Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekregen?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Dec 2013 14:53

Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekregen?

In de loop der jaren heb je vast wel veel cadeautjes gehad voor je verjaardag, Sinterklaas, Kerst of gewoon spontaan. Wat zijn de meest teleurstellende dingen die jij ooit heb gekregen? Wat kreeg je als kind waar je nu nog een trauma van hebt omdat je heel iets anders wilde? Of wat heb je gekregen van mensen die je echt wel goed zouden moeten kennen maar die je iets gaven waarvan je je afvroeg hoe ze dat in vredesnaam bedacht konden hebben.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem168

Bericht 15 Dec 2013 15:02

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Paar dagen geleden nog.. Oom en tante van mij, hadden toen met 'het ongeluk' (ja zo noem ik het hele gebeuren maar even voor het gemak) beloofd om bij mij langs te komen in het ziekenhuis. Juist ook van hen zou ik dat wel verwachten. Echter heb ik week in week uit niks van ze gehoord en zelfs toen ik een geboortekaartje had op gestuurd, hoorde of zag ik niks. Tot er deze week een dikke envelop in de bus viel.. Ik maakte het open en er kwamen twee reclame-agenda's tevoorschijn van hun werk. Eén voor mij en één voor mij man. Er is verder ook niks gezegd over de situatie of over onze dochter, geen kaartje, niks. Ik ben en was zo teleurgesteld, dat ik het meteen bij het oud-papier heb gesmeten.
<<

Anoniem79

Bericht 15 Dec 2013 15:02

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Ooooh ja als kind wilde ik zooooo graag konijntjes en met Sinterklaas, moest ik maar eens onder mijn bed gaan kijken. Ik was al bang dat ze niet meer zouden komen want er lag niet een heel groot bewegend pak tussen de cadeautjes. Ik juichend naar boven gerend.......Was het een bureautje :nopompom: .
<<

Anoniem 48

Bericht 15 Dec 2013 15:05

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Een plant, die kreeg ik van mijn ex voor mijn verjaardag. Echt hoe kom je er op...
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 15 Dec 2013 15:06

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

2 kaarsen op een dienblad. Ze waren grijs en van steen en totaal niet mijn smaak.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 15 Dec 2013 15:20

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Toen ik een jaar of 18 werd kreeg ik van mijn oom en tante een knutselpakket van de Hema waarmee ik een soort "mobiel" kon maken om aan het plafond op te hangen. Dit idee:
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Dec 2013 15:24

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Als kind een keer een barbie, terwijl ik poppen echt niks aan vond...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem124

Bericht 15 Dec 2013 15:30

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Een ex van mij had het al weken of z'n fan tas ti sche kerstkado voor mij. Was het een paar hondesloffen. En voor z'n moeder een werkelijk prachtige zilveren ketting.
<<

Anoniem152

Bericht 15 Dec 2013 15:48

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Een strandtas en strandlaken voor mijn verjaardag van mijn toenmalige vriend :nopompom:
Hij was twee weken eerder jarig en ik had stad en land afgelopen dat ene perfecte cadeau voor hem te vinden.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15972

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Dec 2013 15:54

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Toen ik zestien werd wilde ik heel graag een scooter voor mijn verjaardag. Mijn ouders hadden me allang duidelijk gemaakt dat dit niet ging gebeuren. Ik bleef hardop hopen en op een gegeven moment begon mijn vader toch wat hints te geven. Toen ik uiteindelijk jarig was kreeg ik inderdaad een scooter, maar wel eentje van formaat speelgoedautootje. :nopompom:

Dit jaar met mijn verjaardag had mijn vriend gezegd dat hij naast de andere cadeautjes nog een extra cadeautje had gekocht, maar dit was nog in bestelling. Ik dacht aan een paar Uggs, misschien een beetje over the top. Bleken het uiteindelijk nieuwe oordopjes te zijn voor mijn iPhone. Mijn reactie was geloof ik best een beetje sneu, want hij vond het oprecht goed bedacht van zichzelf. :laughcry:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Dec 2013 16:05

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Badschuim en badzout terwijl ik helemaal geen bad heb :(
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem7

Bericht 15 Dec 2013 16:08

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Ik zit te denken en te denken, maar ik kan echt nergens op komen. Ik ben overal wel blij mee, eigenlijk.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Dec 2013 16:11

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Maple schreef:Ik zit te denken en te denken, maar ik kan echt nergens op komen. Ik ben overal wel blij mee, eigenlijk.


Ik zat ook al te denken maar kan ook niks verzinnen.
<<

Anoniem7

Bericht 15 Dec 2013 16:13

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Oh, toch, ik weet wel wat! Met Sinterklaas op school in groep 4. Ik en nog een ander meisje duimden, ook in de klas, natuurlijk past dat niet bij een achtjarige. Overigens hebben klasgenootjes daar nooit een opmerking over gemaakt. Ik duimde gewoon, nouja, kennelijk vonden zij dat dat bij mij hoorde en dat accepteerden ze, ik werd er niet om gepest, ze lieten me niet links liggen of wat dan ook. Maar kennelijk dachten de leerkrachten daar anders over, want dat andere meisje en ik kregen van Sinterklaas zo'n huge fopspeen, en werd er ook nog extra benadrukt dat dat natuurlijk was omdat wij nog altijd duimden. Was echt niet tof, zo voor de hele klas.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Dec 2013 16:37

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Wow, maple.. wat vre-se-lijk fout!!!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 15 Dec 2013 16:41

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Wat een nare dingen komen er voor bij! Ik snap niet dat mensen zo fout kunnen zijn.

Het enige wat me te binnen schiet is de mooiste bos bloemen die ik ooit heb gekregen. Die kreeg ik als afscheid van mijn bijbaan waar ik jaren gewerkt had. Alleen de dag erna ging ik voor ruim 3 weken op vakantie.
Mijn baas zei bij het afscheid, je hebt er misschien nog zo lang plezier van, maar veel plezier er mee.

Uhhhh??! Het was echt de mooiste en duurste bos die ik ooit gekregen heb. Ik baalde er zo ontzettend van. Het is gebruikelijk op mijn werk om bloemen te geven als iemand weggaat, maar je geeft toch serieus geen bloemen als iemand de dag erna op vakantie gaat?? Daarnaast had ik nog 2 x een afscheid nadat ik terug kwam van vakantie. Had het me dan gegeven..
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 15 Dec 2013 16:42

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Lekkere leerkrachten zeg :O
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem166

Bericht 15 Dec 2013 16:49

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Oh, M-train, dat van die mooie zilveren ketting maakt het dan extra stom. Hij kon dus wel goede cadeaus uitzoeken.

Ik heb een keer een wijnkoeler gekregen van mijn schoonmoeder gekregen, terwijl ze weet dat wij beide geen alcohol drinken. Maar ja, ze vond hem zo leuk dat ze hem gewoon moest geven, zei ze.
<<

Anoniem7

Bericht 15 Dec 2013 17:11

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Oh en mijn ex had een keertje een bos bloemen aangenomen voor de buren, die waren niet thuis. Toen ik uit werk kwam zei hij heel geheimzinnig, moet je nou eens kijken wat er in de keuken staat. Staat daar een hele mooie bos bloemen. Werd er helemaal emotioneel van, vooral omdat we die ochtend knallende ruzie hadden gehad, dus vond het echt superlief en dacht dat 't voor mij was, als goedmaker. Maar ex zei al snel 'voor de buren, hier afgeleverd, mooi he?'. Volgens mij was hij zich van geen kwaad bewust, maar ik was echt teleurgesteld. Gelukkig kon ik die opkomende tranen toen ik nog dacht dat 't voor mij was, wel bedwingen, anders had het er wel idioot eit gezien :laughcry:
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 15 Dec 2013 17:24

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

.
Laatst gewijzigd door Siep op 10 Jun 2018 09:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Nyx

Bericht 15 Dec 2013 17:34

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Volgens mij was het een cadeau voor mijn 13e/14e verjaardag. Ik was fan van BSB en mijn ouders hadden bedacht om mij een dekbedovertrek van BSB te geven voor mijn verjaardag. Ik zat alleen net in de pubertijd en had net al mijn posters van de beste mannen van mijn muur gehaald en dan krijg je een dekbedovertrek. Boos was ik. En mijn ouders ook, omdat zo'n dekbedovertrek veel geld kostte. Heel veel discussies later wonnen mijn ouders en deed ik net alsof ik heel gelukkig was met het dekbedovertrek en heeft mijn moeder mijn bed opgemaakt. Jaren later vind ik het nog steeds het meest waardeloze cadeau.
<<

Anoniem122

Bericht 15 Dec 2013 17:42

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Eerder het gebrek aan cadeau; Mijn moeder en ik vierden onze verjaardag altijd tegelijkertijd omdat we 6 dagen na elkaar jarig zijn. En mijn oom en tante deden niet aan kinderverjaardagen.. Dus dan was het mijn verjaardag, kwamen ze op visite voor mijn moeder, en ik kreeg nooit een cadeautje :nopompom:
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 15 Dec 2013 17:56

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Een lelijke versierde doos van mijn vriend, "zodat ik mijn zooi zou opruimen" (zijn woorden).
<<

Banaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:40

Bericht 15 Dec 2013 18:12

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Ik was 7 jaar geworden en had mijn kinderfeestje. Ik kreeg een doosje bonbons met vieze likeurtjes als vulling.
Mijn opa vond ze erg lekker.
<<

Anoniem17

Bericht 15 Dec 2013 18:14

Re: Het meest teleurstellende cadeau dat jij ooit hebt gekre

Ik heb een keer een externe harde schijf voor kerst gehad van mijn ex. Zo romantisch! :laughcry:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers