Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen jullie met Kerst?

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Dec 2013 18:37

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Dit jaar hebben wij maar 1 kerstdag. :cheering:
Normaal gesproken gaan we kerstavond naar mijn ouders, 1e kerstdag naar schoonouders en 2e kerstdag de hele familie bij ons ivm verjaardag van mn vriend.

Dit jaar is de helft van de familie (ooms en tantes) op wintersport en zie ik het niet zitten om het halve land door te moeten crossen.
Daarom hebben we onze ouders, broers en aanhang op 2e kerstdag bij ons uitgenodigd om mijn vriends verjaardag te vieren.
We beginnen met een uitgebreide brunch, 's middags ergens wat drinken en 's avonds een 4 gangen diner.

Vind het heerlijk dat we maar 1 dag drukte hebben. Eerste kerstdag zal vooral uitslapen zijn. En daarna dingen voorbereiden voor de volgende dag.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 16 Dec 2013 18:45

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond; eten bij mijn zus met mijn ouders
1e kerstdag; met de familie van mijn moeder (15 personen)
2e kerstdag; met de familie van mijn vader (18 personen)
3e kerstdag; met vriendinnen

Ik hou van de kerstdagen. Eten en familie! :heart:
<<

anoniem213

Bericht 16 Dec 2013 18:56

Re: Wat doen jullie met Kerst?

23 december: kerstdiner met vriendinnen
Kerstavond: uit eten (sushi) met mijn vriend en daarna een kneuterige kerstfilm kijken in bed (ik denk Love Actually).
Eerste kerstdag: brunch bij mijn moeder met mijn vriend, broer en zijn vriendin. Daarna vanaf ongeveer drie uur naar mijn vader (zonder honger vrees ik) voor een diner met de familie van mijn stiefmoeder. Met dertien zijn we dan denk ik.
Tweede kerstdag: Naar de ouders van mijn vriend. Hele dag met de familie van zijn moeder (totaal achttien denk ik) en volgens mij is er een soort buffet en neemt iedereen wat mee. Dat was vorig jaar tenminste zo.
Derde kerstdag: kerst met andere vriendinnen.
Vierde kerstdag: Met het gezin van mijn vriend naar het Openluchtmuseum in Arnhem.
Vijfde kerstdag :laughcry:: Met weer andere vriendinnen Harry Pottermarathon in kerstsfeer vanaf het ontbijt. Ik moet dan wel tussen twee en zes in de middag even werken.

:kerst:
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 16 Dec 2013 19:09

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond gaan we na schoonzus, eerste kerstdag gourmetten bij schoonmoeder en tweede kerstdag samen met manlief uit eten
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 16 Dec 2013 19:15

Re: Wat doen jullie met Kerst?

No. 3 schreef:Weet iemand trouwens wanneer de kerstspecial van Downton Abbey wordt uitgezonden? Die plan ik vrij in m'n agenda.


Ik heb het niet kunnen vinden. Wel de regulieren uitzendingen op 21 en 28 december. Ook vond ik dat die van vorig jaar 1ste kerstdag en 5 januari zijn uitgezonden. Dus misschien dit jaar weer op 1ste kerstdag?

Mijn kerst staat nog niet zo vol. 24 december moet ik werken, 's avonds nog geen plannen.
1ste kerstdag ga ik eten bij mijn ouders, avond denk ik op stap.
2de kerstdag hebben we surprise thuis en koken we allemaal 1 gang.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 16 Dec 2013 21:28

Re: Wat doen jullie met Kerst?

1e kerstdag gaan we uit eten met mijn schoonouders schoonzus en zwager. Mijn schoonmoeder heeft geen zin om te koken dit jaar.
2e kerstdag gaan we naar mijn tante en oom. Mijn ouders, broertje, schoonzus, tante en neven en nichtje met aanhang komen daar ook allemaal. Meestal maakt iedereen iets en hebben we lopend buffet en eten we met het bord op schoot. Verder gaan we lekker ergens wandelen met de hond, gezellig met zijn drieën ontbijten met zelfgemaakte croissantjes en lekker filmpje kijken als L slaapt.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem309

Bericht 16 Dec 2013 21:32

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Op eerste kerstdag gaan we naar mn schoonouders en 2de kerstdag gaan vriend en ik samen gezellig maken.
<<

Anoniem17

Bericht 16 Dec 2013 22:12

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond: Eten bij mijn moeder
Eerste kerstdag: Komen mijn ouders, schoonouders, oma en zwager eten.
Tweede kerstdag: Lekker samen :heart:
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 16 Dec 2013 22:25

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond eet ik bij mijn schoonmoeder, eerste kerstdag eet ik bij mijn eigen ouders (daar doen we ook aan cadeaus, :thumbup: ) en tweede kerstdag moet ik werken.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 16 Dec 2013 22:39

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Werken. Opzich vind ik dat niet erg, het is dan erg gezellig op het werk. Maar ik vind het wel jammer dat ik geen kerst kan vieren met mijn vriend. Dat doen we maar op de derde kerstdag ;)
10.04.17
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:11

Bericht 16 Dec 2013 22:44

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond samen filmpje kijken en cadeautjes uitpakken, 1e kerstdag eerst naar mijn oma en daarna naar schoonzus en zwager. Daar eten we dan met zijn 6en, schoonzus maakt een 4 gangendiner (schoonouders zijn daar dan ook). 2e kerstdag samen ergens naartoe / bos of strandwandeling en 's avonds gourmetten bij mijn ouders :boom:
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 16 Dec 2013 22:56

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond naar de kerk en daarna gezellig met mijn ouders en broertje. Eerste kerstdag een rondje langs twee families. Tweede kerstdag is meestal lekker relax met mijn ouders en broertje.
<<

anoniem213

Bericht 17 Dec 2013 00:13

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Elliot schreef:Kerstavond: Eten bij mijn moeder
Eerste kerstdag: Komen mijn ouders, schoonouders, oma en zwager eten.
Tweede kerstdag: Lekker samen :heart:

Fijn is dat hè. Vorig jaar heb ik heel uitgebreid gekookt voor mijn vriend en mij op Tweede Kerstdag. Mijn stiefmoeder vroeg of we kerstavond al wilden komen, omdat we dan met z'n tweeën zijn, maar ik kijk er echt naar uit. Heerlijk juist :heart:.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 17 Dec 2013 00:18

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond naar mijn vader.
Eerste kerstdag naar mijn moeder
Tweede kerstdag naar mijn schoonfamilie.

Oh en tussendoor doe ik nog ergens een kerstontbijt en mogen de kinderen cadeautjes onder de boom uitpakken.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 17 Dec 2013 00:31

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond: eten en cadeautjes bij schoonfamilie
1e kerstdag: eten en cadeautjes bij mijn familie
2e kerstdag: overdag werken, 's avonds kookt vriend lekker 3 gangen menu voor ons :heart:
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem11

Bericht 17 Dec 2013 01:11

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Op de dag van Kerstavond moet ik werken. Dus savonds lekker niks.
1e kerstdag naar de schoonfamilie, waar mijn moeder ook is uitgenodigd. Iedereen maakt wat te eten klaar en verder gewoon hele dag beetje hangen, spelletjes spelen.. etc.
2e kerstdag zijn we met zijn drietjes. Misschien ergens naar een markt, of de winkels. Maar in ieder geval doen we niet al te veel.
<<

Anoniem287

Bericht 17 Dec 2013 01:34

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond: Uit m'n werk heerlijk op de bank de hele avond kerstfilms kijken.
Eerste Kerstdag: Samen met m'n vriendin lekker thuis :heart:
Tweede Kerstdag: Overdag werken en 's avonds bij een vriendin met haar ouders en oom en tante.
Vierde Kerstdag: Met m'n vriendin gourmetten bij m'n vader en zijn vriendin en haar zoon.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 17 Dec 2013 06:01

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond: Of samen of met een vriendin van mij lekker eten.
1e Kerstdag: Eten bij mijn schoonmoeder met de schoonfamilie
2e Kerstdag: Eten bij de Chinees met mijn opa/oma, ouders en broertje met vriendin.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 17 Dec 2013 06:34

Re: Wat doen jullie met Kerst?

kerstavond zijn wij lekker thuis.
Eerste kerstdag zijn wij bij mijn schoonmoeder.
Tweede kerstdag zijn wij bij mijn zus, zwager en neefjes. Daar komt mijn moeder ook.
10-08-2017 ♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Dec 2013 06:55

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Eerste Kerstdag willen mijn vriend en ik naar de kerk gaan en Tweede Kerstdag gaan we 's avonds even langs mijn schoonouders voor een wijntje en een hapje. Voor de rest werkt mijn vriend kerstavond, ik beide kerstdagen en moeten we onze spullen pakken omdat we de volgende dag op wintersport gaan.
Laatst gewijzigd door Lady op 17 Dec 2013 15:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 17 Dec 2013 07:10

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond thuis, zonder iets speciaals. Eerste Kerstdag lunchen we misschien bij mijn moeder, maar dit vertellen we haar nog niet om geen verwachting te scheppen. 's Avonds eten we met z'n tweeen. En tweede Kerstdag komt een vriendin van me eten. Ergens tussendoor komt mijn zusje ook nog voorbij zeilen.
L2014 & H2017
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 17 Dec 2013 08:07

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond en 1e kerstdag naar schoonouders met schoonzus en zwager, 2e kerstdag en de dag erna naar mijn ouders met mijn twee zussen en aanhang.

Ik :heart: kerst!
Smile, it's free!
<<

Anoniem144

Bericht 17 Dec 2013 08:10

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond hebben wij mijn moeder, stiefvader en 2 halfzusjes bij ons uitgenodigd , voor het diner.
1e kerstdag met ons eigen gezin thuis een kerstontbijtje en dan s ' middags naar mijn schoonouders. Daar gaan we s' avonds tapas eten en cadeautjes doen. Schoonbroer, vriendin en zoontje komen daar dan ook. 2e kerstdag uitslapen en s' middags even de bossen in met schoonfamilie. S' avonds met ons gezin uit eten of thuis lekker eten. Even afwachten hoe de kinderen die dag zijn. Ook doen we met ons gezin 2e kerstdag nog wat cadeautjes.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 720

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 17 Dec 2013 08:18

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Op kerstavond komt mijn moeder al hierheen waarschijnlijk. Dan gaan we gezellig de kerstspecial van All You Need kijken.
1e kerstdag ontbijten met zijn vieren. Die dag denk ik nog even een stukje wandelen en een beetje tv kijken. Mijn man kookt het kerstdiner.
Op tweede kerstdag weer lekker ontbijten en daarna gaat mijn moeder naar een vriendin. Wij gaan lekker in onze pyjama lopen, tassen inpakken en weinig anders.
Derde kerstdag vertrekken wij met zijn drieen voor een weekend naar Center Parcs
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem124

Bericht 17 Dec 2013 08:24

Re: Wat doen jullie met Kerst?

Kerstavond hebben we de traditie dat we naar m'n ouders gaan, daar alle kadootjes aan elkaar geven en uitpakken uiteraard. Daarna kookt iedereen een gang van het diner. M'n broer en z'n vriendin zijn er ook.

Eerste kerstochtend zullen we dit jaar voor het eerst naar de kindermis gaan. Voorheen gingen we meestal naar de nachtmis oo kerstavond. Overdag lekker thuis, Peetoom van dochter zal nog langskomen.

Tweede kerstdag naar schoonfamilie 2uur rijden verderop.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers