Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telefoon, Facebook en mail partner.

<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 17 Dec 2013 22:16

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Wij kijken wel eens met elkaar mee op facebook. Vinden we allebei wel leuk en daarop hebben we ook geen geheimen voor elkaar. We hebben elkaars wachtwoord niet, daar heb ik ook geen behoefte aan. Elkaars mail of telefoon bekijken we eigenlijk nooit.. alleen als ik aan het rijden bent antwoord mij vriend weleens op whatsapp.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem27

Bericht 17 Dec 2013 23:04

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

En idd ik lees zijn groepsappjes omdat die vaak echt hilarisch zijn haha.
<<

Anoniem170

Bericht 17 Dec 2013 23:16

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Nee, dat doen we niet bij elkaar.
Is privé vind ik, en als ik erachter zou komen dat hij dat wel zou doen zou ik ook echt heel boos worden. Niet omdat ik ets te verbergen heb maar hecht veel waarde aan privacy.
<<

Anoniem27

Bericht 17 Dec 2013 23:20

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Mij maakt het echt niks uit als hij mijn mail, app of fb zou lezen. Ben niet zo gehecht aan mijn privacy, pies ook met de deur open ;)..
<<

Anoniem40

Bericht 18 Dec 2013 00:05

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Ik neem gerust zijn telefoon op of lees een berichtje als dat binnen komt. Dat vind mijn vriend niet erg en hij mag dat ook bij mij doen. Ik kijk nooit in zijn facebook of email, ik heb zijn wachtwoorden ook niet.
<<

Anoniem17

Bericht 18 Dec 2013 11:12

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Volgens mij weten we wel elkaars wachtwoorden, maar ik zit eigenlijk nooit aan zijn telefoon en hij ook niet aan die van mij. Zelfde geldt voor mail en FB. Ik heb er geen behoefte aan om in zijn mail/telefoon/fb te kijken.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 18 Dec 2013 11:22

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Nee, ik kijk daar niet in. Er gebeuren geen spannende dingen, bij beiden niet en we houden elkaar zo wel op de hoogte van wat er gedurende de dag gebeurt, dus ook als hij berichtjes o.i.d. zou krijgen.
We weten elkaars wachtwoorden en zijn mail-account is gekoppeld aan mijn hotmail (Windows 8), maar er is niks spannends aan :P
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Dec 2013 11:46

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Ik weet de code van zijn telefoon wel maar ik kijk er nooit op. Wachtwoorden van facebook en mail weten we niet van elkaar. Ik vind dat ook niet nodig.

Mijn man weet de code van mijn telefoon ook en kijkt wel eens op mijn telefoon. Niet speciaal om berichtjes te lezen maar omdat bepaalde apps op zijn telefoon het niet doen en bij mij wel. Hij zou dan ook berichtjes en zo kunnen lezen maar volgens mij doet hij dat niet. Hij zegt het altijd als er dan een berichtje binnenkomt haha.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Dec 2013 11:55

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Nee ik vind dat allemaal privé en van hem. We zijn daarin nog steeds een individu, als zijn vrienden een apje naar hem sturen is dat voor hem bedoeld, niet voor mij. Andersom geldt hetzelfde. We zijn er niet heel geheimzinnig over, we weten elkaars wachtwoord van de iPhone maar we kijken niet in elkaars telefoon/e-mail/Facebook/whatsapp. Zou ik andersom ook niet leuk vinden, ik stuur een berichtje naar mijn vriendin bedoeld voor haar, niet voor haar vriend.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Dec 2013 11:59

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Ja we weten ook elkaars wachtwoorden.

Zijn facebook "beheer" ik hihi. Hij heeft het ooit aangemaakt maar doet er niets mee.
1 keer in de zoveel tijd kijk ik er eens op en soms plaatst ik berichtje onder zijn naam (zoals gefeliciteerd).
2014 2016
<<

Anoniem301

Bericht 18 Dec 2013 11:59

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Applegreen schreef:Mij maakt het echt niks uit als hij mijn mail, app of fb zou lezen. Ben niet zo gehecht aan mijn privacy, pies ook met de deur open ;)..


Maar misschien zijn je vriendinnen die jou appen/mailen wel gehecht aan hun privacy?
<<

Anoniem301

Bericht 18 Dec 2013 12:00

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

bosjesvrouw schreef:Ja we weten ook elkaars wachtwoorden.

Zijn facebook "beheer" ik hihi. Hij heeft het ooit aangemaakt maar doet er niets mee.
1 keer in de zoveel tijd kijk ik er eens op en soms plaatst ik berichtje onder zijn naam (zoals gefeliciteerd).

He wat bijzonder, kan hij dat zelf niet dan, iemand feliciteren met een verjaardag? (bedoel je dat) Best apart als ik hem bijvoorbeeld als FB vriend heb, en dat jij het eigenlijk blijkt te zijn omdat hij er nooit achter zit.
<<

Anoniem14

Bericht 18 Dec 2013 12:06

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Applegreen schreef: Zijn Facebook bekijken we soms samen of die van mij. We zijn hierin beide heel open naar elkaar.


Ik zie nu echt voor me dat jullie eens in de zoveel tijd samen achter de laptop gaan zitten om Facebook door te nemen, haha! 'Welke berichten heb jij ontvangen?' Maar zo bedoel je het denk ik niet?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 18 Dec 2013 12:17

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Ja ik kijk er wel eens op. Maar dat is meer omdat zijn facebook nog openstaat bijv. Mail niet, maar als zijn telefoon gaat neem ik die wel op als hij boven is, of als er een smsje binnenkomt. Maar ik zou niet zomaar zijn hele telefoon gaan doorpluizen. We hebben daar beide geen problemen mee.
2016
<<

Anoniem124

Bericht 18 Dec 2013 12:45

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Nee doen we niet. Voornamelijk omdat i het naar anderen toe niet netjes vind. Als iemand mij contacteert mag hij/zij ervan uitgaan dat ie dan ook alleen met mij te maken krijgt. We hebben iPhones en ipads dus we kunnen wel gewoon in elkaars telefoon als dat zou moeten.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 18 Dec 2013 12:52

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Elliot schreef:Volgens mij weten we wel elkaars wachtwoorden, maar ik zit eigenlijk nooit aan zijn telefoon en hij ook niet aan die van mij. Zelfde geldt voor mail en FB. Ik heb er geen behoefte aan om in zijn mail/telefoon/fb te kijken.


Precies dit!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem117

Bericht 18 Dec 2013 12:53

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Ik weet alle wachtwoorden van mijn man, omdat hij vaak geen zin heeft om zelf zijn telefoon op te nemen of een bericht te sturen. Zo ook facebook en mail. De telefoon van de zaak staat vaak doorgeschakeld naar zijn mobiele telefoon en hij laat die telefoon overal slingeren. Hij vindt het fijn als ik opneem en boodschappen aan neem. Hierdoor zie ik dus ook als er berichten binnenkomen. Hij vraagt mij zelfs om berichten naar vrienden te typen, omdat het hem veel moeite kost. Hij is dyslectisch. Daarom beheer ik eigenlijk ook zijn mail, waarop 90% zakelijke mails binnenkomen. Hij neemt mijn telefoon trouwens ook op als ik hem ergens heb laten slingeren. Het voelt niet als inbreuk op privacy eigenlijk. Ik open ook alle post die binnenkomt. Het is eigenlijk vanzelf zo gegroeid en we vinden het beiden prima. Bij mijn ex was het kennen van elkaars wachtwoorden etc. een absolute no go en dat vond ik toen ook prima. Daar zit ook wel wat in.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Dec 2013 13:22

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Ik lees niet stiekem in zijn mail of iets, maar ik weet wel zijn wachtwoorden om iets op te zoeken ofzo. Ik mag ook best in zijn telefoon kijken, alleen 1 appgroep van het werk mag ik niet in lezen.

Hij mag van mij alles ook lezen, ik log ook nooit uit op de tablet dus hij kan er vaak ook zo bij.
R. 2013
D. 2016
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 18 Dec 2013 14:11

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Wij kijken niet in elkaars telefoons, mails of facebook. Wij hechten wel aan onze privacy. En ik vind het ook een goed argument inderdaad dat de privacy van een ander gewaarborgd is.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Dec 2013 14:42

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Carrie schreef:
bosjesvrouw schreef:Ja we weten ook elkaars wachtwoorden.

Zijn facebook "beheer" ik hihi. Hij heeft het ooit aangemaakt maar doet er niets mee.
1 keer in de zoveel tijd kijk ik er eens op en soms plaatst ik berichtje onder zijn naam (zoals gefeliciteerd).

He wat bijzonder, kan hij dat zelf niet dan, iemand feliciteren met een verjaardag? (bedoel je dat) Best apart als ik hem bijvoorbeeld als FB vriend heb, en dat jij het eigenlijk blijkt te zijn omdat hij er nooit achter zit.


Hij heeft er geen zin in. Gebeurd niet zo vaak hoor.
2014 2016
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 18 Dec 2013 15:02

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Wij lezen elkaars berichten niet. Dat heeft hij wel eens gedaan omdat ik destijds veel met een man optrok terwijl er verder niks aan de hand was. Hij controleerde me toen. Nu doet hij dat niet meer. Ik vind het eerlijk gezegd ook privé wat er besproken wordt, vooral via Whatsapp. Ik heb met 2 vrienden via app best vertrouwelijke gesprekken die niemand iets aan gaan.
<<

Anoniem27

Bericht 18 Dec 2013 15:51

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Carrie schreef:
Applegreen schreef:Mij maakt het echt niks uit als hij mijn mail, app of fb zou lezen. Ben niet zo gehecht aan mijn privacy, pies ook met de deur open ;)..


Maar misschien zijn je vriendinnen die jou appen/mailen wel gehecht aan hun privacy?


Zoveel spectaculairs appen we niet. En alsof ik nooit in persoon dingen aan mijn vriend vertel dat is voor mij hetzelfde. Zoals ik ook wel weet dat mijn vriendinnen vast ook dingen over mij aan hun vriend vertellen. Is volgens mij heel mens eigen.
<<

Anoniem27

Bericht 18 Dec 2013 15:53

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Gympie schreef:
Applegreen schreef: Zijn Facebook bekijken we soms samen of die van mij. We zijn hierin beide heel open naar elkaar.


Ik zie nu echt voor me dat jullie eens in de zoveel tijd samen achter de laptop gaan zitten om Facebook door te nemen, haha! 'Welke berichten heb jij ontvangen?' Maar zo bedoel je het denk ik niet?


Jawel hoor beide onze lelijke kersttrui aan en dan gaan we er ff lekker voor zitten. Haha nee grapje. Meer dat als hij op fb zit en ik zit toevallig naast hem, kijk ik ff mee of andersom. Of als iemand iets leuks plaats kijken we f samen. Maar nee we hebben geen vaste fb momenten op onze weekplanning ;). Btw ook de weekplanning hebben we niet haha.
<<

Anoniem321

Bericht 18 Dec 2013 15:55

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Ik hou dat ook niet zo gescheiden, hoor Applegreen. Tenzij uiteraard een vriendin daar nadrukkelijk om zou vragen. Dan respecteer ik dat natuurlijk.
Het heeft er misschien ook wel mee te maken dat ik ook heel goed bevriend ben met de partners van mijn vriendinnen. Laatst bijvoorbeeld zat ik ergens mee, dan bespreek ik dat met mijn vriendin waar haar man bij is. Ik vind het fijn als we er dan met z'n allen over kunnen praten.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Dec 2013 15:57

Re: Telefoon, Facebook en mail partner.

Applegreen schreef:
Carrie schreef:
Applegreen schreef:Mij maakt het echt niks uit als hij mijn mail, app of fb zou lezen. Ben niet zo gehecht aan mijn privacy, pies ook met de deur open ;)..


Maar misschien zijn je vriendinnen die jou appen/mailen wel gehecht aan hun privacy?


Zoveel spectaculairs appen we niet. En alsof ik nooit in persoon dingen aan mijn vriend vertel dat is voor mij hetzelfde. Zoals ik ook wel weet dat mijn vriendinnen vast ook dingen over mij aan hun vriend vertellen. Is volgens mij heel mens eigen.


Ik probeer daar altijd wel op te letten, niet 'alles' wat mijn vriendinnen mij vertellen aan mijn vriend te vertellen. Tuurlijk vertel ik wel eens wat, met hun toestemming, maar anders niet. Het is ook anders als je een heel gesprek leest. Mijn vriendinnen en ik praten ook wel eens over seks, of iemand die niet lekker in zijn fel zit, de zin van het leven, whatever. Hoeft hij echt niet te lezen, zeker niet over mijn vriendinnen. Gaat hem niks aan. Ik zou het andersom ook echt jammer vinden, nogmaals, ik ben bevriend met jou, niet met je vriend. Als ik wil dat jouw vriend het weet, zou ik hem opbellen/berichtje sturen/whatever.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers