Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ja, ik wil een kindje!

<<

Anoniem321

Bericht 18 Dec 2013 15:40

Ja, ik wil een kindje!

Ik heb zelf altijd gezegd dat ik geen moeder hoef te worden, maar ik merk aan mezelf dat dit begint te veranderen. Ook mijn vriend heeft laatst laten vallen dat hij er niet afwijzend tegenover staat, terwijl het van hem voorheen ook nooit hoefde.

Mijn vriend en ik zijn beide al halverwege de 30, misschien dat er dan bewust of onbewust toch een klokje begint te tikken..

Ik merk dat ik vaak droom over baby's, ik zoek veel dingen op internet en mijn vriend en ik hebben steeds meer van die gesprekken waarin we bespreken hoe we het zouden gaan doen met opvang, werk etc. als er een baby zou zijn.

Hoe zit dat bij de moeders op dit forum. Had jij altijd al een duidelijke kinderwens, of is dat bij jou ook gegroeid. Wilde je misschien eerst nooit kinderen, maar is dit veranderd? Ik ben benieuwd!
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 18 Dec 2013 15:45

Re: Ja, ik wil een kindje!

Ik had nooit een kinderwens. Vond kinderen maar niks en riep dan ook altijd heel stoer ik wil later nooit geen kinderen.

Totdat ik mijn man tegenkwam! na 3,5 jaar samen zijn we er voor gegaan. Het leek me zo mooi, dat uit onze liefde we een kindje kunnen krijgen. Een mix van hem en mij wow zo mooi! En nu ben ik zielsgelukkig met onze dochter! Heerlijk een dag naar de kinderboerderij/ballorig/dansen en zingen op muziek/ achter elkaar aan kruipen/ lunchen/tekenen (poging tot althans :yes: ) en samen spelen of naar de vogels en eendjes uit het raam kijken.
i love it!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem321

Bericht 18 Dec 2013 15:51

Re: Ja, ik wil een kindje!

Wat omschrijf je dat mooi, Travel!
Het lijkt mij ook heel bijzonder om samen met mijn vriend een kind te mogen krijgen.
Fijn dat het jullie gegund was en dat je nu zo gelukkig bent met je dochter.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 18 Dec 2013 16:10

Re: Ja, ik wil een kindje!

ik heb altijd al een kinderwens gehad. Het was dus voor niemand een verrassing dat ik zwanger ben hahaha. In mijn omgeving heb ik wel 2 meiden die nooit een kinderwens hadden en er later toch voor gingen. 1 daarvan was toen 35/36 jaar dus ik vind het niet heel raar dat je nu wel een kinderwens hebt

EDIT: iedereen is er klaar voor wanneer hij/zij er klaar voor is...en bij sommigen is dit nooit
Afbeelding
<<

Anoniem27

Bericht 18 Dec 2013 16:12

Re: Ja, ik wil een kindje!

Zie ook mijn topic voor meer reacties hierover. Vond het fijn om andermans ervaringen te lezen. Wat houdt jullie nu tegen TO?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 18 Dec 2013 17:19

Re: Ja, ik wil een kindje!

Ik had nooit echt een duidelijke kinderwens in vorige relaties, pas toen ik met mijn man samen was. Toen al wel vrij snel, geloof dat we ongeveer anderhalf jaar samen waren toen het besef er bij mij kwam en ik het ook heb uitgesproken naar hem toe. Uiteindelijk zijn we er zo'n twee jaar later voor gegaan, toen waren we getrouwd en voelde hij zich er ook klaar voor.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Dec 2013 20:34

Re: Ja, ik wil een kindje!

Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat het een beetje begon te kriebelen en toen we er echt voor gingen wist ik het eigenlijk nog niet zeker. Ik vond de vrijheid die we hadden zo lekker en was bang voor het onbekende.

En toen we er dus eenmaal voor gingen en je maandelijks ongesteld wordt i.p.v. een positieve test in je handen te hebben, toen gebeurde er ineens iets met me. Kon soms helemaal over mijn toeren zijn als ik weer ongesteld was geworden en kende mezelf zo helemaal niet. Wie had gedacht dat ik het zo verschrikkelijk zou vinden om iedere maand ongesteld te worden? Toen was wel duidelijk dat ik er toch wel heel erg klaar voor was :)
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 18 Dec 2013 20:45

Re: Ja, ik wil een kindje!

Vanaf een jaar of 18 kwam het besef dat ik graag kinderen wou. En het liefst 2 kinderen.
Mijn vriend moest wel wennen aan het idee. Het ging voor hem nogal snel. Maar uiteindelijk was hij er gelukkig ook klaar voor.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 18 Dec 2013 22:05

Re: Ja, ik wil een kindje!

Ik had ook niet echt een duidelijke kinderwens. ik vond al die vrouwen met kinderen ook maar gezeik en gezeur. Maar dat kwam omdat ik er zelf nog echt geen kinderwens had. Die gedachte had ik dus 5 jaar geleden nog. Tot ik ineens dacht ik wil ook zo graag een kind van mijzelf. Mijn zus raakte zwanger en toen wist ik het zeker. Het lijkt me prachtig om een kind te hebben. Het zal vast ook wel eens kommer en kwel zijn niet dat ik het romantisch maak. Wat IL90s omschrijft dat je ervan baalt iedere maand ongesteld te zijn herken ik nu. Ik hoop echt dat het snel lukt.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem321

Bericht 19 Dec 2013 11:40

Re: Ja, ik wil een kindje!

Applegreen schreef:Zie ook mijn topic voor meer reacties hierover. Vond het fijn om andermans ervaringen te lezen. Wat houdt jullie nu tegen TO?


Ik denk dat mijn vriend en ik beide nog aan het idee moeten wennen, het officiële ' startschot' heeft ook nog niet geklonken, om het zo maar eens te zeggen. Ik ben nu nog aan de pil.

90's, wat jij zegt: de angst voor het onbekende speelt ook mee. Maar speelt dat niet bij iedere vrouw die voor het eerst zwanger probeert te worden. Al lees je je suf en vraag je je vriendinnen die al moeder zijn de oren van het hoofd, toch denk ik niet dat je kunt weten hoe het is, voordat je zelf moeder bent..

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo