Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar woon je?

<<

Anoniem27

Bericht 17 Dec 2013 13:00

Waar woon je?

Waar woon jij? Plaatsnaam mag maar liever iets anoniemer de provincie. En heb je hier altijd gewoond? Ik woon in het hoge noorden. G.roningen. Bevalt me erg goed hier, leuke stad, gezellige mensen en mijn werk in de buurt. Kom oorspronkelijk uit Noord Brabant maar zou niet meer terug willen.
<<

Anoniem12

Bericht 17 Dec 2013 13:00

Re: Waar woon je?

Ik woon in Friesland, altijd gewoond en ik ga er nooooooooooit meer weg.
<<

Anoniem124

Bericht 17 Dec 2013 13:02

Re: Waar woon je?

Ik ben een Limburger in hart, nieren en accent.
<<

Anoniem27

Bericht 17 Dec 2013 13:04

Re: Waar woon je?

Ik heb geen accent, te vaak verhuisd denk ik haha. Heb in Brabant, Duitsland, Overijssel en Groningen gewoond.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Dec 2013 13:05

Re: Waar woon je?

Ik kom oorspronkelijk uit Groningen en woon nu in Amstelveen, maar heb op veel plekken gewoond, zowel binnen Nederland als het buitenland. Ik ben zo'n 36 keer verhuisd, ik ben de tel kwijt! ;) Binnenkort willen we naar Haarlem omgeving verhuizen, maar we hebben nog geen geschikt huis gevonden daar in die buurt, maar het is wel zo mooi daar met al het bos en strand en Haarlem dichtbij! Amstelveen heb ik eigenlijk weinig mee, behalve dat het winkelcentrum wel heel mooi is.

Edit: Ik wil in elk geval ook nooit meer weg uit de Randstad!
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 18 Dec 2013 20:20, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 17 Dec 2013 13:05

Re: Waar woon je?

Ik woon sinds 7 jaar in de hoofdstad, maar ben een geboren Fries.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Dec 2013 13:06

Re: Waar woon je?

Ik woon in Gelderland. Heb in twee andere landen gewoond en drie andere plaatsen in Nederland, ook in Gelderland. Ik woon hier prima, zou best ergens anders heen kunnen, maar ook nog wel m'n hele leven hier wonen. :)
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:39

Bericht 17 Dec 2013 13:09

Re: Waar woon je?

Ik ben geboren in de randstad, verhuisd naar West-Brabant en zit op kamers in Gelderland. Na mijn studie wil ik graag terug naar beneden de rivieren...
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 17 Dec 2013 13:09

Re: Waar woon je?

Ik woon in Noord-Brabant, vlakbij Breda. Hier altijd al gewoond en zou ook echt niet weg willen. En ook hier een accent.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 17 Dec 2013 13:13

Re: Waar woon je?

Ik woon in Rotterdam, heb hier niet altijd gewoond, ben niet in Nederland geboren en heb de eerste periode hier tijdelijk in Overijssel gewoond. Rotterdam is nu wel echt mijn stad.
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Dec 2013 13:17

Re: Waar woon je?

Ik woon in het vriendelijke Heemskerk, een dorp tussen de duinen en 't bos, grote steden dichtbij, de Zwarte Markt (Beverwijkse Bazaar) om de hoek en allemaal vriendelijke, leuke mensen. Ik ben hier geboren en grotendeels getogen en ik wil er ook écht niet weg!
<<

Anoniem75

Bericht 17 Dec 2013 13:23

Re: Waar woon je?

Ik woon in een dorp vlakbij Eindhoven. Ik woon er nu 4 jaar en als ons appartement is verkocht ga ik terug met mijn vriend en kindjes naar mijn geboortedorp zo'n 12 km verderop.
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 17 Dec 2013 13:24

Re: Waar woon je?

.
Laatst gewijzigd door Romee op 17 Mei 2019 19:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 17 Dec 2013 13:28

Re: Waar woon je?

Ik ben geboren in Haarlem, daarna verhuist naar Heemstede. Daar heb ik ruim 20 jaar gewoond.
In 2011 weer verhuist naar Haarlem, om daar samen te gaan wonen.
Sinds augustus woonachtig in Velserbroek.
Wel iets verder fietsen naar de stad, maar hebben een heerlijk groot huis en hoeven voorlopig niet meer weg.
Wonen in een fijne omgeving, vlakbij het strand en de duinen en genoeg natuur om ons heen.
Ook de voorzieningen zijn allemaal prima geregeld!
<<

Anoniem187

Bericht 17 Dec 2013 13:28

Re: Waar woon je?

M-Train schreef:Ik ben een Limburger in hart, nieren en accent.


Hier sluit ik mij bij aan.
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Dec 2013 13:35

Re: Waar woon je?

Oh wat dichtbij, Snirp! '

Ik weet trouwens niet wat voor accent ik heb. In mijn kring klink ik heel erg bekakt, maar voor buitenstaanders klink ik volgens mij Amsterdams...
<<

Anoniem27

Bericht 17 Dec 2013 13:35

Re: Waar woon je?

Romee schreef:Ik woon in Groningen, bevalt heel goed. Enige nadeel is eigenlijk dat het altijd zo ver weg is van alles :P


Dat is idd zo maar de stad heeft veel te bieden. Woon hier nu iets meer dan een jaar en wil niet meer weg haha.
<<

Anoniem173

Bericht 17 Dec 2013 13:44

Re: Waar woon je?

In een groot dorp dicht bij Utrecht. Ik ben hier geboren en getogen, heb wel een paar jaar in Utrecht zelf gewoond, dat is ook echt mijn stad. We hebben hier nu ook een huis gekocht (wonen sinds 3 jaar weer in dit dorp samen). Ik vind wonen in het midden van het land heerlijk. Ik heb met een uur rijden ongeveer heel nederland in mijn bereik. En dat is gezien de plekken waar onze familie en vrienden wonen wel zo handig!
<<

Anoniem115

Bericht 17 Dec 2013 13:47

Re: Waar woon je?

Ik woon in de provincie Groningen
Laatst gewijzigd door Anoniem115 op 26 Jul 2015 00:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem280

Bericht 17 Dec 2013 13:50

Re: Waar woon je?

Ik woon in het midden van Friesland. Ik ben geboren in een ander dorp, heb daar 18 jaar gewoond, en woon straks 12 jaar alweer in dit dorp. Ik zou wel eens naar een ander dorp in Friesland willen verhuizen, maar dan moet ik eerst mijn vriend zo gek zien te krijgen. Die wil niet meer uit dit dorp vandaan. Eens een poging gedaan om in de stad te gaan wonen, maar dat is niets voor mij.
Laatst gewijzigd door Anoniem280 op 17 Dec 2013 13:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 17 Dec 2013 13:51

Re: Waar woon je?

Ik woon sinds zes jaar in Eindhoven, maar kwam er van kinds af aan al wekelijks. Ben er dus niet opgegroeid (in een dorp zo'n 25 km hier vandaan). Op zich woon ik er prima, maar ik zie mij hier niet heel mijn leven wonen.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Nyx

Bericht 17 Dec 2013 14:24

Re: Waar woon je?

Ergens in de provincie Groningen tegen de provincie Drenthe aan. Woon hier al mijn hele leven, of in ieder geval in de buurt en ik ben zo'n plakker. Zijn er maar weinig van na de schooltijd, maar ik ben er zo één. Geen afscheid kunnen nemen van het oude vertrouwde.
<<

Anoniem168

Bericht 17 Dec 2013 14:27

Re: Waar woon je?

Ik heb mijn hele leven in Eindhoven gewoond. Nu woon ik alweer bijna 6 jaar in de gemeente S.on & B.reugel vlakbij Eindhoven. Ooit zullen we wel moeten verhuizen mochten we nog een kindje erbij willen, we weten alleen niet of we hier blijven of terug gaan naar Eindhoven, maar dat is nu nog niet aan de orde.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 17 Dec 2013 14:30

Re: Waar woon je?

Applegreen schreef:
Romee schreef:Ik woon in Groningen, bevalt heel goed. Enige nadeel is eigenlijk dat het altijd zo ver weg is van alles :P


Dat is idd zo maar de stad heeft veel te bieden. Woon hier nu iets meer dan een jaar en wil niet meer weg haha.

Ik woon ook in Groningen :) Vind het een supergezellige stad!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem287

Bericht 17 Dec 2013 14:34

Re: Waar woon je?

Ik ben geboren in de provincie Gelderland, woon er nog steeds maar wil graag naar de provincie Utrecht verhuizen.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers