Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij met oud & nieuw?

<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 21 Dec 2013 13:43

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Ik vind oud en nieuw ook echt heel stom, mijn optie was of alleen thuis blijven of met een vriendin borrelen in de stad en daarna een feestje. Optie twee was dan net wat aantrekkelijker, we gaan naar Klassenfeest. Ik ben al eens alleen geweest met oud en nieuw en dat is ook niet alles.
<<

Anoniem14

Bericht 21 Dec 2013 13:47

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Ik heb nog steeds geen flauw idee.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 21 Dec 2013 13:51

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Weten we nog niet. Voorgaande haren gingen we altijd naar feesten, maar met een ukje van 2 maanden is dat natuurlijk geen optie.
We gaan het heel misschien met een groep vrienden, bij een van hun thuis, vieren. Maar ik zie die drukte voor de baby niet echt zitten.
Waarschijnlijk zijn we dus met zijn 3en thuis, jammer.
Make happy memories
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 21 Dec 2013 14:05

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Wij blijven lekker thuis.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 21 Dec 2013 16:12

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Toet schreef:Welk feestje ga je naartoe Jules?

Ik heb nog steeds geen plannen maar ik ga zo even langs kantoor om te kijken of ik op een leuk feestje kan werken.


Geen idee! Zal eens vragen hoe de kroeg heet :)
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Dec 2013 16:26

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Er komen vrienden naar mij toe. En na twaalven staat de deur voor iedereen open die aan wilt komen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Dec 2013 16:27

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Bliss schreef:
Bliss schreef:Antwerpen gaat het sowieso niet worden. Misschien gaan we toch maar de kroeg in hier ofzo.


We gaan toch maar de kroeg in hier, geen idee of t leuk is op die avond, maar zo niet dan zuipen we ons óf klem óf we gaan weer naar huis :wink:


Ik zou voor optie 1 gaan :cheering:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Dec 2013 16:28

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Japie schreef:
Bliss schreef:
Bliss schreef:Antwerpen gaat het sowieso niet worden. Misschien gaan we toch maar de kroeg in hier ofzo.


We gaan toch maar de kroeg in hier, geen idee of t leuk is op die avond, maar zo niet dan zuipen we ons óf klem óf we gaan weer naar huis :wink:


Ik zou voor optie 1 gaan :cheering:


Ja dat gaat het ook worden denk ik :yes:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 43

Bericht 21 Dec 2013 16:38

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

We vieren oud en nieuw met een groep vrienden bij iemand thuis. Iedereen neemt iets mee van eten/drinken.
Heb er zin in, wordt vast gezellig :D .
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 21 Dec 2013 16:55

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Wij blijven heerlijk thuis, ik had geen zin in dat gezeul met de kinderen. De buren (ook met kids) dachten er net zo over, dus nu vieren we het met hun samen. Gezellig! Iedereen die langs wil komen is welkom, maar ik ga verder nergens heen.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 21 Dec 2013 20:14

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Jules schreef:
Toet schreef:Welk feestje ga je naartoe Jules?

Ik heb nog steeds geen plannen maar ik ga zo even langs kantoor om te kijken of ik op een leuk feestje kan werken.


Geen idee! Zal eens vragen hoe de kroeg heet :)


Na navraag blijken we naar bascafe te gaan! Is ook direct de enige kroeg die ik ken in Nijmegen.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 22 Dec 2013 18:29

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Ah leuk! Bascafe is altijd gezellig.

Ik ga werken, op een feestje achter de bar joeee :thumbup:
<<

Anoniem 47

Bericht 22 Dec 2013 18:49

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Ik ga naar vrienden toe. We blijven thuis en daarna gaan we misschien nog de stad in.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 23 Dec 2013 18:17

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Mijn ouders en schoonouders komen hier op bezoek.
Ik denk dat we een show op tv ofzo zullen kijken of misschien iets van spelletjes als de rest dat ook leuk vind.

Mijn vriend moet tot 23.00 uur werken, dus die komt op het laatst nog binnenvallen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kannibaal

Bericht 23 Dec 2013 18:21

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Wij blijven ook thuis.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Dec 2013 19:41

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Wij zullen in spanning zitten overdag. En als de uitslag niet goed is dan hoeft oud en nieuw voor mij ook niet
Afbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 25 Dec 2013 05:39

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Sarah1985 Daar kan ik mij iets bij voorstellen, volgens mij heb ik je topic gelezen en kan ik je alleen maar geluk en sterkte wensen voor de komende tijd!!

Zelf vier ik oud en nieuw bij mijn vader met de rest van de familie, gewoon omdat dat gezellig is en ik niet wilt dat hij alleen zit na het overlijden van mijn moeder. Hij woont zo'n 100 meter bij ons vandaan, dus het is een kleine moeite... en nog gezellig ook! Overdag gaan we waarschijnlijk nog even naar mijn oma, een drankje doen en een hapje eten en daarna nog even kijken bij het carbit schieten en dan gezellig met zijn allen in de avond eten.
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 31 Dec 2013 12:37

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Wij blijven toch maar thuis! Ik voel me niet echt topfit en de laatste dagen waren erg druk en hectisch met veel verplichte nummers, de komende dagen ook weer. Kan ik slecht tegen, haha. Nu gaan man en ik zo naar de supermarkt en ik ga lekkere tapas maken voor vanavond. Filmpje erbij, proberen onze panische kat rustig te houden en niet al te laat naar bed :) Ik vind O&N toch nooit zo veel aan en ik ben heel erg bang van vuurwerk :nopompom:.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 31 Dec 2013 12:40

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

sarah1985 schreef:Wij zullen in spanning zitten overdag. En als de uitslag niet goed is dan hoeft oud en nieuw voor mij ook niet


Ben benieuwd of jullie de uitslag al hebben? In ieder geval sterkte vandaag!

Wij gaan vanavond naar vrienden; maken lekkere hapjes, spelen spelletjes en natuurlijk is het nodige vuurwerk aangeschaft.
2014 2016 2019
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 31 Dec 2013 15:09

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Mijn vriendin die opgenomen is moet verplicht oud op nieuw naar huis. Ik vind het schandalig, want daar is ze nog lang niet aan toe en ze heeft niet voor niets een paar weken terug gekozen voor een opname omdat het écht niet meer ging. Nu moet ze dus naar huis en dat trekt ze (zegt ze) niet. Ik heb dus mijn plannen maar gewijzigd en ga haar vanavond door de avond en nacht heen slepen. Ik had gehoopt op een mooi oud&nieuw feest, maar helaas... En vriendschap is toch net iets belangrijker dan een leuk oud&nieuw :yes:
<<

Anoniem335

Bericht 31 Dec 2013 15:27

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Wij gaan het met 18 vrienden vieren 10 kilometer verderop. Wilde eerst gaan fietsen, maar het weer ziet er niet zo best uit vanavond dus ik denk dat ik lekker de auto pak! :)

Ook wel weer lekker als het weer geweest is. O&N blijft beetje een raar feest.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Dec 2013 15:34

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Koko, wat ben je toch een lieverd!

Azi, ik vind vuurwerk ook ver-schrik-ke-lijk! Ik moet naar de stad fietsen vanavond en zie daar nu al tegen op :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 31 Dec 2013 15:45

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Ik heb ook een hekel aan vuurwerk.

Ik twijfel nog wat ik ga doen. Heb ontzettende last van m'n maag dus misschien vroeg naar bed, en als ik me beter voel toch nog even naar een feestje.
<<

Anoniem129

Bericht 31 Dec 2013 15:50

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Wij gaan naar vrienden, daar blijven we ook slapen dus dat is wel fijn!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 31 Dec 2013 15:51

Re: Wat doe jij met oud & nieuw?

Ik heb ook een hekel aan vuurwerk! Ik heb hier nog geen knallen gehoord maar volgens mij mag het ook nog niet :) Wel fijn geregeld hier! We hebben er sowieso nooit veel last van waar wij wonen (stad in B.elgisch L.imburg).

Wij gaan heel misschien vanavond/vannacht even naar de stad of naar buiten maar we zien nog wel. Anders gezellig thuis blijven met lekkere hapjes en drankjes.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers