Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Komt jou partner voor je op?

<<

Dina

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 19 Dec 2013 12:08

Bericht 20 Dec 2013 11:46

Re: Komt jou partner voor je op?

Tot nu toe is het nog maar weinig voor gekomen dat mijn partner voor mij op moest komen. Ten eerste omdat ik heel goed voor mezelf kan opkomen en ten tweede omdat die situatie zich nog niet vaak heeft voor gedaan, misschien 1 of 2 keer. Kan me van sowieso 1 keer herinneren en toen heeft hij het wel voor mij opgenomen.
<<

Anoniem14

Bericht 20 Dec 2013 14:51

Re: Komt jou partner voor je op?

Ilovethe90s schreef:Als ik er niet bij ben kom hij vaak wel voor me op, dat was ik er nog even vergeten bij te vermelden :)
Die opmerkingen in gezelschap maakt hij vaak om te sarren en ik voel me snel geroepen om dan de boel meteen recht te trekken. Het zou misschien beter zijn om op die momenten mijn mond te houden maar dat lukt me op een of andere manier dan niet..


Heb je er nooit iets van gezegd tegen hem? Mijn vriend deed dat in het begin ook, maar ik ben op een gegeven moment zo boos geworden (tot aan 'nog een keer zo'n stom grapje en het hoeft voor mij niet meer tussen ons' en dat meende ik ook echt) en sindsdien heeft hij het niet meer gedaan. Hij had toen helemaal niet door dat ik het niet leuk vond.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 20 Dec 2013 14:55

Re: Komt jou partner voor je op?

Mijn vriend komt zeker voor me op, mocht het nodig zijn. Natuurlijk regel ik het in eerste instantie zelf maar als bijvoorbeeld zijn moeder naar tegen me zou doen, zou hij aan mijn kant staan. Hij heeft wel een 'vriendinnen' van mij verteld dat ik erg teleurgesteld is ze was (had ik goede reden voor) in de hoop dat ze dan wél naar me toe zouden komen, maar ook daarna is er niks meer gebeurd. Dit hoorde ik overigens een jaar nadat de vriendschap echt over was en wist het ook niet. Kon het wel erg waarderen want hij heeft nog geprobeerd de vriendschap te redden. Ik zou het ook niet tof vinden als mijn vriend me zou afvallen in gezelschap door flauwe geintjes over me te maken. Een geintje is ok, maar op een afzeikerige manier? nee, dat pik ik echt niet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem131

Bericht 20 Dec 2013 16:13

Re: Komt jou partner voor je op?

Ik heb een ex die het nooit voor mij opnam tegen mijn ouders (zelfs hun kant koos) terwijl mij ouders hem niet mochten en hij ook niet dol was op hun. Dat is echt een dealbreaker geweest. Ik kan me nog gekwetst voelen als ik er aan denk.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 20 Dec 2013 18:28

Re: Komt jou partner voor je op?

Als het nodig is komt hij zeker wel voor mij op.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 20 Dec 2013 19:59

Re: Komt jou partner voor je op?

Het is nog niet zo vaak voorgekomen dat het nodig was, maar elke keer dat het nodig was deed hij het ook.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 20 Dec 2013 22:13

Re: Komt jou partner voor je op?

Pure* schreef:Je hebt gelijk susan. Alleen doordat mijn vriend ook over mijn grenzen gaat (en in dat opzicht vaak vooral aan zichzelf denkt en dus niet voor mij op komt) en ik graag de 'perfecte' vriendin voor hem ben houden we dit zo samen in stand.
Begrijp je?



Maar ik vind dit wel iets wat jij moet leren en aangeven. Jij laat je vriend over jouw grenzen heen gaan en het is aan jou om daarin voor jezelf op te (leren) komen.
En waarom moet je de 'perfecte' vriendin zijn? Niemand is perfect en hij is je vriend. Daar zou je juist helemaal jezelf moeten kunnen zijn inclusief je mindere kanten. Je kan je vriend ook gewoon vragen om te helpen met koken, huishouden etc.

En je wilt dat je vriend voor je opkomt als anderen doorgaan terwijl jij je grenzen hebt aangegeven. Maar ik vind dit ook een ontwikkelpunt bij jou. Waarom komt de boodschap van jou niet over op de anderen? Waarom heb je je vriend nodig om anderen duidelijk te maken dat ze over je grenzen heen gaan of dat ze moeten stoppen?

Jij moet voor jezelf leren opkomen en die verantwoordelijkheid niet neerleggen bij je vriend.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 21 Dec 2013 02:50

Re: Komt jou partner voor je op?

Het is weinig tot niet voorgekomen. Over het algemeen kan ik prima voor mijzelf opkomen maar als het echt nodig zou zijn dan weet ik zeker dat hij voor mij op komt. Het is trouwens weleens voorgekomen dat hij (en de rest van de vriendengroep) voor mij op kwam, terwijl ik daar niet om gevraagd had. Daaruit kan ik dus concluderen dat hij dat wel zou doen.
Afbeelding
<<

Anoniem78

Bericht 24 Dec 2013 11:51

Re: Komt jou partner voor je op?

Ik ben zelf nogal goed gebekt dus ik kom vaak voor mezelf op als dat nodig is, maar als ik er niet bij ben, komt mijn vriend zeker voor me op. Wb afzeiken in het openbaar, dat vind ik echt not done, een blik is ook voldoende om elkaar te laten weten dat de ander te ver gaat.
Ik heb een vriendin en zij en haar vriend zeiken elkaar enorm af in het openbaar, ook op verjaardagen etc. dat vind ik vrij gênant hoor, ik zeg daar wel eens wat van, dat waarderen zij dan weer niet zo, haha!
<<

Anoniem 63

Bericht 27 Dec 2013 12:43

Re: Komt jou partner voor je op?

Bij ons ben ik eerder degene die wel eens vaker voor hem op mag komen denk ik :redface: Ik kom uit een nogal plagerige familie. En iedereen komt wel aan de beurt, maar mijn man is wel een tijdje makkelijk 'slachtoffer' geweest. En eerlijk gezegd deed ik net zo hard mee. Nu doe ik dat niet meer omdat ik op een gegeven moment merkte dat hij het toch niet zo leuk vond altijd. Maar voor hem opkomen doe ik ook (nog) niet echt.

Andersom kan ik me niet zo 1, 2, 3 herinneren dat ik het nodig vond dat hij voor me opkwam.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 27 Dec 2013 21:56

Re: Komt jou partner voor je op?

Ja hij neemt het heel erg voor me op
Zowel tegen zijn familie als mijne of vrienden
Maar kan het ook wel zelf alleen wel fijn dat ie zo voor me door het vuur gaat
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 27 Dec 2013 22:19

Re: Komt jou partner voor je op?

We zijn allebei wel wat plagerig ingesteld, ook bij vrienden en familie, maar dan wel op een manier die we beide prima kunnen hebben.
Volgens mij hebben we allebei niet echt momenten gehad dat het nodig was dat de ander voor hem/haar opkwam. Dat kunnen we prima zelf denk ik, haha. Of we kennen gewoon alleen mensen die ervoor zorgen dat het niet nodig is om voor de ander op te komen.

Als er zich wel zo'n situatie voordoet, ben ik er toch wel vrij zeker van dat we het voor elkaar opnemen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 28 Dec 2013 00:29

Re: Komt jou partner voor je op?

Ik heb er inmiddels met mijn partner heel goed over gesproken en hij heeft inmiddels als al verbetering laten zien, erg fijn.
Overigens hadden de meiden die zeiden dat het ook vooral aan mijzelf lag, qua grenzen aangeven, helemaal gelijk hoor. Dus daar ga ik zeker ook iets aan doen!
Bedankt iig!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem273

Bericht 28 Dec 2013 00:37

Re: Komt jou partner voor je op?

Pure* schreef:Ik heb er inmiddels met mijn partner heel goed over gesproken en hij heeft inmiddels als al verbetering laten zien, erg fijn.
Overigens hadden de meiden die zeiden dat het ook vooral aan mijzelf lag, qua grenzen aangeven, helemaal gelijk hoor. Dus daar ga ik zeker ook iets aan doen!
Bedankt iig!


Wat goed om te lezen!!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira