Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij veel dingen met emotionele waarde in je huis?

<<

Anoniem119

Bericht 16 Dec 2013 23:10

Re: Heb jij veel dingen met emotionele waarde in je huis?

Wat een leuke traditie met die oorbellen, Rapa Nui!
<<

Anoniem17

Bericht 16 Dec 2013 23:22

Re: Heb jij veel dingen met emotionele waarde in je huis?

Ik heb een paar foto's in huis die voor mij heel belangrijk zijn: Een foto van mijn vader samen met mij als pasgeboren baby, een foto van mijn vader en zus en een foto van mijn opa :heart: Die zijn heel waardevol voor mij. Oh, en een boek vol foto's en herinneringen die ik van mijn ouders kreeg toen ik de deur uitging.
Verder is alles in huis wel vervangbaar volgens mij.
<<

Anoniem75

Bericht 16 Dec 2013 23:41

Re: Heb jij veel dingen met emotionele waarde in je huis?

Foto's van mijn zoon, mijn oude knuffel en een buikkastje van mijn overleden oma. De rest is vervangbaar of niet super belangrijk.
<<

Anoniem75

Bericht 16 Dec 2013 23:44

Re: Heb jij veel dingen met emotionele waarde in je huis?

Pluis schreef:Het huis zelf heeft wel emotionele waarde. Toen ik 8 was zijn we verhuisd naar een nieuwbouwhuis een paar straten verder op en 15 jaar later hoorde ik dat de nieuwe eigenaren het huis waar ik geboren en tot m'n 8e heb gewoond wilden verkopen. Ik ben er toen heen gegaan en heb m'n ouderlijk huis weer gekocht. Echt leuk om dan na zoveel jaar dingen tegen te komen die m'n vader gemaakt heeft.


Wauw wat bijzonder Pluis!
<<

Anoniem29

Bericht 17 Dec 2013 15:46

Re: Heb jij veel dingen met emotionele waarde in je huis?

Hmm daar kan ik kort op antwoorden. Nee haha.

Ik roep altijd dat als er brand zou uitbreken ik mijn beertje zou pakken (veel emotionele waarde), mooie schoenen, leren jasje.. nog wat kleding haha.

Mijn vriend zou waarschijnlijk de nieuwe tv pakken :D

Maar die beer is echt het belangrijkste voor mij. De rest kan ik allemaal opnieuw kopen met verzekeringsgeld bij wijze van.

Ik zou het wel jammer vinden van de foto's op de computer, maar ik hecht daar ook niet heel veel waarde aan. Die 'memories, wat is het Nederlandse woord ook al weer :P ' zitten toch in mijn hoofd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Dec 2013 16:09

Re: Heb jij veel dingen met emotionele waarde in je huis?

mijn foto's die zou ik niet kunnen missen. We hebben ook een aantal fotoboeken dubbel voor als er brand uitbreekt. Die moeten we altijd nog bij mijn ouders neerleggen maar vergeten we altijd. Toch maar eens doen
Afbeelding
<<

Anoniem58

Bericht 18 Dec 2013 08:44

Re: Heb jij veel dingen met emotionele waarde in je huis?

Pluis wat leuk dat je weer in je ouderlijk huis woont!

De foto's komen bij mij op nummer 1 qua emotionele waarde, foto's van toen ik klein was en foto's van Christian. Dan beeldjes die ik van mijn ouders en vriendinnen gekregen heb. Iets heel stoms misschien, maar de sinterklaasgedichtjed die ik ieder jaar van m'n moeder krijg zijn ook heel belangrijk, zijn eigenlijk een soort verslagen van het afgelopen jaar en dan super lief verpakt, dus die bewaar ik ook. Maar eigenlijk is alles in huis voor. Ik wel belangrijk, alles is van mijzelf heb ik zelf gekocht of gekregen, ja en dat staat toch ook wel een beetje voor mijn onafhankelijkheid.
<<

Anoniem135

Bericht 18 Dec 2013 12:22

Re: Heb jij veel dingen met emotionele waarde in je huis?

Alleen een oud sigaren kistje van opa,en een oude pendule klok van opa,dat waren twee erfstukken. Ook alle foto's hebben voor mij emotionele waarde,de rest is vervangbaar.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers