aanraders

Caro schreef:
Artemis schreef:Seks met 2+ mensen vind ik een enorme aanrader.

Seks met een vrouw ook.

Achterstevoren bovenop is ook wel ondergewaardeerd.


Maar dat is allemaal een kwestie van smaak.


Volgens mij heb ik dit wel eens gedaan maar dacht ik alleen maar.. nu ziet hij mijn dikke billen kletsen! Stom eigenlijk dat je daar dan over nadenkt terwijl die kerel waarschijnlijk alleen maar denkt (als ie al denkt): er zit een vrouw op me.

Ja maar de meneren die ik ben tegengekomen vinden dat nou juist een leuk standje om exáct die reden. Daarbij is het gewoon lekker en ziet seks hebben er toch al gewoon niet uit, objectief bekeken.
<<

Anoniem 43

Bericht 20 Dec 2013 14:20

Re: Aanraders

Haha anders ga je achterstevoren bovenop en doe je het licht uit, dan ziet niemand dikke billen kletsen :P .
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Dec 2013 14:31

Re: Aanraders

Artemis schreef:
Caro schreef:
Artemis schreef:Seks met 2+ mensen vind ik een enorme aanrader.

Seks met een vrouw ook.

Achterstevoren bovenop is ook wel ondergewaardeerd.


Maar dat is allemaal een kwestie van smaak.


Volgens mij heb ik dit wel eens gedaan maar dacht ik alleen maar.. nu ziet hij mijn dikke billen kletsen! Stom eigenlijk dat je daar dan over nadenkt terwijl die kerel waarschijnlijk alleen maar denkt (als ie al denkt): er zit een vrouw op me.

Ja maar de meneren die ik ben tegengekomen vinden dat nou juist een leuk standje om exáct die reden. Daarbij is het gewoon lekker en ziet seks hebben er toch al gewoon niet uit, objectief bekeken.


Ik kan me wel nog herinneren dat ik het lekker vond ja. Maar toen was ik sowieso heel erg onzeker, nu nog steeds wel hoor, maar tijdens de sex interesseert het me niet zoveel. Ik bedoel.. diegene met wie ik in bed lig, wordt toch al opgewonden van me. Dan maakt me een vetje meer of minder ook niet uit.

Eigenlijk.. eigenlijk is sex maar een raar iets :P
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Dec 2013 14:31

Re: Aanraders

Believe schreef:Haha anders ga je achterstevoren bovenop en doe je het licht uit, dan ziet niemand dikke billen kletsen :P .


Nee, ik moet licht hebben hahaha! Wil graag zien waar ik mee bezig ben ;-)
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron