Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Komt jou partner voor je op?

<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 18 Dec 2013 18:53

Komt jou partner voor je op?

Heb jij een partner die snel voor je op komt tov je ouders, vrienden of wie dan ook?
En hoe laat hij dat dan zien of merken?

Ik zou willen dat mijn vriend meer voor mij gaat staan, voor me op komt. Ik mis dat heel erg, maar vraag me af wat nou eigenlijk normaal is, en wat ik mag verwachten.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem27

Bericht 18 Dec 2013 18:58

Re: Komt jou partner voor je op?

Uuuhh ligt eraan bij grapjes richting mij van anderen lachen we beide erg hard. Houden wel van plagerige humor. Dus dan lacht hij net zo goed mee. Het is bij ons nog nooit voorgekomen dat hij echt voor me op moest komen bij familie of vrienden. Wanneer we gaan stappen en iemand valt mij of een vriendin van me lastig, is hij de eerste die ons helpt. Als een familielid of vriend vervelend zou doen, denk ik wel dat hij voor me op komt door er iets van te zeggen.

Je stelt deze vraag niet voor niks lijkt me? In wat voor situaties komt je vriend niet voor je op dan?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 18 Dec 2013 18:59

Re: Komt jou partner voor je op?

Mijn man zal me nooit afvallen in gezelschap, ik hoor juist dat hij altijd positief over me is tegen anderen. Hij zal ook niet zo snel sarcastische grapjes maken tegen mij. Ik doe het veel minder, ik kan op dit gebied wel wat van hem leren :)
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lady1984

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:46

Bericht 18 Dec 2013 19:00

Re: Komt jou partner voor je op?

Ik herinner me geen situaties waarin ik van mijn vriend verwachtte dat hij voor me opkwam. Hij zal me in ieder geval niet afvallen in het bijzijn van iemand anders. In welke situaties mis jij dat je vriend voor je opkomt?
<<

No. 3

Bericht 18 Dec 2013 19:02

Re: Komt jou partner voor je op?

Ik doe dat zelf wel, tenzij het mij niet lukt. En dan springt hij wel bij.

Pure, ik weet niet zo goed wat normaal is op dit gebied. Maar als jij je soms in de steek gelaten voelt, kun je het er toch 'ns over hebben met je vriend?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 18 Dec 2013 19:11

Re: Komt jou partner voor je op?

Daar heb ik het ook zeker wel over met hem. En t is ook niet in de zin van dat hij me afvalt of met bijv grapjes.
Maar ik zou bijv. Graag zien dat hij als ik aangeef dat ik iets niet wil of kan, hij mensen die toch over mijn grenzen proberen te gaan zegt dat ze moeten stoppen of ophouden, dat ik duidelijk genoeg ben geweest.
Of bijv dat hij mij zelf eens zegt dat ik rustiger moet doen ipv dat hij in zijn eigen belang denkt en het wel handig vind als ik ook nog kook, boodschappen doe, het huishouden etc.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem119

Bericht 18 Dec 2013 20:12

Re: Komt jou partner voor je op?

In serieuze gevallen wanneer het nodig is, ja absoluut. Maar verder pest ie me meestal :razz:
<<

Anoniem30

Bericht 18 Dec 2013 20:17

Re: Komt jou partner voor je op?

Mijn vriend is gek op mij pesten of stomme opmerkingen maken, maar vorige week was er knallende ruzie met zijn moeder & zusje en die begonnen tegen mij - en toen heeft hij volledig voor mij opgenomen, en dat waardeerde ik enorm.

Zolang hij het maar doet wanneer het nodig is vind ik het goed :yes:
<<

Anoniem119

Bericht 18 Dec 2013 20:21

Re: Komt jou partner voor je op?

Oh bah wat naar van die ruzie Pippa. Lief dat ie t voor je opnam.
<<

Anoniem30

Bericht 18 Dec 2013 20:33

Re: Komt jou partner voor je op?

Ja, is hele heftige en moeilijke week geweest, was rondom het overlijden van zijn oma. Iedereen had ruzie met elkaar, heeft heel gemeen gedaan en mijn vriend stond op het punt om het contact te verbreken..... maar ik vond het wel bijzonder & fijn dat hij het zo volledig voor mij opnam.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Dec 2013 20:35

Re: Komt jou partner voor je op?

In principe ga je zelf over je eigen grenzen. Het zou goed kunnen dat hij dat helemaal niet doorheeft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 18 Dec 2013 20:44

Re: Komt jou partner voor je op?

Je hebt gelijk susan. Alleen doordat mijn vriend ook over mijn grenzen gaat (en in dat opzicht vaak vooral aan zichzelf denkt en dus niet voor mij op komt) en ik graag de 'perfecte' vriendin voor hem ben houden we dit zo samen in stand.
Begrijp je?

@pippa. Jeetje wat heftig zeg, en dat ook nog rondom een overlijden!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Dec 2013 20:59

Re: Komt jou partner voor je op?

Nee, niet vaak. In het bijzijn van vrienden/familie worden er door hem weleens opmerkingen gemaakt die hij dan grappig bedoelt maar bijna niemand vat ze op zo'n moment zo op. Omdat het vaak wat denigrerende opmerkingen zijn voel ik me dan genoodzaakt om er zelf wat van te zeggen en dat komt dan vaak weer heel lomp over.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 18 Dec 2013 21:29

Re: Komt jou partner voor je op?

Als het nodig is wel.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Dec 2013 21:36

Re: Komt jou partner voor je op?

Ja, hij komt zeker wel voor me op. Wij maken ook zeker wel eens plagerige opmerkingen naar en/of over elkaar, maar als het echt nodig is, komt hij zeer zeker voor mij op en dat waardeer ik enorm.
2012 & 2016
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 18 Dec 2013 21:38

Re: Komt jou partner voor je op?

Snoes schreef:Ja, hij komt zeker wel voor me op. Wij maken ook zeker wel eens plagerige opmerkingen naar en/of over elkaar, maar als het echt nodig is, komt hij zeer zeker voor mij op en dat waardeer ik enorm.


Hier hetzelfde. Wat dat betreft voel ik me 100% veilig bij mijn vriend.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem34

Bericht 18 Dec 2013 22:19

Re: Komt jou partner voor je op?

Ja, absoluut.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Dec 2013 23:06

Re: Komt jou partner voor je op?

Jep. Zijn zusje heeft mij wel eens "voorschut" gezet en toen is hij daar heel boos om geworden. Als ik iets zeg tegen de familie zal hij mij daarin nooit afvallen waar ze bij zijn. Als hij het er niet mee eens zou zijn, zou hij dit later tegen mij alleen zeggen.
<<

Anoniem280

Bericht 19 Dec 2013 15:16

Re: Komt jou partner voor je op?

Hij komt niet snel voor me op, omdat ik dat zelf wel doe.
Er is wel eens tegen hem gezegd, volgens mij heeft ze woorden met iemand, moet je haar niet helpen, mijn vriend zei, nee ze lost het zelf wel op. Was waar ook.
<<

Anoniem 43

Bericht 19 Dec 2013 19:20

Re: Komt jou partner voor je op?

Meestal doe ik dat zelf wel, maar hij is niet te beroerd om voor me op te komen als dat echt nodig is.
<<

Anoniem185

Bericht 19 Dec 2013 19:40

Re: Komt jou partner voor je op?

Als het nodig is zou mijn vriend zeker weten voor mij opkomen. Ik kan alleen zo gauw geen situatie bedenken.
<<

Anoniem273

Bericht 19 Dec 2013 19:59

Re: Komt jou partner voor je op?

Ik kan zelf vrij goed voor mezelf opkomen dus het is nog nooit voor gekomen eigenlijk. Gelukkig hoefde dit ook niet bij vrienden/familie.
Stel dat ik over m'n eigen grenzen heen ga, op m'n werk bijvoorbeeld, , dan kan ik daar bijv. wel goed met m'n man over praten en heeft hij vaak nuttig advies voor me hoe ik ervoor kan zorgen dat het stopt of hoe ik het een volgende keer kan voorkomen. Hij zal zeker niet over mijn grenzen heen gaan, als ik bijv. zoals vanavond heel beroerd ben en op bed lig dan peilt hij eerst even of ik straks kan koken (ik ben echt de kokkin hier haha) maar hij geeft direct aan dat hij zal koken en verzorgt me ook goed door kopjes thee te brengen etc. Sowieso is hij erg zorgzaam.

Pure, ik denk dat wanneer jij beter je grenzen aangeeft, jouw vriend (man?) je ook beter kan helpen hiermee. Je geeft hem dan misschien toch teveel ruimte en hij weet dan niet wat echt jouw grenzen zijn.
<<

Anoniem124

Bericht 19 Dec 2013 20:05

Re: Komt jou partner voor je op?

Ja,mals dat nodig is wel. Zo'n situatie als i love the 90s beschrijft zou voor mij echt not done zijn.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 19 Dec 2013 21:14

Re: Komt jou partner voor je op?

Als ik er niet bij ben kom hij vaak wel voor me op, dat was ik er nog even vergeten bij te vermelden :)
Die opmerkingen in gezelschap maakt hij vaak om te sarren en ik voel me snel geroepen om dan de boel meteen recht te trekken. Het zou misschien beter zijn om op die momenten mijn mond te houden maar dat lukt me op een of andere manier dan niet..
<<

Anoniem187

Bericht 19 Dec 2013 22:04

Re: Komt jou partner voor je op?

Geen idee, ik moet mijn partner eerst nog effe vinden.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron