Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kiezen..

<<

ChiQ

Bericht 16 Dec 2013 13:28

Kiezen..

Ik kan niet meer. Mijn hart doet gewoon pijn. Mijn kleine mannetje krijgt al heel moeilijk zijn tandjes, maar nu heeft moeder natuur ook maar bedacht dat zijn kleine lijfje nog meer pijn aan kan en krijgt hij 4 kiezen tegelijkertijd door en twee tandjes. Zijn vingertjes zijn kapot van het bijten, hij bonkt met zijn hoofd op de grond van de pijn, hij huilde net buiten zinnen, met lange uithalen terwijl hij kronkelde op de grond. Hij heeft zichtbaar pijn, niets helpt! Ik heb een halve drogist in huis gehaald, geef hem zetpillen, waterijs.. NIETS helpt.

Heeft iemand nog een tip? Een idee? Is dit wel normaal?
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 16 Dec 2013 13:30

Re: Kiezen..

Ach dat klinkt echt heel naar. Zou tandengel helpen? Dat misschien in combinatie met een zetpil?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 16 Dec 2013 13:32

Re: Kiezen..

Gengigel erop, paracetamol erin. Meer kun je niet doen. Zodra de puntjes door zijn is de druk eraf en je zal zien dat het dan al snel weer beter gaat.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem85

Bericht 16 Dec 2013 13:42

Re: Kiezen..

Hier paar weken terug ook 4 kiezen tegelijk. Dentinox en zetpillen, en zo n bijt ding uit de koelkast. Heel naar dit, mijn mannetje had ook zoveel last. Een voordeel dat er zoveel tegelijk komen ze zijn er eerder vanaf.
Sterkte ermee!
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 16 Dec 2013 13:46

Re: Kiezen..

Mijn jongste had er ook zo extreem last van. Bij haar hielp alleen gengigel (haalde ik toen bij de apotheek). En zetpil er in. succes!!
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 16 Dec 2013 15:16

Re: Kiezen..

Zoo zielig! Hier toen ook 4 kiezen en 6 tanden in 1 week tijd (de week voor dr eerste verjaardag). Drama was het! Niks hielp, behalve paracetamol. We deden vooral de dingen die ze leuk vond, om haar af te leiden van de pijn. En verder de tijd uitzitten. Ooit komen ze door!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 16 Dec 2013 16:42

Re: Kiezen..

He wat ontzettend naar. Hier nog geen ervaring mee. Heb wel eens gehoord om het tandvlees met je vinger te masseren. (moet hij alleen niet bijten)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 16 Dec 2013 20:51

Re: Kiezen..

Heel sneu :( N. had dit ook, 4 kiezen en 2 tanden tegelijk. Ik gaf toen een zetpil. Heb je de goede zetpillen qua gewicht enzo? Hier hielpen koude komkommerplakjes nog weleens... Chamodent of dentinox werkte hier ook wel goed trouwens.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 17 Dec 2013 00:13

Re: Kiezen..

Ik gaf dan altijd Chamodent. En dan ook meerdere dagen achter elkaar, meerdere keren per dag, zodat het goed zou werken. Al heeft F er nooit zoveel last van gehad gelukkig.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem186

Bericht 17 Dec 2013 10:54

Re: Kiezen..

Hoe is het gister en vannacht gegaan, chiq?

Mijn zoon heeft ook echt zo'n last van z'n tandjes. Niks is goed. Alleen maar huilen en op alles kauwen en bijten. Ik word er een beetje hopeloos van (en dat is heel zacht uitgedrukt).

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers