Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapscursus welke?

<<

Anoniem134

Bericht 18 Dec 2013 22:07

Re: Zwangerschapscursus welke?

Ik ben gestart met 16 weken en doorgegaan tot ergens in de 30 weken... 34 of 36 ofzo. In ieder geval stopte de cursus rondom de sinterklaas.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Dec 2013 22:10

Re: Zwangerschapscursus welke?

Ik heb er ook al voor zitten kijken maar de keuze is hier nogal beperkt geloof ik. Er zijn veel cursussen waarbij gesport wordt en dat zie ik helemaal niet zitten.

Baby op komst spreekt me in het lijstje op de site van de verloskundige nog het meeste aan:
De periode rond de bevalling is een mooie, maar ook een spannende tijd, zeker als het om je eerste kindje gaat. De zwangerschapscursus Baby op komst van Thebe | Kraamzorg bereidt aanstaande moeders zo goed mogelijk voor op de laatste fase van de zwangerschap, de bevalling en de eerste weken daarna. Het helpt je om met een gerust gevoel de bevalling in te gaan.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 19 Dec 2013 16:27

Re: Zwangerschapscursus welke?

Victoria schreef:Wat leuk dat jullie ook contacten hebben overgehouden aan de cursus.

Met hoeveel weken zijn jullie begonnen en hoeveel lessen?


Wij hadden geloof ik 8 avonden en zijn in september begonnen tot eind november geloof ik, en ik was in januari uitgerekend.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron