Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geef iemand een complimentje-topic!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Dec 2013 09:12

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Lejow, omdat je het best moeilijk hebt mijn volgens mij toch altijd voor iedereen klaar staat.

M-train, omdat je het best pittig hebt met je tweeling maar volgens mij ben je een hele lieve moeder.

Pompoen, omdat je zo sterk overkomt op het forum.

Zonneschijn, omdat je het denk Ik best moeilijk hebt zonder werk en huis, maar je een lieve en leuke mama bent voor je zoontje.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem17

Bericht 20 Dec 2013 09:16

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Toet, wat een mooi compliment van jou! Echt heel lief, en heel leuk om te lezen! Dankjewel :)

Star en Serendipity, jullie ook bedankt. Het doet me echt goed, dit topic!
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Dec 2013 09:57

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Elliot, wat super leuk dat je mij noemt! En dank je wel voor het leuke compliment!
Ik ga weer wat actiever zijn en worden nu ik lekker vakantie heb!
Het was een beetje druk de afgelopen weken!

Ik zit nu in de wachtkamer bij de fysio met een bijna lege accu, ik zal later zelf ook nog even inhoudelijk hier reageren!

Wij zij met z'n allen bij elkaar wel echt een leuk en lief stel meiden zeg! :thumbup:
<<

Anoniem12

Bericht 20 Dec 2013 09:58

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Super lief topic dit!
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 20 Dec 2013 10:15

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Serendipity, héél erg lief, dankjewel :)

Rush, jou wil ik ook een compliment geven. Je bent een onwijs sterke vrouw, die weet waarvoor ze staat (ook al twijfel je soms). Wat je hebt meegemaakt met je vader is niet niets maar volgens mij ga je er heel goed mee om. Blijf vooral bij jezelf en je gevoel volgen, dat wil ik je nog even zeggen :) verder lijk je me echt een super lieve meid.
<<

Anoniem187

Bericht 20 Dec 2013 12:59

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Graag gedaan lieve Zelda!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Dec 2013 13:23

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Jezzie schreef:
Zonneschijn, omdat je het denk Ik best moeilijk hebt zonder werk en huis, maar je een lieve en leuke mama bent voor je zoontje.


Wat lief :hug:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem 43

Bericht 20 Dec 2013 13:27

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Ik wil Bisq een complimentje geven omdat ik haar zo'n krachtige, moedige vrouw vind.
<<

Dina

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 19 Dec 2013 12:08

Bericht 20 Dec 2013 13:40

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Ik geef een complimentje aan veel dames hier. Ik post nog maar net 1 dag op dit forum en voel me al echt welkom! Vaak zie je dat er op nieuwelingen niet echt gereageerd word, maar dat heb ik hier totaal niet :)
<<

Anoniem187

Bericht 20 Dec 2013 13:55

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Leuk om te horen Dina! Nieuwe forumsters geven geregeld aan 'dat ze er niet tussen komen' of dat ze het idee hebben dat andere niet op ze reageren. Fijn dat jij het anders ervaart :D
<<

Anoniem12

Bericht 20 Dec 2013 13:56

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Serendipity schreef:Leuk om te horen Dina! Nieuwe forumsters geven geregeld aan 'dat ze er niet tussen komen' of dat ze het idee hebben dat andere niet op ze reageren. Fijn dat jij het anders ervaart :D

Inderdaad. Leuk.

Maar Dina is ook direct 'lekker actief'. Als je eens in de twee weken 3 posts plaatst en dan na een tijdje het idee hebt dat je er niet tussen komt, snap ik ergens ook wel. Dina valt nu direct al op! :thumbup:
<<

Anoniem17

Bericht 20 Dec 2013 14:04

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Eens met Rush, je bent nu al een aanwinst voor het forum Dina! :)
<<

Anoniem 43

Bericht 20 Dec 2013 14:08

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Dat is ook wat ik zo leuk vind aan dit forum, je voelt je gelijk welkom, en het is hier gezellig!
<<

Dina

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 19 Dec 2013 12:08

Bericht 20 Dec 2013 14:13

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Wat lief van jullie! :)
<<

Anoniem12

Bericht 23 Dec 2013 11:02

Re: Geef iemand een complimentje-topic!

Zelda schreef:Serendipity, héél erg lief, dankjewel :)

Rush, jou wil ik ook een compliment geven. Je bent een onwijs sterke vrouw, die weet waarvoor ze staat (ook al twijfel je soms). Wat je hebt meegemaakt met je vader is niet niets maar volgens mij ga je er heel goed mee om. Blijf vooral bij jezelf en je gevoel volgen, dat wil ik je nog even zeggen :) verder lijk je me echt een super lieve meid.

Ik heb even gewacht met m`n reactie hier op, want toen ik het voor het eerst las moest ik wel even slikken. Super lief, dankjewel! :hug:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers