Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geef iemand een complimentje-topic!

<<

Anoniem57

Bericht 18 Dec 2013 23:23

Geef iemand een complimentje-topic!

Harrison ; ik vind jou altijd zó lief en spontaan reageren, naar iedereen. Ik kan geen slecht ding over je bedenken.

Taeda ; ondanks je grote wens voor een kindje die helaas nog niet is vervuld, blijf je positief en lief naar anderen. Had ik niet gekund, ik zou erin blijven hangen in m'n geklaag.

Marin ; ik ben gewoon heel erg blij voor je, je straalt op je foto's en ik kan oprecht vrolijk worden als ik zo'n vreselijk blije Facebook foto van je voorbij zie komen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 18 Dec 2013 23:35

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Ah, dank je wel Parel! Ik vind jou zo lief en meelevend, dat helpt me heel erg op dit forum (ook van anderen)!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Dec 2013 23:38

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Susan: Je reacties komen op mij altijd heel weloverwogen over. Ik lees je reacties graag!

Jans: Zo knap dat je ondanks je weinige slapen toch nog functioneert en alles maar volhoudt!

Bliss: Je gaat altijd erg leuk gekleed, heel spontaan.

Marin: Je moet een column schrijven over je leven. Ik vind je leuk.

Carrie: Jij bent zo knap

Applegreen: Je valt me positief op de laatste dagen, heel geïnteresseerd kom je over, leuk!

Rush: Zonder al jouw post zou de algemeen pijler allang worden opgeheven. Ik vind je gezellig!

D'n Ibbel: Knap dat je zoveel bent afgevallen.

Parel: Ik vind je een leuk kraaitje, als je niet zo ver weg had gewoond had ik je vandaag nog op de thee gevraagd.

Serendipity: Je post opeens veel leuker!

Chiq: Je laat op een leuk te lezen manier de zware kanten van een kind zien. Leuke afwisseling!

Printje: Waar ben je? Ik mis je! Ik kan zo hard om en met je lachen, mijn rivaal :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem124

Bericht 18 Dec 2013 23:48

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Ibbel: superknap hoe jij aan jezelf werkt!

Stuiterbal: ik vind het rot te lezen wat je allemaal overkomt de laatste tijd maar je gaat er sterk mee om en zet je kindje op de eerste plek.

Alle dames in het half-bloot topic: jullie zijn mooi!

Exogenesis: je schreef wel eens dat je je geen typische mama voelt maar je bent het nu net een dikke week en je praat al zó lief over haar alsof je nooit anders hebt gedaan. Zit helemaal goed dus!

Pompoen: het wordt langzaam afgezaagd maar daardoor niet minder waar: je bent zo goed bezig ondanks alles en mán wat schrijf jij puur en prachtig. Zit vaak mee te huilen met je column.

Lejow: je hebt het niet makkelijk. Maar je bent diep vanbinnen een grote optimist die voor haar problemen uitkomt om weer een nieuwe weg te vinden. Komt goed schatje!
<<

Anoniem27

Bericht 18 Dec 2013 23:48

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Thanks Carool, leuk om te horen!

Marin: ik vind je altijd erg spontaan en heel geïnteresseerd in anderen.

Pompoen: fijn om te lezen dat je zo geniet van je kindje, echt knap hoe je alles doet.

Bisq: heel veel respect voor jou en hoe je met alles omgaat.

Urban Naked en Bliss: ik hou!! Van jullie kledingstijl!
<<

Anoniem57

Bericht 18 Dec 2013 23:53

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Ik word nu al vrolijk van deze lieve berichtjes voor iedereen!

Ibbel ; ontzettend knap hoe je aan het werk bent met jezelf!
Chiq ; ik vind je leuk, maar dat heb ik je al gezegd. Je neemt geen blad voor de mond en dat vind ik heerlijk.
M-train ; ik vind het onwijs knap hoe je zo met jezelf aan de slag bent, ook al ben je er nog niet, ik vind het bewonderenswaardig dat je je problemen zo aanpakt. En dat je meer dan een goddelijk lijf hebt teruggekregen na je bevalling, chapeau!
Zilver ; m'n alles, m'n 3e liefde van mijn leven. Woorden kunnen niet zeggen hoe blij ik met jou en je begrip ben.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Dec 2013 23:56

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Degene die me nu als eerste te binnen schiet:

Weegschaal: Zo ontzettend meelevend terwijl ze zelf al jaren de ene tegenslag na de andere te verwerken krijgt. Desondanks blijft ze toch heel positief en leeft ze nog steeds met iedereen mee. Zij is voor mij echt het voorbeeld van optimisme en doorzettingsvermogen.
2012 & 2016
<<

Anoniem57

Bericht 19 Dec 2013 00:00

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Helemaal mee eens, Snoes!
Gaat het goed met je?
<<

Anoniem66

Bericht 19 Dec 2013 00:08

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Pling! Nu weet ik ineens wie Zilver is. Je beste vriendin toch, Parel?

Ik wil zeggen dat ik blij ben met mijn beste vriendinnen, Rejoy en Kwak. Vond het heel fijn dat ze bij de bevalling aanwezig waren en er altijd voor me zijn in tijden van moeilijkheden :)
<<

Anoniem57

Bericht 19 Dec 2013 00:16

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Ding-ding-ding, jackpot! You got it sister, je naamgenoot :yes:
<<

Anoniem 49

Bericht 19 Dec 2013 00:21

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Carool: Jij bent echt een lieve mama! Ik kan gewoon genieten van al jouw filmpjes en foto's op Facebook!

Exo: Nu al een echt moedertje! Topper!

Rush&Elliot: Ik vind jullie zo sterk!

Pepermunt: Ik vind het goed van je dat je voor jezelf hebt gekozen!

Koko: Jij hebt al hele bergen overwonnen! Ik ben trots op je!
<<

Anoniem187

Bericht 19 Dec 2013 01:16

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Dankje Exo, lief van je dat je aan mij denkt!

En hoe hard iedereen ook altijd noemt dat ze het niet erg vinden dat ze niet genoemd worden in lijstjes, want ze zijn niet aandachtsgeil of wat dan ook: ik vind het stiekem heel leuk dat ik weer eens bij iemand in een lijstje voorkom! :D
<<

Anoniem32

Bericht 19 Dec 2013 01:29

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Wat lief van je M-train dank je.

Ik wil Zelda een compliment geven omdat ik haar zo sterk vind ondanks weer een tegenslag.
Kop op meid ik ben trots op je!

M-train: ik wil jou ook een compliment geven omdat ik het knap van je vind hoe je je tweeling opvoed, terwijl ik weet hoe je je moet voelen momenteel. Ik hoop ook dat je snel de oude weer wordt en van elk moment echt kan genieten.

Serendipity (roza is makelijker hoor) ik vind jou ook erg lief en meegaand. Ik lees graag je reacties en je bent een leuke forummer!

Er zijn zoveel meiden die een compliment verdienen dus bij deze!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Dec 2013 06:50

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Wat lief van jullie! Ik had niet verwacht genoemd te worden eigenlijk.

M-Train > ten eerste wil ik jouw een compliment geven omdat ik al een tijd een veel fijner gevoel heb bij jou. Je komt voor mij zachter en fijner over. Eerder voelde ik een soort van hoe zeg ik dat, strijd of zo tussen ons, gevoel van o nee wat zal ze nu gezegd hebben tegen mij...maar dat is er totaal niet meer. Heel erg fijn! En je doet het hartstikke goed met die 2 pracht kinderen van jou.

Zelda> heel knap hoe jij niet opgeeft en door gaat ondanks alles!

Lejow> ook aan jouw een compliment hoe jij je staande houdt nu met je dochter en een zieke mama. Plus nog taarten maken en je werk. Lijkt mij toch heel zwaar allemaal zo samen. Dikke knuffel!

Oh ik wil er zoveel complimenteren...iedereen die mij adviezen heeft gegeven mbt kleding en ook de complimenten gaf. Dat doet een mens toch echt wel even goed.

Burgemeesters> Complimenten hoe jullie het forum opgepakt hebben en jullie eigen gemaakt hebben met de acties allemaal...echt super! En dat in jullie vrije tijd.

En ook de creatievelingen van het forum...wat maken jullie mooie dingen!

De sportievelingen> wat super hoe jullie het volhouden met sporten/hardlopen....ga zo door!

De meiden die aan het afvallen zijn en die al afgevallen zijn...super hoe jullie met jezelf bezig zijn ook. Vooral de decembermaand is een pittige maand. Ga zo door!


En verder aan iedereen van het forum dat het forum een gezellige leuke plek is zonder rellen en zo (of ik moet ze hebben gemist :P) Ga zo door allemaal!
<<

Anoniem17

Bericht 19 Dec 2013 09:35

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Wat een fijn topic!

Ik wil graag een compliment geven aan Rush, je slaat je moedig door een rotperiode heen en ik vind je ontzettend sterk!

Exo, omdat je een geweldig lieve moeder bent voor kleine N. en omdat ik je lief vind.

Joan, omdat je zo mooi en lief en spontaan bent en omdat je dit jaar twee ontzettend leuke meetings hebt georganiseerd.

Bazzie, omdat je altijd voor anderen klaarstaat.

M-train, ondanks de moeilijke dingen die jij meemaakt blijf je altijd even leuk en doordacht reageren. Ik vind het zo fijn dat jij echt no nonsense reageert, gewoon eerlijk en recht door zee.

Bisq en Pompoen, jullie hebben allebei een ontzettend zwaar jaar achter de rug maar blijven altijd even begripvol en lief naar anderen toe reageren. Jullie zijn ontzettend moedig!

De Burgemeesters, ik vind jullie de laatste tijd zo ontzettend leuk en lief reageren, en al die leuke acties en speciale rubrieken zijn ook echt heerlijk!

Happinaz, jij bent echt één van mijn favoriete forummers, je reageert zo leuk en grappig altijd.

Suus en BimBam, omdat ik jullie pas sinds kort 'ontdekt' heb als forummer en ik jullie leuk vind!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 19 Dec 2013 10:34

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Wat een heerlijk topic!

Ik ben de laatste tijd weer wat minder actief geweest, hoop in de kerstvakantie weer flink mee te schrijven en als goed voornemen te nemen dat ik meer ga posten :P

Marin, jouw posts zijn fijn! Je neemt de tijd om echt inhoudelijk te reageren en vooral in reis- en foografietopics heb je altijd veel goede tips en sta je klaar voor iedereen.

M-train, wat een topmama ben jij voor je twee schatten van kindjes. Je hebt het niet altijd makkelijk (gehad), maar slaat je er zo goed doorheen! Ook leuk om je voorbij te zien komen op 'onze' beroeps-FB-pagina :)

Alle hardloopmeiden, heerlijk om jullie allemaal zo goed bezig te zien! Ik haal vaak ook weer energie en zin om te lopen uit jullie posts. Respect voor iedereen, die een (voor haar) ultieme uitdaging zoekt! Maar stiekem extra respect voor de lange-afstandslopers (voor mij is dat langer dan 21 km ;)). Het is misschien ergens ook nog wel een droom van mij, maar voor nu houd ik het bij de kortere loopjes.

Alle bruidjes uit 2014, wat superleuk om samen met jullie te kunnen genieten van al onze voorbereidingen voor DE dag volgend jaar! Thuis kan ik het er niet altijd over hebben, bijv. over de jurk of schoenen, etc. Bij jullie wel, fijn!

Rush, omdat je het op je hebt genomen om alle lootjes-topics op je te nemen! Zonder jou geen cadeautje bij mij onder de :kboom: Nogmaals dank voor het initiatief en de energie die je erin hebt gestoken en nog steeds steekt!
<<

Anoniem23

Bericht 19 Dec 2013 11:06

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Wat lief van je Parel, dank je wel :).
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 19 Dec 2013 11:17

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Wat zijn jullie lief :heart:


Harrison, jij lijkt mij echt zo'n leuk en positief mens. Volgens mij voelen mensen zich meteen fijn bij jou. Een hele goede eigenschap, moet je koesteren!

Ik ben ook heel erg trots op Stuiterbal na al haar ellende. Ze probeert het toch het beste van te maken en ze is echt heel sterk. Powerwoman!
<<

Anoniem119

Bericht 19 Dec 2013 11:19

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Carool schreef:
Marin: Je moet een column schrijven over je leven. Ik vind je leuk.


Haha wat een leuk compliment :) Eigenlijk is het forum één grote column of niet? Ik maak niet genoeg dingen in het dagelijkse leven die bijzonder genoeg zijn om er over te schrijven hoor, al met al valt dat best mee. Maar ik ga zeker wel weer een reisverslag maken van Myanmar, dat vind ik altijd erg leuk om te doen. Ik neem dan een dagboekje mee, en schrijf het later hier uit en sla het ook op voor mezelf. Inclusief foto's natuurlijk.

Parel, ik weet welke foto je bedoelt, zo lief! Ik was ook echt zó aan het genieten op dat moment :)

Applegreen en Snirp ook bedankt voor de lieve complimentjes! Vind het echt fijn om te horen dat ik ondanks m'n drukke leven toch nog genoeg tijd vind om inhoudelijk hier te reageren. Ik vind dat echt de grootste meerwaarde van het forum, dat je elkaar echt kan helpen. Ik vind het zo leuk bijvoorbeeld dat ik in de Reis pijler nu bijvoorbeeld Sam kan helpen met haar Amerika reis, maar dat ik zelf ook echt tips nodig heb voor Azie, omdat ik daar weer niks vanaf weet. Zo help je elkaar. Direct complimentje aan TukTuk, die me altijd zo fijn helpt :)

Feline, complimentje aan jou dat ik het zo stoer vind dat je nu gewoon daar zit en gewoon 'los' laat. Je ziet wel wat er gebeurt. Wow. Dat zou ik nooit kunnen.

ChiQ, volgens mij zit je er af en toe goed doorheen met kleine J, maar ik zie hem opgroeien tot een heel lief aapie, en volgens mij heb jij echt engelengeduld met dat jochie. Ik las dat je een badje had gemaakt voor hem midden in de nacht, super lief en zorgzaam.

Carool (ja goed he met L), jij bent echt uitgegroeid tot een echte forummama! Toen je zwanger was en dat net aankondigde dacht ik huh Caroow (ja toen nog met W) zwanger? Die had ik nog niet zien aankomen, eigenlijk. Eigenlijk snap ik die naamsverandering nu wel als je 't zo bekijkt, je bent gewoon volwassen geworden en een super lieve mama voor R, en als ik de foto's van R en je vriend zie, dan smelt ik, wat een poppedoppies samen!

Pfff en nu moet ik weg.

Oh ja Bazinga, zo leuk dat je een vriend hebt!
<<

Anoniem124

Bericht 19 Dec 2013 14:31

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Oh snirp! Dat kan ook nog ja! Voel me ineens gevaarlijk on-anoniem! :redface:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 19 Dec 2013 14:41

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Aan Elliot: Ik vind jou zo leuk! Jij hebt echt heel nare meegemaakt de afgelopen tijd en gaat nog steeds door een zware periode maar ondanks dat blijf je positief en sterk, ik vind dat knap! En ik vind jou, hoe ik je hier op het forum ken dan, gewoon heel leuk positief en leuk veranderd. Ik vind dat grappig, volgens mij noemde wij elkaar een aantal maandengelden in lijstjes waarmee het minder zou klikken terwijl ik je nu één van de leukste forumsters vind.

Pompoen, ik heb zo veel respect voor jou. Wat jij mee maakt is voor iedereen een nachtmerrie maar je slaat je er zo goed doorheen. Jij bent echt mijn grote voorbeeld van positief, sterk en moedig en ook nog eens ontzettend leuk. Je blog is zo bijzonder en ontroerend.

En Feline (en vriendje) natuurlijk. Omdat ik jullie gewoon ontzettend tof en stoer vind en omdat je gewoon lief bent.

Caro! Omdat ik jou ook gewoon een schatje vind. Jij neemt altijd de tijd om uitgebreid te reageren en goed, eerlijk advies te geven.

Polly dot, de positivo van het date-topic! Ik word altijd blij van jouw reacties daar, je neemt de tijd om op iedereen te reageren en dat vind ik lief.

Intox, om je doorzettingsvermogen. Ik vind het zó leuk hoe jij je inzet voor de opleiding die je gaat volgen!

Enenen... Ik kan nog wel uren doorgaan :yes:
<<

Anoniem57

Bericht 19 Dec 2013 15:29

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Toet, jij bent altijd heel recht door zee maar toch sprankelend. Je wordt volwassener, vind ik, maar je houdt je sprankelende jeugdige zelf ook hoog. Waar je een paar maanden terug nog moe werd van jezelf, heb ik het idee dat je nu wat meer rust in je kont hebt.

Edit ;

Feline & vriend, inderdaad wow! Respect dat jullie zo je droom najagen!

Surya, jij hebt gewoon schijt aan de wereld, en blijft altijd jezelf. Dat vind ik tof.

Overigens kan ik bezig blijven, ik heb over iedereen wel wat te zeggen, zo leuk vind ik het hier.
Laatst gewijzigd door Anoniem57 op 19 Dec 2013 15:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem166

Bericht 19 Dec 2013 15:30

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Aan Jans, omdat ze zo ontzettend veel voor haar kinderen overheeft en ondanks de moeilijkheden steeds doorgaat. Ik vind dat echt knap!

Carrie, omdat ze steeds zo ontzettend positief is en blijft, ondanks dat het met haar kinderwens nog niet opschiet.

Maple, omdat je je kop niet laat hangen, maar gewoon doorgaat als het leven niet zo gaat als je had gehoopt.

Weegschaal, ik heb zelden iemand gezien die zo oprecht blij is voor anderen als hun kinderwens in vervulling gaat, terwijl jij op dat gebied zoveel narigheid krijgt te verwerken. Dat maakt je echt tot een bijzonder mens.
<<

Anoniem57

Bericht 19 Dec 2013 15:31

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Sanne, zoals je al beschreef in het funny memories topic, volgens mij ben je ook ontzettend lief, spontaan en positief. Heel kalm ook, zo kom je ook over.
<<

Anoniem59

Bericht 19 Dec 2013 15:35

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Baz, trots op je dat je je over je angsten en remmingen heen hebt gezet, dat je niet gevlucht bent!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]