Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gebreid jurkje combineren met wat?

<<

Nyx

Bericht 15 Dec 2013 22:48

Gebreid jurkje combineren met wat?

Ik heb twee oude gebreide jurken achteruit de kast gevist. De ene is grijs, de ander zwart. Maar voor de rest helemaal precies hetzelfde. Nu combineer ik de zwarte met een zwarte longsleef, zwarte legging en hele logge laarzen en ik vroeg me af of het ook anders, meer vrouwelijk kan? Ja, vast wel. Maar hoe dan? Ik heb vandaag een 60 denier panty gekocht, zwart, maar volgens mij nog te donker? En verder? Pumps, enkellaarsjes. Zwart, cognac, Kakigroen?

Let niet op de vlekken op het jurkje. Want de grijze is opeens uit mijn kast verdwenen en de zwarte lag in de was. Dus een foto van het jurkje met make-up vlekken. :laughcry: Vraag me af hoelang die vlekken er al inzitten... Pfoeh, Ma Flodder. :confused:

Het draadje valt precies onder de borsten. Het jurkje loopt voor de rest een beetje uit naar beneden en valt net boven de knieën.

Afbeelding

Iemand tips?
<<

Anoniem173

Bericht 15 Dec 2013 22:52

Re: Gebreid jurkje combineren met wat?

Sowieso geen long sleeve eronder, vestje erover. Bijv grijs of een vrolijker kleurtje.
Qua Laarzen stoere enkellaarsjes of mooie slanke lange laarzen, of nog mooier pumps!
Panty ong 40 denier of een hele dikke als je je daar prettiger bij voelt.
<<

Nyx

Bericht 15 Dec 2013 22:56

Re: Gebreid jurkje combineren met wat?

Ik zat al een beetje te twijfelen voor het schap bij de Action. Ze hadden 15 denier en 60 denier. En 15 leek me met deze temperaturen echt te koud.

En dat wordt dus afscheid nemen van het oude vertrouwde; De longsleeve. Wat voor soort vestje zou het dan moeten zijn? Een kortere of een langere? Ik ben echt zo slecht in dit soort dingen. :redface: Vroeger kocht ik dan ook altijd kant en klare setjes van de paspop, dan leek het nog net alsof ik er verstand van had. :P
<<

Anoniem187

Bericht 15 Dec 2013 22:58

Re: Gebreid jurkje combineren met wat?

Longsleeve eronder vervangen voor een leuk vestje, jasje of colbertje en de legging vervangen voor een mooie zwarte panty of maillot. Niet een te dikke panty; dan krijg je zwarte pieten benen.. Je panty mag best een beetje doorschijnen!
<<

Anoniem173

Bericht 15 Dec 2013 23:13

Re: Gebreid jurkje combineren met wat?

Oh ik zie ineens een beeld voor me, een heel stoer leren jasje erop! En zwarte bikerlaarsjes.
Overigens vind ik 15 denier echt te dun voor een jurkje boven de knie.
<<

Nyx

Bericht 15 Dec 2013 23:30

Re: Gebreid jurkje combineren met wat?

AM, dat klinkt inderdaad erg leuk! Momenteel niet te realiseren, maar op het verlanglijstje gezet voor later. :)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 16 Dec 2013 07:41

Re: Gebreid jurkje combineren met wat?

Ik zou zeggen gekleurd vestje/colbert ( als het maar taille heeft) of gekleurde panty er onder en stoere zwarte enkellaarsjes.

Bij gekleurd vest/colbert een dikke zwarte/grijze panty/maillot
Bij een zwart vest/colbert een gekleurde panty.
Sowieso stoere zwarte enkellaarsjes.
30-04-2017
<<

Nyx

Bericht 16 Dec 2013 15:00

Re: Gebreid jurkje combineren met wat?

Klinkt leuk, COW! Ga dat ook in mijn achterhoofd houden.

Ik zag bij de C&A een heel leuk blazertje van stof dat ze ook bij de Wibra of Zeeman hadden? Zoiets kan dan toch ook? Beetje sweatstof achtig volgens mij.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers