Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vecht je, vlucht je, of iets anders?

<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 20 Dec 2013 18:26

Re: Vecht je, vlucht je, of iets anders?

Ik was en ben van naturen een vluchter. Gelukkig leer ik steeds meer te vechten.
<<

Nyx

Bericht 20 Dec 2013 19:11

Re: Vecht je, vlucht je, of iets anders?

Dat ligt echt aan de situatie en mijn gevoel erover. Als ik met vechten niets meer bereik, dan zet ik een stap opzij en kijk van een afstand toe hoe het verder gaat. Laat het als het ware over me heenkomen of dit nu een negatieve of juist positieve uitwerking heeft.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 21 Dec 2013 02:43

Re: Vecht je, vlucht je, of iets anders?

Over het algemeen ben en blijf ik een vechter. Ik heb nog geen situatie meegemaakt waarin ik vlucht of ander gedrag vertoon dan vechten.
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Dec 2013 23:33

Re: Vecht je, vlucht je, of iets anders?

Over het algemeen ben ik een 'vluchter' of inderdaad stil blijven zitten en hopen dat het overwaait. In mijn relatie ben ik wel absoluut een vechter.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Dec 2013 21:38

Re: Vecht je, vlucht je, of iets anders?

Ik ben van nature een vluchter.
<<

Anoniem59

Bericht 28 Dec 2013 23:50

Re: Vecht je, vlucht je, of iets anders?

Dat verschilt. Meestal ben ik een vechter, qua werk, gezin en relaties. Soms, als ik te moe ben om te vechten, na al die jaren, dan vlucht ik.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2013 09:10

Re: Vecht je, vlucht je, of iets anders?

Lig aan de context en de relatie met de persoon waarmee ik een conflict heb.
Met een partner zou ik vechten. Zeker als het zinvol is. Met mijn ex had het op een gegeven moment geen zin meer en dan houd het op. Met mijn familie zou ik ook vechten, maar wel met de mogelijkheid om er eerst vanaf te stappen om te te laten bezinken.
Met werk heb ik geleerd dat vechten niet altijd zinvol is. Soms is het beter je er bij neer te leggen en dan maar te bedenken welke kern van waarheid ik mij in kan vinden en wat gewoon komt door de kleine zielige pik van de bazen ( vaak mannen die het deden).
In vriendschappen wil ik ook graag vechten, mits dit ook een ongelijke strijd is.

Eigenlijk ben ik voornamelijk wel een vechter als ik het zo opnoem. Ik had verwacht soms meer te vluchten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers