Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2de hands naaimachine?

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 15 Dec 2013 11:53

2de hands naaimachine?

Ik wil graag een (goedkope!) 2de hands naaimachine op de kop tikken. Ik heb nog nooit een machine gebruikt, dus het is puur om te leren en te kijken of het wat is. Ik wil graag een draagjas maken. Mijn budget is nogal krap. Wat is dan een handige machine? En Waar moet ik op letten bij de aanschaf van een 2de hands naaimachine?
<<

Anoniem123

Bericht 15 Dec 2013 16:08

Re: 2de hands naaimachine?

Wat is jouw budget? Want voor rond de 90 euro heb je ook een nieuwe. En een simpele waar je prima mee kan leren naaien.
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:16

Bericht 15 Dec 2013 16:46

Re: 2de hands naaimachine?

Zelfs voor 60 euro heb je al een nieuwe bij voordeelboekenwinkel. Welk merk het is weet ik niet precies
Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 15 Dec 2013 17:23

Re: 2de hands naaimachine?

Hema heeft nu een hele leuke voor 50euro!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 15 Dec 2013 18:33

Re: 2de hands naaimachine?

Ooh super dan ga ik daar eens even naar kijken. Ik had verwacht dat dat niets zou zijn.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 15 Dec 2013 19:49

Re: 2de hands naaimachine?

De HEMA naaimachine is helaas tijdelijk uitverkocht!

Maar Rush; zijn 10 patronen wel genoeg? En is hij niet te klein?
<<

Anoniem12

Bericht 15 Dec 2013 19:51

Re: 2de hands naaimachine?

Ik heb geen idee. Ik heb een naaimachine gevraagd voor kerst haha. Ik ben ook een beginner in deze :yes:
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 15 Dec 2013 20:01

Re: 2de hands naaimachine?

Rush schreef:Ik heb geen idee. Ik heb een naaimachine gevraagd voor kerst haha. Ik ben ook een beginner in deze :yes:


ooh leuk zeg! :thumbup:

Ik ben heeel benieuwd :nerd:
<<

Anoniem151

Bericht 15 Dec 2013 22:18

Re: 2de hands naaimachine?

Jade schreef:De HEMA naaimachine is helaas tijdelijk uitverkocht!

Maar Rush; zijn 10 patronen wel genoeg? En is hij niet te klein?


Grootte maakt opzich niet uit, maar weet niet of zo'n 'simpele' machine ook voor zwaardere dingen werkt. Maar voor op hobby basis naaien is het vast prima.
Met patronen bedoel je steken denk ik? Ik gebruik alleen de rechte en zigzag eigenlijk.
Hema naaimachine lijkt me prima om mee te beginnen!
<<

Anoniem123

Bericht 16 Dec 2013 11:12

Re: 2de hands naaimachine?

Ik vind die naaimachine van de hema te klein. Ik heb een gewoon normale, gebruik ook maar een paar steken maar een stevige naaimachine vind ik wel zo handig.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 16 Dec 2013 12:13

Re: 2de hands naaimachine?

SarahKey schreef:Ik vind die naaimachine van de hema te klein. Ik heb een gewoon normale, gebruik ook maar een paar steken maar een stevige naaimachine vind ik wel zo handig.


Mijn moeder zij dit inderdaad ook! Ik heb nu van familie een Anker gekregen, wel een oude, maar hij werkt goed en is degelijk. Ik kan daarna altijd nog uitkijken naar een nieuwe.
<<

Fleur

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 23 Nov 2013 19:49

Bericht 16 Dec 2013 19:04

Re: 2de hands naaimachine?

Ik ben van de zomer begonnen met naaien van gym/turnpakjes.
Ik had verder ook nog nooit achter een naaimachine gezeten,
maar heb een goede tweedehands kunnen kopen bij een naaiwinkel hier in de buurt.
Was nog geen 50 euro kwijt en hij werkt super!
Misschien kun je eens informeren bij een naaiwinkel in de buurt of zij ook tweedehands machines verkopen?

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers