Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Dec 2013 15:02

Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Stel je mag een half jaar reizen of als je echt graag wilt heb ik met een jaar ook geen probleem :) , geld is geen probleem/redelijk onbeperkt. Wat zou jij allemaal willen zien en doen?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 16 Dec 2013 03:03

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Oeeeeee....

Dan zou ik heel Zuid Amerika willen zien, Scandinavië en wat Aziatische landen en wellicht wat wereld steden. Ik wil graag de wereldwonderen allemaal bekijken en als ik nog wat tijd over zou hebben, dan zou ik willen snowboarden in Japan en Nieuw Zeeland en ook die landen verkennen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem199

Bericht 16 Dec 2013 11:14

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik denk Zuid-Amerika en Nieuw-Zeeland. En misschien ook nog wel Nepal, Mongolië en Canada :)
<<

Anoniem119

Bericht 16 Dec 2013 11:29

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik zou de Ultimate American Roadtrip gaan maken :)
<<

Anoniem12

Bericht 16 Dec 2013 11:35

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik geef mijn half jaar aan iemand anders. :wink:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Dec 2013 11:35

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Eerst het noorden van Scandinavië, dan met de Trans Mongolië Express van Moskou naar Beijing, dan een deel van China bekijken, Japan, Zuid India, Indonesië en een stukje Australië.

Edit: Kan ik jouw half jaar krijgen Rush? :wink:
Ik wil teveel om in een half jaar te proppen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem321

Bericht 16 Dec 2013 11:46

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik zou richting Azië gaan, denk ik. Maar door Europa reizen lijkt me ook best leuk. Ik ben nog nooit in Oost Europese landen geweest dus zou ik ook wel door die landen willen reizen.

Dus misschien eerst een Europa rondreis en daarna door naar Azië.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Dec 2013 15:41

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

In ieder geval Nieuw Zeeland om een vriend die daar woont te bezoeken. Verder denk ik China en Japan. Misschien Mongolië en Tibet. Rusland, Kazachstan, Georgie, Azerbaidjan. Eigenlijk wil ik ook nog wel naar Roemenie en Bulgarije.
En naar Scandinavie, maar dat hoeft niet per sé bij deze reis, want dat ga ik sowieso nog wel een keer doen.
Ik wil dat half jaar er ook wel bij, want anders gaat dat nooit allemaal lukken ben ik bang!
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 16 Dec 2013 16:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Dec 2013 15:45

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Een half jaar vind ik wel wat veel, maar ik zou wel naar Australië willen, familie bezoeken. En nog wel een keertje naar Amerika. En Scandinavië. Maar ik zou het wel verspreiden, niet allemaal achter elkaar.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Kannibaal

Bericht 16 Dec 2013 20:44

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Hier hoef ik geen seconde over na te denken: ik zou de wereldcruise met de Holland Amerika Lijn maken. Al jaren mijn grote droom.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 16 Dec 2013 23:23

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Kannibaal schreef:Hier hoef ik geen seconde over na te denken: ik zou de wereldcruise met de Holland Amerika Lijn maken. Al jaren mijn grote droom.


http://www.vckcruises.nl/component/virtuemart/de-wereld-rond/januari-2014-wereldcruises/cruise-de-wereld-rond-holland-america-line-ams040114-detail

Ik heb maar even gegoogeld: het lijkt me aan de ene kant niets voor mij ivm wat saai op de een of andere manier en te kort aan land maar aan de andere kant zitten er toch wel eilanden bij die ik wel wil zien. Dus ik kan me je droom wel voorstellen.

Wanneer ga je je cruise vanuit Canada maken?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem40

Bericht 16 Dec 2013 23:37

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Als ik al het geld van de wereld uit mocht geven zou ik op ski's naar de Zuidpool willen. Dat lijkt me echt tof!
Verder heb ik een soort obsessie voor kleine, afgelegen eilanden, dus daar zou ik er een paar van bezoeken, sowieso ook Paaseiland. Ik zou een camper huren en daarmee heel Australië doorrijden. Verder wil ik alle landen van Midden en Zuid-Amerika bezoeken en een safari doen in Afrika. En naar Noord-Korea en de Trans-Mongolië expres.
Dan zit ik al op een paar jaar reizen denk ik :P
<<

Anoniem29

Bericht 17 Dec 2013 11:06

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Marin schreef:Ik zou de Ultimate American Roadtrip gaan maken :)


+100000

Haha, ik ook!

Wat mij ook echt zo tof lijkt is van Oost naar West te rijden door allemaal verschillende staten met hun eigen 'culturen en waarde' , natuur etc. etc.

Ja, dat lijkt me echt zo tof.
<<

Kannibaal

Bericht 17 Dec 2013 11:11

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

rapa nui schreef:
Kannibaal schreef:Hier hoef ik geen seconde over na te denken: ik zou de wereldcruise met de Holland Amerika Lijn maken. Al jaren mijn grote droom.


http://www.vckcruises.nl/component/virtuemart/de-wereld-rond/januari-2014-wereldcruises/cruise-de-wereld-rond-holland-america-line-ams040114-detail

Ik heb maar even gegoogeld: het lijkt me aan de ene kant niets voor mij ivm wat saai op de een of andere manier en te kort aan land maar aan de andere kant zitten er toch wel eilanden bij die ik wel wil zien. Dus ik kan me je droom wel voorstellen.

Wanneer ga je je cruise vanuit Canada maken?


Ik heb zelf niet niet de wens om heel lang in een land te verblijven. Zeker met een eiland heb ik het na een dag (lange excursie) wel gezien. Maar dat is voor iedereen persoonlijk. Met een wereldcruise kom je in landen/eilanden waar je normaalgesproken niet gauw komt. Plus dat ik dol ben op cruisen.
De cruise vanuit Vancouver naar Hawaii vindt plaats in april 2015. Voor 2014 zijn we nog druk aan het orienteren. We hebben een paar cruises op het oog. Eentje naar Finland, Zweden, Denemarkten, Estland, Rusland, Duitsland. Eentje langs de Noorse fjorden richting de Noordkaap (deze zomer gedaan en was echt fantastisch) of naar Alaska.
We weten nog niet wat we gaan doen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 17 Dec 2013 11:47

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Dan zou het voor mij Amerika worden. Lijkt me zooo leuk
<<

Anoniem170

Bericht 25 Dec 2013 15:40

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Dan zou ik de Transiberie express doen en ook naar de duurdere landen gaan zoals Australie/Nieuw Zeeland/Canada/Scandinavië
<<

Anoniem17

Bericht 25 Dec 2013 16:25

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik zou denk ik naar Australië en Nieuw-Zeeland gaan, of een roadtrip door de VS. Lijkt me allebei echt zo gaaf!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Dec 2013 17:37

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Oh jee, hoog op mijn verlanglijstje staan de volgende dingen, maar of het allemaal te combineren is:

- Trans Mongolië expres
- IJsland
- Chili
- Paaseiland
- Australië
- Nieuw Zeeland

En verder hebben de volgende landen ook mijn interesse:
- Jordanië
- Indonesië
- Slovenië
- Bulgarije
- Macedonië
- Rusland (Moskou en St. Petersburg)
<<

Anoniem187

Bericht 25 Dec 2013 17:54

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Sowieso Australië en Nieuw-Zeeland. Over andere landen/plaatsen/werelddelen moet ik echt nadenken.
<<

Anoniem 42

Bericht 25 Dec 2013 18:34

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Dan ga ik toch weer naar Azie! En dan een combi van landen waar ik al geweest ben en landen waar ik nog niet / nauwelijks geweest ben zoals Myanmar. En verder even naar Australie om te kijken hoe de plekken waar ik ruim tien jaar geleden tijd heb doorgebracht er nu uit zien. En dan door naar het westen van de VS. Wel vijf maand in Azie en dan een maand voor Australie en de VS.
<<

Anoniem 43

Bericht 26 Dec 2013 10:42

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 14:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem152

Bericht 26 Dec 2013 10:47

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Marin schreef:Ik zou de Ultimate American Roadtrip gaan maken :)

Ik ook!
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 26 Dec 2013 10:53

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik zou dan kiezen voor het Midden-Oosten, beginnen in Marokko, en dan staan Egypte, Jordanië en Israël op mijn lijstje. En dan naar Zuid-Afrika, Namibië, Tanzania en Zanzibar. En als afsluiter zou ik Suriname nog willen aandoen
<<

Anoniem75

Bericht 26 Dec 2013 14:03

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Rush schreef:Ik geef mijn half jaar aan iemand anders. :wink:


Haha ik ook. Ik krijg na 14 dagen al heimwee naar huis :laughcry:
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 26 Dec 2013 16:16

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik zou een half jaar te lang vinden, maar ik zou wel graag een aantal weken naar de westkust van de VS gaan.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron